Vložil Judar, Pá, 2010-06-04 17:08 | Ninja už: 5358 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii
papierový okrídlenec
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
Vložil Aoi.Neko-čááán, Pá, 2010-06-04 17:08 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan
juuu..to ji dalo asi fakt moc prace..ae musim uznat je to fakt skveli..
ecelor..urcite to musela bejt otrava..porat sebou tahat ty kridla ae jako spravna zenska se s tim poprala a me se to libi
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Amazing, Ty křidla...No dokonalý prostě
WoW ty křídla jsou drsne ale fakt já bych si s tím to práci asi nedala.
Sranda by nastala teprv kdyby začalo pršet.....
-Fuck you-
koľko na to muselo ísť papiera
papierový okrídlenec
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
juuu..to ji dalo asi fakt moc prace..ae musim uznat je to fakt skveli..
ecelor..urcite to musela bejt otrava..porat sebou tahat ty kridla ae jako spravna zenska se s tim poprala a me se to libi
Myslím, že jste to oba vystihli
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
to muselo dát práci vyrobit ty křídla
Tak to musela byť otrava, chodiť s tým počas celého stretka