Angel Hin xD
Vložil Bzzzz AlexL, Út, 2009-03-17 21:24 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 720
Tááák po fakt dlouhy době oficiálně vyhlašuju konec pauzy a k tomu i muj nejnovejsi obrazek mno..snad to neni to nejhorsi
Výsledek
Skóre: 8.9, Hlasů: 50
Tááák po fakt dlouhy době oficiálně vyhlašuju konec pauzy a k tomu i muj nejnovejsi obrazek mno..snad to neni to nejhorsi
No...WOW!
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
kua a zase ta hinata
ty kridla sou skveli..vsechno je skveli...
pusa mi u toho spadla dolu skvělý
Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.
wow...povedené
suprové...
Requiescat in pace...
Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky
Keď sa darí tak sa darí, ale že by sa darilo až takto dobre?
to budú nejaké čary, nie? alexl, nádherný obrázoček, nemám slov, šikulka
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
To to je úžasné Krásny návrat
Aliance založená za cílem potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke... Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc, než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této napodobenině anime postavy.
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Michiko = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
ty kridlaaa...nehorazne dobréééééééééééééé
Mne sa to pozadie náhodou páči!A je to v pohode nakreslené A na tej prvej páske,je veľmi dobrý znak Dobrá práca
heh diky jsem rada ze to pozadi je aspon u nekoho v pohode (nic ve zlym k ostatnim )
Moje galerka
No .. todle je.. jak se tomu jen říká?.. Žeby .. nádhera?? Ano, ano
Nejnovějšíš a nejlepší si chtela říct ne ?
Nic jinyho nez ze je to UZASNY !!
no jo nadhera
Whááááá! Tak tohle je něco!! úžasné!!! krásné!!!
Alexí znovu kreslí! juchů, jen do toho! krásnej obrázek, ale já chci barvičky
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
jo barvicek se dockas neboooj xD
Moje galerka
konečne, už som chcela začať buzerovať kedy začneš znovu kresliť xDD
je to... dokonalé niekto tu už povedal, že to pozadie je nič moc, nehovorím že sa s ním nedalo urobiť viac ale to by chcelo pevné nervy (a kto ich má že? xD ja určite nie, takže není čo vyčítať) a tá Hin je fakt dokonalá aj s krídlami 5 minút som čumela na monitor s otvorenými ústami, fakt nepreháňam proste je to krásne, perfektné, dokonalé a stráášne sa teším že ti skončila pauza (nejak som sa rozkecala, gomene, už som ticho xD)
Hanabííí?!Já tě zbiju!!Chybí ti tam bzzzzzzzz xDDD
Pink fluffy unicorns~ °w°)
DOUBLE RAINBOW ALL THE WAY 'CROSS THE SKYYY~
*Hetalia freak which is in love with DenSu*
gomene, gomene *prosí o odpustenie xD* Hanabi sa ťa fakt bojí xD (ha, teraz to znie nesebecky! xD) a vtedy sa jej zdalo, že Alex lezie bzzz na nervy (už pochopila, že to tak asi nie je) a keď ju má tak moc rada, ju tým nechcela otravovať xD slubuje, že sa už nič také nestane bzzzzzzzzzz
for Alex: nemáš za čo, pre teba urobí Hanabi hocičo (Hanczii sa pozerá tak musí Hanabi písať v 3. osobe xD) bzzzz
neee me to nejak nevadi ze ses nejak rozkecala aspon si poctu
a dííík za koment
Moje galerka
pěkné, ale chybí mi tam aspoň malý náznak třeba jen zavřených očí, je to takové prázdné...a ty čelenky v pozadí mohly být taky trošku propracovanější, pár ohybů a stínů.... ale jinak se mi to líbí, za 9
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
vis ty zavreny oci tam jsou ale nejsou moc videt jak je ten obrazek malej (nejak moc jsem ho zmensila v tom pocitaci )
Moje galerka
no, všichni to sice chválí... chápu, že je to "návrat"... ale tohle mi teda nějak extra krásný nepřijde... třeba to pozadí... že se Ti s nim nechtělo dělat?? tak to pak nemá cenu se dělat s celym obrázkem, pozadí je důležitý... prostě... mě to neoslovilo
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
vis u me je to jinak...ja mam proste jinej nazor na pozadi me ani neprijdou dulezity jako tobe pro me je dulezitejsi ten obrazek a ne to pozadi...mno jak rikaj i nekteri mohlo to byt lepsi to uznavam ze mohlo pozadi mi vzdycky nesly
Moje galerka
tak to je uzasne, uplne si mi vyrazila dech za 10
tak toto je naaaadherneee....fakt se ti to moooc povedlo...akorat skoda ze sis nedala trochu vice prace s pozadim...ne jen 2 celenky a trochu tuzky ,ale treba nejak jinak to zpracovat...moc mi to pozadi nesedi k tomu obrazku...jinak to maas fakt DOKONALEEE...za 9
.
.
...Ask for more...
Moje FA Galerie
tak na pozadi jsem uz nemela naladu
to pozadi jsem si promyslela jaky bude a bylo to fakt dobrej napad jenze jsem to nejak zapomnela tak jsem ho udelala takovy jednodussi
Moje galerka
vyrazila si mi dech je to ksánýý jako obvykle a už bylo na čase s tou pauzou
moc krásné ty křídla jsou prostě dokonalá , fakt moc pěkné tohle by se mě nikdy nepovedlo
Koukněte se také na ...
Můj FanArt
http://147.32.8.168/?q=user/24189/fanart