Naruto Shippuuden 104
Titulky Naruto Shippuuden 104 jsou hotové! Příští díl vyjde za týden.
Stáhněte si:
- SRT pro video od HorribleSubs
- Torrent CZ Hardsub
- Rapidshare.com
- uloz.cz
- ulozisko.sk
- subory.sk
- Share-rapid.com
Online:
Pozn.: Došlo k malému vylepšení karaoke a také zde najdete překlady openingu a endingu. Překlady bohužel nejsou úplně nejlepší, protože se na nich podílel člověk s omezenou Japonštinou (já) a Naomi, která zase neumí moc Anglicky a Česky , ale myslím, že hlavní pointa se dá pochopit .
nice díl už se teším na další...akorát sem čekal že kakashi bude bojovat trochu lip jinak dík za překlad.
To je fakt. Mozno kebyze pouzije sharingan tak by sa tym utokom odzadu nedal nachytat...
Tolik komentářů a snad nikdo neocenil, že opening a ending je překládán přímo z japonštiny. Včera jsem viděla anglický překlad OP a ED a musím říct, že váš překlad není vůbec mimo, místy se mi zdál i lepší, než ten anglický. Efekty u karaoke, o tom snad není co psát, zkrátka paráda. Jen tak dál.
skvělé děkuji za překlad těším se na další díleček XD
Arigato za překlad
a tky nechápu proč kakashi nepouzil sharingan
diky za preklad
Tento dil myslim ze byl z kvality animace neprilis vysoky, napriklad, kdyz Naruto utocil rasenganem na Guren, tak se od ty jeji obrany uplne ohnul(ten rasengan), coz je nemozne, vzhledem k tomu, ze Rasengan je zhustena chakra, takze by se po narazu mel tak maximalne rozpustit v Narutovo ruce
jinak uz aby ty fillery skoncily
Fuj ten oppening no to je hroza a strach... pripada mi to shippuuden oppening 3, tento oppening 5- hnusne nezazivne a najhorsi oppening v celom shippuudene vobec.Oppening 4 uz asi nic nikdy neprekona, ten Naruto ide vazne dole vodou aj s hudbou...
A trapne fillery uz ich je naozaj az moc, ked si to tak zobereme a tieto fillery budu trvat do 113 dielu tak celkovo tieto fillery by trvali pol roka!!!
hle Tobiiiii
http://s-anime.webovka.eu/
stránka na Vseci Anime ke stažení:)
----------------------------------
opět perfektní překlad, ale už aby ty fillery skončily
superní
super
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
Veľmi pekne ďakujem za preklad
Feed Me!
Adopted from Valenth
Naprosto úžasné
akoze v pohode dili ale nechapu Sharingan no Kakashi z toho co sem slisela o tvem sharinganu nejsi nic moc..alebo tak neco nemapatuju si to ale zdyt on sharingan celej soubouj nepouzil a to nechapu...a raikiri taky vzdyt kdyz byl kakashi gaiden tak kakashi nemohl pouzvat raikiri protoze byl rychli ale obranne slaby ale kdyz mel sharingan tak mohl snim predpovedet pohyby tak to mohl puzit ale tady pouzil 2x nebo kolik krat raikiri tak nechapu stejne ten Sharingan nepouzil...
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
acc Rikinko mi ukradol garakazekage na pokeci garakazekage vsade... je to upny inbecil a nece mi ho vratit tak pls ak snim budete hrat ladd game alebo quick tak ho porazte nooba
pletes dve na tri. sharingan nedokaze predvidat pohyby. on ich jednoducho vidi a ja rychlejsi. dalej sharingan nedokaze kopirovat a vidiet pohyby keke genkai ci ako sa to pise. takze v tomto boji vobec nemusel pouzit sharingan. raikiri moze pouzit max 3, ak si dobre pamatam pocas chuuninskej skusky. a obranu ma v pohode, len je tam ta nevyhoda ze nemusis s tym raikiri trafit. nabuduce si to precitaj este raz a potom nieco pis.
kamaride ja vim ze sharingan vidi spomalene ty pohyby nebo jako... po druhe raikiri kakashi muze 6 a proti Hidan a Kakuzu ho pouzil nejmen 9 krat... po druhe asi si retard protoze sem rikal ze Raikiri sem kakashiho nevidel pouzit bez sharinganu ani jednou protoze raikiri ho zrychluje ale pak ma slabou obranu... tak sem nerozumel proc ten sharingan nepouzil a po 4 kazdej idioit vy ze se kekei genkia nemuze kopirovat ....ja sem psal ze je blbost to ze henta zenska Guren mu rekla ze cakala od jeho sharinganu vic a on ho vubec nepouzil ... tak zapoj svuj mozeg kdyz sem neco pises...
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
acc Rikinko mi ukradol garakazekage na pokeci garakazekage vsade... je to upny inbecil a nece mi ho vratit tak pls ak snim budete hrat ladd game alebo quick tak ho porazte nooba
Doufám že už ty fillery rychle skončí
arigato za překlad
Ten opening je fakt super akorát má dost zvláštní slova mno, ale pokud takové v překladu mají být, tak ať jsou...Jinak moc děkuju všem za překlad, dobrá práce!
Diky za preklad!!Na filler fakt good...(joo konecne normalni ending..xD)
Ja sem se na to dival prez videotube ae slo mi to upe bezva tak nvm!!
no to už by som to asi aj rýchlejšie stiahol dpc, je*nutý upload
Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem"
to sa neda pozerat cez videotube hroza stale mi to nacitava a nacitava a kazde 2 sekundy seka
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-
Super! díky moc! jste užasní ale moc mě nezaujal ten opening a ending...očekávali jsme od toho víc *smutní až na půdu*
díky, díky, díky
prostě hodně díky
Starý lásky nerezaví!
dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332
chci se zeptat... to TV tokio dela tydle ty dvojdilovky rozdelene? nebo konoha to rozdeluje samotna? thx za odpoved
ten vas iq test je nejvic fake co jsem kdy videl...
Konoha ich rozdeľuje sama. Aby sa nemuselo toľko čakať, kým sa nespraví celý dvojdiel.
myslim ze to rozdeluju anglicky prekladatelia
Pri minulom diely sa Prasátko vyjadril, že sa to rozhodli rozdeľovať tu - na Konohe. Kukni diskusiu k dielom 101-102. Už vtedy sa diskutovalo, či je to dobré riešenie. Ale ja si myslím, že by sa v tom malo pokračovať, zober si o čo skoršie sme mali 103 oproti 104.
no ale ja som videl rozdelene aj s anglickymi titulkami
Arigatoo za new díl!! jinak opening a ending nic moc ale není to nejhorší....
jj dekuju za preklad....a i tahle epizoda se mi libila uz se tam zacina neco dít
Pro fandy komixu Shakes & Fidget click