Vložil Deva, St, 2009-12-16 17:16 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan
on se ale tváří tak že se mu hra teprv začala líbit. Takovej ten výraz začínátobejtzajmavý
6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
no nevim lidi, podle mě jí normálně čumí na prsa a je rád že při tom neslintá
Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.
To je vul keď sa tak xichtí Vymenil by som...
Edit podpisu.
ze otrava? tak se pojd vymnenit!!!
Otrava si dělá srandu ne ?
fíha
Yeah, svlékací shogi... Jen proč se Shiki tváří takhle, vždyť se před ním svléká... Sugoi Rama-chan
on se ale tváří tak že se mu hra teprv začala líbit. Takovej ten výraz začínátobejtzajmavý
6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...