SasuSaku volume 2
Jaj, tenhle styl prostě žeru. Strašně příjemně se mi v něm kreslí.
Mno, můžete to brát něco jako „pokráčko“ sasusaku smexy time
Hmm... myslím, že už Sasukemu došlo, že né každé „Ne“ co holka tvrdí, znamená „nechci“... kdo ví, jak by dopadlo volume 3
a pokud by jste chtěli vidět, jak to dopadne tak mrkněte na volume 3, co myslíte, vyhraje její svědomí a smysl pro spravedlnost, nebo její touha a nerezavějící láska?
Výsledek
Skóre: 9.1, Hlasů: 41
Jak se Sasuke ještě provokatérsky směje..
Je to krásný obrázek!
Hodnoceno za 10..
jéé překrásnej obrázek!!!
*v duchu si při tom opakuje: dej mu!!!!*
lol vydíte můj podpis........právě to si o sasukem teď myslim!
Kobylka nam zase ukazala ze je to supeeeeer
Takže.. Raito chystá Comeback pokud se teda donutim nakreslit něco pořádnýho
Mně jakoby jeho výraz říkal: Heh, to neuděláš, a oba to víme... xD A podporuje to i jeho odevzdaná póza, bezvládně rozhozené ruce... Perfektní vyjádření pocitů, Kobylko, moc se mi to líbí!
Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.
Jup! A přesně to je taky to, co jsem se mu snažila vtisknout za výraz! ^^
jen mu de poradne sakuro xD patri mu to .. hajz*
(\_/)
(0.o)
(><)
Týýýjo! Tak to je dost dobré! Ha ha ha... to se mi líbí. Jen ať mu dá pořádně do držky! Whahahahaha!
mne sa to paci
je to zaujimava poza
heezkyyyyyyyyy
_____________________________________
Kobylko tak toto nemá chybu... ten Sasanův výraz je něco xD "tak už mě konečně praštéí nebo ne?" checht
prostě dokonalý dílo
Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…
Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.
o bože to je tak úžasný!!Jak se ten Sasuke směje,že vyhrává,bože,a sakura ...hned bych si to s ní vyměnila,ale ne proto,že bych mu vrazila,ale,no,mě se sasuke líbí a jak se tu směje,výrazy jsi vystihla perfektně!!!!
Sasuke se ti úžasně povedl. ta Sakura... trochu zkřivená ale vždyť se oba usmívají! to ona jen tak dělá! a nebo jí Sasuke chytne a znásilní, taky možnost
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
ťutí! Sice tenhle pár moc nemusím, ale... Tohle je pěkná prácička x) A nebylo by něco na SasuHina? Prosííím! x)
... super....ten tipicky arogantny sasukeho vyraz... mno wow
no vidím že se Sasuke docela dobře baví, ale až mu jedna přilítne bude to bolet....hodně bolet a tem štýl je suprovej a obrázek bezva nakreslenej....no já hned poznala od koho je
Můj DeviantArt
muze jich dostat 100 ale i tak bude pokracovat proste sasuke
az na tu ruku v pest je to dobry ale zeru ty tvoje obrazky
Uzasneéé
Aliance založená za cílem potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke... Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc, než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této napodobenině anime postavy.
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Michiko = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
Na tohle slova nestačí!
xDDDDDDDD Ten jeho Sasukeho xicht,ten fakt neunesu xDD,jenom jak ho Sakura něžně drží hlavu,bych mu natáhla takou,že by mu upadla hlava ,aby se konečně rozsvítilo ,to je geniální práce Kobylko
> Všechno bude ..až na ten můj rozum.>.<
>Nedůvěřuji velbloudům a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!.
>Miluju svůj Avatar.. Miluju Ikuta a tady mu to sluší :***** _
> Neumim kreslit ,neumim psát,ale za to umim pěkně nas*at xDD
> Spam Netrpělivost a Pomelej Net Forewáá
Rozdíl mezi yaoi a gay pornem je ten, že yaoi je tvořeno ženami pro ženy a klade větší důraz na estetiku, než na realitu.
stačí ?!
A teď se můžete začít smát xD,ta která občas vykřikne Karamel !, a iksdéčkofilka XDD, Jashinistka,Yaoistka!,členka klubu šílenců,Klubu spamerů,miluje kačenky,k tomu připočítámePaličatá,Pesimisto-Opimistická,Lenivá,Mocný Blázen,Střelená alé totál,Naivní,Nevážná,Neformální, a ještě něco..kačenky vládnou světu ^^
Ten Sasnův výtlem je geniální! Ale stejnak by mu ji mohla vrazit - pak by měl ještě geniálnější výraz. Jakože: "WTF ona mi ji fakt natáhla?! Ale s tím jsem nepočítal! Jak se teď mám tvářit drsně evendžrovsky, když mě tak překvapila?!"
Prostě dokonalostní sugoi obrázek jako vždy.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Pippi Longstocking taught me that it is OK to be different,
Yoda taught me about the good and the evil,
Samwise Gamgee taught me to stand by my friends,
Romeo and Juliet taught me about love,
Naruto taught me to be strong and to believe in myself
and Batman taught me that you don't need super power to be a superhero.
Evendžrovsky! xD hhahhaha to mě dostalo... xD ale myslim že už se asi nemá na čem vyEvendžerovat! xD
Newest FA ^-^
Minato~ :3
Všechny moje konožský FanArty ^^ (hromada novejch x3)
http://147.32.8.168/?q=user/3760/fanart
Moje DA a FB fanpage!
http://easei.deviantart.com/
http://https://www.facebook.com/EaseiDramaticnekoCosplayArtwork
FILIE! XD
Narutofil //// - YaoiFan - NaruSasu/SasuNaru/KyuuNaruSASUuke - NaruSasuNaruNaruNaruNaruFAN XD - AquarelFan - FAfan - ItachiFan *w* - "L"Fan - Matt´s 3minutes of life in DN - Kaoru&Hikaru Fan - Tamaki´s Mushroom room Fan XD - VOCALOIDFAN - AKAITO!!! _ - YowaneHakuFAN - ShionFamillyFAN - VY2 YUUMA fan! ~ - TEGAMI BACHI 4 EVER!!! - Zazieee!!! ^w^ om nom nom - - Min- PSGfan - Inu x Boku no SS fan - DRAMAtial Murder and Aoba fan!!! ~~ - Deadman Wonderland fan ... and more xD
I´m a big GUROTARD, so don´t judge meh... plz.
S4 LEAGUE!
VOCALOID POWA!~
Zaji.... jako mé já. So.... LOVE ME OR DIE.
<<<---- Tyhle dva taaaaak milujuuu *-* xD @.@
(~^o^)~ Hůůů 5 let na Konoze xD
Admini, nebijte mě, pořád ten podpis zkracuju >A< .... ale NaruSasu se nikdy nevzdám! xD
k tomu anislova nestačí krásný úžasný dokonalý sugoi... kawai no to by stačilo xD je to prostě skvělý
.. no tak další dokonalost .. skvělý
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
*.. "FC Wil_Free"
*.. "FC hAnko"
*.. "FC Lentyl"
*.. "FC Prasátka"
*.. "FC Kobylka v pyžamu"
*.. "FC Kishimoto Masashi"
*.. členka FC lidí, co namluvili postavy z Naruto ˇ
Kakashi; Gaara; Shikamaru; Sasuke; Naruto
---tak to je myslím zatím všechno ---
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
*poklona* Já tvoje obrázky pstě žeru xD A nikdy nikdy bych si nedovolila kritizaci na tvůj účet ale myslim že na to že "mu jí chce vrazit" (nebo ne xD) mu tu hlavu drží až moc šetrně xD a s tou druhou rukou mi nesedí jak je jako prohlá Víš jak to myslim ne? jako že by měla mít víc skrčenou a víc dozadu... jako... nápřah víš? Kdybych ho chytla pod krkem já tak bych mu dala! xD Když už tak aspoň pořádně ne? (Pokud jsem urazila tak se moc moc omlouvám... můžeš mi to oplatit xD)
Jinak zkládám veeeliký "SUGOOOIIII!!! *.*"
Newest FA ^-^
Minato~ :3
Všechny moje konožský FanArty ^^ (hromada novejch x3)
http://147.32.8.168/?q=user/3760/fanart
Moje DA a FB fanpage!
http://easei.deviantart.com/
http://https://www.facebook.com/EaseiDramaticnekoCosplayArtwork
FILIE! XD
Narutofil //// - YaoiFan - NaruSasu/SasuNaru/KyuuNaruSASUuke - NaruSasuNaruNaruNaruNaruFAN XD - AquarelFan - FAfan - ItachiFan *w* - "L"Fan - Matt´s 3minutes of life in DN - Kaoru&Hikaru Fan - Tamaki´s Mushroom room Fan XD - VOCALOIDFAN - AKAITO!!! _ - YowaneHakuFAN - ShionFamillyFAN - VY2 YUUMA fan! ~ - TEGAMI BACHI 4 EVER!!! - Zazieee!!! ^w^ om nom nom - - Min- PSGfan - Inu x Boku no SS fan - DRAMAtial Murder and Aoba fan!!! ~~ - Deadman Wonderland fan ... and more xD
I´m a big GUROTARD, so don´t judge meh... plz.
S4 LEAGUE!
VOCALOID POWA!~
Zaji.... jako mé já. So.... LOVE ME OR DIE.
<<<---- Tyhle dva taaaaak milujuuu *-* xD @.@
(~^o^)~ Hůůů 5 let na Konoze xD
Admini, nebijte mě, pořád ten podpis zkracuju >A< .... ale NaruSasu se nikdy nevzdám! xD
Právě, že je to přesně ta chvilka, kdy už i ona ví, že ho nepraští (ale bojuje s tím... a sasuke se tím baví ) a když se na to koukneš pořádně, tak uvidíš, že ta ruka už pomaloulinkunku klesá, o to mi šlo, proto nemůže být tak, jak jsi jí popsala...
T.T jooo.... už to fidímmm... xD Jasná ... ale já bych mu jí stejně vrazila! xD
Newest FA ^-^
Minato~ :3
Všechny moje konožský FanArty ^^ (hromada novejch x3)
http://147.32.8.168/?q=user/3760/fanart
Moje DA a FB fanpage!
http://easei.deviantart.com/
http://https://www.facebook.com/EaseiDramaticnekoCosplayArtwork
FILIE! XD
Narutofil //// - YaoiFan - NaruSasu/SasuNaru/KyuuNaruSASUuke - NaruSasuNaruNaruNaruNaruFAN XD - AquarelFan - FAfan - ItachiFan *w* - "L"Fan - Matt´s 3minutes of life in DN - Kaoru&Hikaru Fan - Tamaki´s Mushroom room Fan XD - VOCALOIDFAN - AKAITO!!! _ - YowaneHakuFAN - ShionFamillyFAN - VY2 YUUMA fan! ~ - TEGAMI BACHI 4 EVER!!! - Zazieee!!! ^w^ om nom nom - - Min- PSGfan - Inu x Boku no SS fan - DRAMAtial Murder and Aoba fan!!! ~~ - Deadman Wonderland fan ... and more xD
I´m a big GUROTARD, so don´t judge meh... plz.
S4 LEAGUE!
VOCALOID POWA!~
Zaji.... jako mé já. So.... LOVE ME OR DIE.
<<<---- Tyhle dva taaaaak milujuuu *-* xD @.@
(~^o^)~ Hůůů 5 let na Konoze xD
Admini, nebijte mě, pořád ten podpis zkracuju >A< .... ale NaruSasu se nikdy nevzdám! xD
musím říct, že se ti to opravdu moooooc povedlo
Nó, tady jde o to, že mu jí stejně nevrazí, páč (jak si je Sasuke dobře vědom ) ať se snaží jak chce, svůj vnitřní boj se svědomím a touhou právě prohrává...muhehe
úžasný... o5 dokonalá práce ^^
btw: jen do něěěěj!! (a do ní takyyy xDDD)
smrdíme až za chatu!
h***o jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme!
Když ráno na záchod jdeme,
celej barák posereme!
Na s**čku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!
Iron sólo: Sežer bobra,
zachraň strom
Všichni: Itadakimasu!!
Můj Valenth