Genes 04
<<předešlá stránka
Gaara: Nemohl jsem se přidat první večer, měl jsem práci..
Sakura: To je dobrý.
Gaara (v duchu): Dotkni se ho jednou a přerazím ti vaz.
Sakura (v duchu): Psychouš. Odtud se nedostanu živá ven.
Sakura: Můžeš mi podat sůl?
Gaara: Tady.
Gaara (v duchu): Chovej se vyrovnaně jak chceš, už je pozdě, mrcho. Měla jsi šanci. Není to má chyba, žes ho nechala jít. Teď mám já toho nejlepšího muže na světě.. je můj a ty mi můžeš vybrečet celou řeku, jako by mě to zajímalo, blbko.
Sakura: Jaký přeferuješ?
Gaara: Jo, jistě.
Gaara (v duchu): Prokoukl jsem tě..
Sakura: ?!?
Gaara (stále v duchu ): Ty nevíš jaké to je mít ho každou noc. Ha. (volný překlad )
...
Lee: Vidíš, není milá?
Gaara: Vždyť jsem ti říkal že k ní umím být zdvořilý.
Lee: Jsem na tebe pyšný.
...
(už skončila vzpomínka )
Lee: Eri, kam to bereš tu deku?
Eri: Do postele!
Eri: Vaše pohádka na dobrou noc je divná, dlouhá a nudná. Chce se mi spát, ale vy neustále jen kecáte.
Lee: Ale to je naše deka.
Eri: Jsem menší. A vy stejně nebude spát, ale budete kecat celou noc.
Lee: Copak po mně nezdědil nic jiného než obočí?
Gaara: Je rozený Kazekage.
Gaara: Ale díky tobě dnešní noc budeme mrznout.
Lee: Udělám vše, aby ti dnes bylo teplo.
Gaara: Lee!
Konec děti.
Výsledek
Skóre: 7.4, Hlasů: 7
mazec
ou na deviantarte je toho viac pod nickom whitedog1 ... ale niektore su dost perverzne a niektore nad 18+ xD ...takze deti ...nekukat !!!
MY FA: http://147.32.8.168/?q=user/20006/fanart
I LOVE ... I LIKE ...* *
xD
^_^ klíčový slova?
to bola taka chujovina priteplena ze som sa z toho musel ist vyssrat
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Jojo, kdyby se to tu mělo všechno dát.. to by ta stránka mohla být fakt přístupná až od 18. Snažím se proto vybírat ty méně perverzní.
hezky řečeno
som si precital vsetky casti a je to celkom haluz, budu aj dalsie casti?
Za pochopenie ďakujem ;)
No, k tomuhle už ne, ale autorka má ještě plno komixů o tom, jak ty děti rostou.. určitě někdy přibudou.
Whooo....tak to je super. To fakt nemá chybu.