ICHIWAYANI
Vložil Stifler, Čt, 2009-01-22 18:49 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 842
FF ZDE
obrázek k mému FF ''cesta ledového krále'' (xDDD)
jo..ta vedle obličeje je ruka...to na tý ruce má bejt něco jako led...a ta koule uprostřed je hlava..
Moje Galerie
Výsledek
Skóre: 7.7, Hlasů: 12
dobry vyraz dobre je to urobene proste je to skvele
ahaaaa ruka
ale inak veľmi pekný obrázok :)tie zelené oči....
má luxusní výraz...ale kdybys nenapsal, že to vedle je ruka...tak....mno však víš
My soul is painted like the wings of butterflies.
I can fly - my friends!
jo tu gulu som si všimol. . . pekne . . . asi pojdem precitat FF lebo mam rad velmi vodne a ladove jutsu. . .
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
ten výraz je geniálny!! xD a má krásnu farbu vlasov! som zvedavá na tú FF!!
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů.
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce, aneb bez nich bychom neměli co opěvovat
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.
Myšlienka dňa: "Kto do teba kameňom, ty do neho parenicou!
Naděje nemůže umřít, dokud ji jistota nezabije!!
KUI KUI KUI!!xD
Ja som nasjkor lustila co to modre je ale po precitani to uz viem Bohovy vyraz ma Pony nakopava 10tku
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
a kdo by to taky poznal...kdybych to nekreslil já tak bych nevěděl co to je... jinka díky
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..