xxI´m back!!!xx by Kankuro18
I´m back---po dlouhý době sem zase tady ---tenhle FA je tky taková rychlovka :D---momentálně nemam ani na nic jinýho čas-->jak už sem psal v galerii: škola, taneční škola, maturáky atd...
K obrázku: je to tužkou_pak sem si s tim¨ještě hrál v pc . Ještě sem musel snížit kvalitu---a to teda brutálně...skoro na nulu_už mě to sr..o---jinak by se to sem asi nevešlo xD.
SO ENJOY !!!!
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 62
Perfektnè za tento výtvor ti dám max.bodov
Všetky osobné starosti mi píšte PM ďakujem !!!
To stínování je boží!! Za 10, ale v tomhle případě je to málo!!
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
tema vlasama mi trochu pripominal tchoře..bo dikobaze? nwm..naki tamto to zvire
ták..stinovani,nakresleny..to je proste prekrasny..
10 ^3^
wáááu, vážně krásné! to stínování, nyaa, žeru xDD 10 ^^
LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"FC Mívie + FC Soshiky + FC Ookami-chan + FC Yumíí 567 + FC Darth :3 + moje galerka ^^+ Darth na Devu + Darth na blogu + facebook ^^' Na Měsíc! xD ale taky patřím semhle...
Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
☣ Neberte mi prosím ty kočičky, který používám místo smajlíků!
*originalita předem!*
Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<
Tohle bylo snad to nejtěžší, co jsem kdy kreslila... Fakt silno moc těžký -___-" ale řekla bych, že to stálo za to... Klikněte na to pls, a give me a comment :D
Poslední FA na konoze: /]Paryby útočí! Kisame pro Kisáka
Jen tak mimo - víte Vy co? Se*e mě, když někdo není originální a musí prostě kopírovat... Nic proti, ale Shikayore jsem si vymyslela já, a moje taky zůstane... Darthie je zkomolenina, kterou jsem začla používat a hele! týden od toho, co jsem si změnila nick vidím další Darthie... (narazit na Shitayone... -.-") A co mě dráždí nadvakrát... Hláška s Měsícem je moje, ku*va!! Kopírujte si celebrity, který to potěší, ne mě! Mě to netěší a celebrita fakt nejsem!!
9
nemam co vytknout!!!moc pekne
uz ho mam zdovolenim stahlej
to je... to je kráásné
Ha!Tučný prstík! Ale inak,Ty si vážne talent!Najprv Nagato,potom JIRAIYA A teraz toto!AJ tak to na tvojho Jiraiyu nemá! Ale je to ohromujúce!Skvelá práca!
BRAACHOO !!! TOTO ČO !!! Ako prečo mi to robíš ? Chceš aby som ti závidel ? Je to úžasné ! Od pohľadu je základ veľmi jednoduchý,ale pohral si sa s tieňmi a tak,a vytvoril si úžasné dielko ! Iank... TOTO je tvoj stajl A akú že to používaš ceruzku ?
*a už závidí*
Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...
já...zuřím XDD...ty vždycky napíšeš že to je rychlovka a přitom je to něco tak dokonalýho... prostě nádhera
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
Netrpělivě jsem vyckaval na dalsi tvuj FA a jako vzdy to je super.
Prosím klikejte ma obrovský HLAD!<
Vyčkával jo? xD---Dík!
!!!_Z nicku Kankuro18 sem se prejmenoval na A.n.d.r.e.w._!!!
Moje FanArty najdede HERE ;)
Sugoooooooi ( valí oci ) to je moooc pekne
Takže.. Raito chystá Comeback pokud se teda donutim nakreslit něco pořádnýho
1.Anara-chan- Pomohla mi v začátcích kdy jsem si nevěřil že vubec něco nakreslím a za to jí moc děkuji...
2.Chiisai- no byla na mě hodná a ne jako ostatní u kerejch sem psal kritiky... Arigato..
myslím že ty funguješ na opačnom princípe jak ostatní...čím väčšia rýchlovka , tým je to krajšie!! krása!!!
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů.
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce, aneb bez nich bychom neměli co opěvovat
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.
Myšlienka dňa: "Kto do teba kameňom, ty do neho parenicou!
Naděje nemůže umřít, dokud ji jistota nezabije!!
KUI KUI KUI!!xD
Tak tohle je ohromně krásný, dávám 10
Porstě unikát , nechápu jak jsi to dokázal .. prostě uplně nejkrásněší
Koukněte se také na ...
Můj FanArt
http://147.32.8.168/?q=user/24189/fanart
rychlovka? aj ja by som chcel kreslit taketo rychlovky
10/10
Za pochopenie ďakujem ;)
tak to mas skvele...jen sem to videl,hned me to donutilo kliknout vse super i to stinovani jedine minus je ten jeho palec ale i tak si zaslouzis za 10
.
.
...Ask for more...
Moje FA Galerie
SUGĚ...neskutecny neskutecnyy!!!
páni Kankuro 18 opět kreslí taky aby ne takový nadaný malíř prostě nádherný jako vždy ty i kdyby si nakreslil sebemenší blbost tak je to nádherný !!!!
moje galerka - https://konoha.cz/?q=node/58521
Jhééé tak ty ses vrátil! ^^ Už sem si říkala že je to divnýý xDDD Luxusní dílko(i na to že je kvalita podle tebe “na nule“ xD)Kráásný,miluju to!(Kdo by řek,že i v tý mojí “prázný“ hlavě je to tolik přeplněný skvostama,že se mi tam nevejde učivo xDDD)
Pink fluffy unicorns~ °w°)
DOUBLE RAINBOW ALL THE WAY 'CROSS THE SKYYY~
*Hetalia freak which is in love with DenSu*
vau to je strasne krasne
Naprosto geniální
Jo jo pekny!!!!Jak koukam tady na Konoze je pousta lidi...teda umelcu co umeji pekne kreslit.....
Aka Pony: Dík ...a tomu že si s tužkou lama---nevěřim .
Tara Monyuky, Raito, ふじもり なみこ a Koizumi Ayumu: Arigatou!!!
Naruto_kun a kkongaradoji: Takový hodnocení si ani nezasloužim :P---arigatou !!!
Kankuro a Answerek: Jj ten palec no...DÍK!!!
Hodzi:Ještě řekni, že ty kreslit neumíš---vždyť mezi ty umělce patříš :)---Dík za koment !!!
Mayuko,tagby a gustoninja:ARIGATOU!!!
Hancziii: Jj vrátil :D---a dík za koment!!! Tky mam vymytej mozek a to nejen těma VAŠEMA skvostama xDDDD.
Hatake Kakashi93:Myslíš? To abych sem házel každou čmáranici, kterou upatlam . THX!!!
Reazon: THANKS !!!
Ildwins: Díkec!!! Si myslim, že kvalitnějsší práce sou ty, u kterejch ňákou tu hodinu sedíš :D---např: tvůj Neji .
Zoey Myslíš :)---to by se mi líbilo_udělat za 5 min umělecký dílo xDDD. DÍK!!!
!!!_Z nicku Kankuro18 sem se prejmenoval na A.n.d.r.e.w._!!!
Moje FanArty najdede HERE ;)
a já myslím, že si to hodnocení určitě zasloužíš, protože je to fakt krásný
je len otázkou času, kedy sa ti to podarí
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů.
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce, aneb bez nich bychom neměli co opěvovat
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.
Myšlienka dňa: "Kto do teba kameňom, ty do neho parenicou!
Naděje nemůže umřít, dokud ji jistota nezabije!!
KUI KUI KUI!!xD
uzasne xD
Komu nešibe s nami,šibe proti nám!xD
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
som chibifil a moc xD a ešte som deidarofil, druhý najväčší deidarofil pod slnkom xD
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
HA... konečně novej FA.. je dost dobrej...vidim tam i tu práci počítače.. a vypadá to zajímavě.. jediný co si rejpnu je ten palec ten mi náko nesedí.. ale jinak fakt super!
tak to je úžasný
fakt nádherný
.... ZE WAW !!!!......neskutocnee jasna 10 nemam slov