Vložil Crimson Blinky ..., Čt, 2009-04-16 20:57 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 172 | Autor je: Prostý občan
oujeeeee
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
diki za dil
=DDD kawaiiiiiiiiiii
http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD
fakt respect. dnes ste rychli
Dik moc
[/kanji]pekni
rychlý
Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4
Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!
oujeeeee
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
supeeeer už to tu je sem už unavená tak jdu spát ale zejtra po škole se na to hnedka kouknu!!!
Kraaasny
pěkný