My FanArt - DeiDei 4 Hancziii
Táákže*nahodí vysoce nakažlivé slovo*...prostě Deidaru zatkly, un!
EFÁčko věnováno Hanczičce(čtěte Hancziii, já si jí přejmenovala ), jako oplátka za tohodle ultra kawaiozního Kibíka od ní pro mě ^^ Není ten chibi krásnej? Jasně, že je!
K obrázku:
Gomen za zmačkanej papír i za blbou kvalitu naskenování, ale poslední dobou mi nějak blbne skener, asi si budu muset požádat mamku o novej xP...jinak je to s předlohou samozřejmě, akorát vybarvený je to z hlavy, chci se naučit pořádně stínovat (ale skener to stejně podělal tak, že to není vidět...)
Výsledek
Skóre: 6.5, Hlasů: 10
je krásnej, ty vlasy jsou tak pěkný, achych... jenom jsi si mohla ještě víc vyhrát s bravičkama, ale stejně je to moc pěkný... hej, to vočičko! toho jsem si všimla až teď! hééézký!
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
OMJPOP!Já tě milujůůů!To je tak skvostný,až mě z toho pálej oči xDDDD Ani sem nedoufala,že to bude tak rychle....Chibi Kiba se mi ani trochu nelíbí,a protože sem ho tak zdeformovala,tak chystam novýho ^^(néé,netěš se na něj xD)
Pink fluffy unicorns~ °w°)
DOUBLE RAINBOW ALL THE WAY 'CROSS THE SKYYY~
*Hetalia freak which is in love with DenSu*
Boráček malinký , taky uplakaný T_T ......asi tuší, že ho nevyzvedne ani Konoha ani Pomáhat a chránit, ale pár rozjařených Naruťaček xD
Jinak..Kawaii!
Hej precooo? on nece ist do vezenia Ja ho postrazim *dabelsky uskrn* ale inac toto jest fakticky ze dobra praca a fakticky ze je to Dejko zavidim Hancziii 10
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)