Vložil Tatsuri, St, 2010-06-23 13:26 | Ninja už: 5475 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan
XD XD XD XD super!!!
inak ludia ako robite tieto avatary??? (teda nwm ci je to avatar) ja viem ze nesom clovek co nako super ide s dobou ale toto by ma zaujimalo...
Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
bílá: jooo,petejte před bráškou,jen petejte.
černá: DO TOHO ZETSUUU.
Jsem mrtvej,a mrtví nemluví. itachi
ale počkat,je ichibi,nibi a já jsem tobi. tobi
juj,deidara sempai ukážem mu sílu našeho pop-artu.
pop je mrtvej tobi,moje umění je superflat. deidara a tobi
superflat-moderní umění které otřáslo světem anime i mangy.
umění je výbuch. deidara
ach jo,jsem strašně unavenej,dejme pauzu...
ty v**e,ty máš pauzu furt,to je na tebe ten meč tak těžkej? suigetsu karin
bomba! nic jinýho se k tomu říct nedá
jsem mrtvá smíchy
hahaaha z tohoto nemožem
"žrááááááádló!"
lol a ten itachi tam s brejličkama
hustý
XD XD XD XD super!!!
inak ludia ako robite tieto avatary??? (teda nwm ci je to avatar) ja viem ze nesom clovek co nako super ide s dobou ale toto by ma zaujimalo...
Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.
b
xD ten Itachiho pohled xD
to ma okuliare ?
Já bych řekla,že spíš vytřeštěné oči
Ale obrázek to je krutej