Dei...dara???
Tak jo, je mi jasný, že je to dnes už třetí obrázek, což mi za a)leze na nervy a za b)je do počtu za ty 3 týdny co sem tu nebyla.... ale nemůžu si pomoct, ani jeden se mi nelíbí a já sem prostě potřebuju hodit něco, co se mi bude aspoň krapet líbit.... (vím, jsem děsná)
Takže (do třetice) všeho dobrého- klasika, dei kterého snad kreslil každý (skoro... ok ale tenhle obrázek už tu buden přinejmenšim po 5..... ale co už)
Je to kreslený na A3- takže proto ten 'přehyb' uprostřed, hodila jsem to do kopírky na dvě půlky a v pc spojila n_n , takže se nelekejte, na jakej to kreslim papir
tady to jsem měla rozkreslený už dávno, ale nedokreslovala jsem to, jelikož mě přešla chuť po tom, co jsem viděla ty ostatní obrázky Ale teď jsem se naštvala, vzala všechny tuše co jsem doma našla (ano, to černé, červené a modré je tuš= celý obrázek tuší ) a nahňápala to tam, vztekala se (jakto, že nemám béžovou a žlutou?! ) a nakonec to dodělala takto....
... je to divný. A právě to na tom obrázku budu vyzdvihovat. No řekněte, kdo má deie-albínka?! Nikdo! ... Ehm... teda Já jo...
No to je jedno... konec šmitec, končím. Prostě mi to teď nejde a jsem ve stresu a jsem s tím smířená
PS:aspoň se máte čemu smát)
PSS:Hey, jsou 3hodiny a já si furt myslím, že je pul 8večer, čim to sakriš bude???
PSSS:Měli jste někdy pocit, že to co načmrkáte na papír, je sice divný, ale jakmile tomu přimalujete oko- že vás to vraždí pohledem?! Jak- Cos' to proved?!... příííšerné, to vám povim...
PSSSS:Měli jste někdy chuť vylít všechny tekuté barvy (včetně tuše) co doma máte na stěny? ....já jo....(rada- podívejte se jak máte vymalováno a pak si představte sami sebe jak seškrabáváte a malujete zdi.... nejmíň 2dny-ttebayou!)
PSSSSS:OK už toho nechávám... (to jsou ale vedra co? a samý bouřky! by mě zajímalo jak to teď vypadá v Japonsku... byl tu někdy někdo v Japonsku? n_n)
Výsledek
Skóre: 8.8, Hlasů: 24
Úžasné
MÉ NOVÉ VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=ma33FvPwqZo
MÁ VIDEA
MOJE VÝKRESY
Vše nemusí být tak, jak věříš, že to je. "To" čemu říkáš realita, může být jen jedna z iluzí.
nani?!
dei...dara *slintá*
perfektní..
Wow, nádhera ^^ * nic jiného ji nenapadlo, což je škoda, protože je to vážně úžasné*
LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*
Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<
jeden z nejhezčích fanartů deidary na konoze vůbec ^^ *-*
Víte, že kvůli mě a mýmu podpisu vznikla AntiSasuke Alliance? ...takže něco pro antisasuke..SASUKE GO, GO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xDDDD
Yumiko gohyaku rokujuu nana: Sestra, kterou jsem si vždycky přála mít! Naše společenství naprostých sebepodceňujících se trubek navždy prostě:D. naše telepatycké spojení z Čech až na Moravu je skutečně ojedinělé, řekla bych...Mám si toho s tebou strašně moc co říct…úžasná si ..
Chi.Chi: O-me-ži, já psala že ji neznám? Wtf lol:D:D. Tak už jí znám! A neskutečně, neskutečně sem za to ráda! Naučila mě číst (Kinga:D), naučila mě stát se závislačkou na yaoi! Prostě Čiči forever!
Melkwiss: No, tak si řikám, jestli tady má smysl se nějak zmiňovat..Vždycky Tě budu mít ráda..i něco víc;)…
Memfysto-dyno:P:D: Supr cool () člověk, metalista, posílá mi spoustu kvalitní muziky, nevim, co bych nebejt něj poslouchala:D…hůůů ještě i ze mě bude metlalista no to bude teda coool -.-
Elís: První osůbka přes péemky a předmět našeho seznámení: Sasuke! Skvělá holčina, deptá mě tím, jak je chytrá a jak moc jí jdou jazyky -.-. To se někdo hold má! Ale mám ji ráda!(btw doufám, že ti nevadí růžová..všichni výše uvedení růžovou totiž nesnáší a já z toho mám růžový deficit -.-..)
Charlie: šarloo moje zakufilní zlatííčko, plně mě podporující v mojí blázniví slovakofílii, vždycky je ochotna poslouchat moje výlevy! přeju Ti hooodně štěstí a těšim se, až přijedeš do Prahy!!!
edit:o-me-ži, docela dost šílená barevná kombinace:D:D
Sem Aya…no dobře, tak ne no.. sem Mařena, Máří, Mařka, Maruška, Maruna, Marunka, Mája, Májuš, …Máňa, Marie (ale jestli mi takhle řeknete, je po vás.. -.-)…(odhalení..*trapas*)
Sem zarytá Sasuke-fan a to už od třetího dílu. Pokud mě chcete obrátit – máte to marný.
Sem animecvok, džepen cvok, a asi tak trochu celkově cvok:D.
Sem docela úchyl, takže cudnějším povahám radím držet se ode mě dál:D.
Sem totální tydýt na matematiku, tak se na mě prosím nezlobte, když vám budu tvrdit že 12 krát 4 je 24:D.
Sem mírumilovnej a nekonfliktní člověk ^^…
Miluju krev, krvavý obrázky a krváky:P.
Miluju růžovou, růžová je můj život.
Miluju yaoi .
Miluju Sasukeho, ještě jednou,protože sasukeho není nikdy dost -_-;).
Absolutně nemůžu existovat bez čmáranic…sem takovej patlal a čmáral, co se vyžívá ve všem kreatývním ^^.
Mám panickou hrůzu z pavouků.
Mám hrůzu s otevírajících se a zavírajících se dvěří metra, tramvaje a autobusu. Každodenní cesta do školy je pro mě utrpením -.-.
Ale to Sasukeho jen motivuje k lepším výsledkům. Čas pokročil a s ním je tu i nástup do akademie. Vše vychází a i přez nesympatického bratra se Sasukeho život vyvýjí slibně. Ne na dlouho.
Jeden pozdní příchod z tréningu, jeden pohled... a dětství končí. Celá rodina mrtvá, jejich těla jsou všude... Jen jeden člověk dýchá, žije a pozoruje ho. Jeho oči jsou chladné, bez lítosti a emocí. Oči jeho bratra.
Jop, takhle by to mohlo pokračovat a co si budeme povídat, ta jedna věta by byla větší šílenost, než Dinova FF o mochomůrkách a perníkové chaloupce,... ale nepokračovalo a je to tak dobře. :)
Co se stát mělo, to se i stalo. Klan je pomstěn. Itachi mrtev, cíl splněn.
Madara mele h**na a i přez jejich nesmyslnost je nastolen nový cíl pro Sasukeho nevyčerpanou dávku nenávisti. Konoha, zdroj utrpení pro jeho rodinu a klan... zdroj zla, které musí být vymýceno...
Sasuke - jedno slovo, symbolizující nenávist. Jeho nenávist k vám, nebo vaši nenávist k němu...
Sasuke - osoba, která nemá malé cíle...
Sasuke - jednoho dne bůh pro všechny...
Sasuke - náš bůh již dnes...
Sasuke - víc než slovo...
Sasuke - víc než jméno...
Jsme Sasuke Ultrazz, lidé, kteří vědí, že Sasuke ví co dělá, proč to dělá a že to udělá... pořádně a bez změny výrazu ve tváři, jako správný Uchiha...
Lidé, kteří vědí......
RanDaal - Hlavní tvůrce, myslitel a největší Fil na konoze
Eros - Ten co se tu s**e s tím formátováním, na vymýšlení byl moc línej, druhej-třetí největší fil na konoze
3rin3 de la Shika gang
Zvrhlý Loupák Anko
Kikul
Gamakichi.san
-_-Aya-_-
lacca
Shine-sama
HinatkaH
crael-kun
Srandistka
Tess Aya Thompson
Plesnivý_sýr
Elisabeth-san
SASUKE-chan-ka
Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh,
Pro vstup kontaktujte jednoho z dvojice RanDaal, nebo Eros (Ale radši Eroša, protože RanDaal nerad formátuje aktualizuje )
Podmínky?
Obdivovat Sasukeho
Soulasit se Sasukem
Milovat Sasukeho
Chápat Sasukeho
Rozumet Sasukemu
Vážit si Sasukeho
Souhlasit s tvrzením, že je Sasuke bůh
(Souhlasit alespoň se 3mi možnostmi )
SASUKE JE BŮH
Bez komentáře...kecám. Nádherný
Wow to je kawai
☻
nádhera..dokonalost krása _..za 10:P:)
jej, škoda, že na Tvůj proslov nemám čas, ale někdy si ho přečtu (jo, vidíš správně, jsem tady... a jsem živá )
Nevim, vidim v tom Tvůj styl, což s tou předlohou trochu hapruje, ale co já mám řikat... je to pěkný... je to dobrý jak vidim, překonala si svojí krizi... jen tak dál
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
todle je dokonalé... Ten Dei ... nádhernej fakticky moooooooo
Toto je Nejkrásnější nakreslený Dei kterého sem do teď vyděla
1.6 < 500 dní na konohe . Dattebayo ^^
Největší Hinatofil , Hakufil , Gaarafil !!! A téže Hinatafan, Hakufan, Gaarafan xD
Hééééj to je úžasné. Tá šnúrka, neviem prečo ale strašne ma oslovila, tie vlasy a to najdôležitejšie, ten Dej! *_* Perfektné.
PS: Že sa ti furt chce písať ten polmetrový komentár po obrázkom Ale, je to dobré čteníčko
Komu nešibe s nami,šibe proti nám!xD
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
som chibifil a moc xD a ešte som deidarofil, druhý najväčší deidarofil pod slnkom xD
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
Tak tenhle obrazek je dokonaly za 10
potlačení začínající davové hysterie na konoze, jménem Sasuke...
Dáváme si za cíl ukázat lidem, kteří tímto trpí, že mají na víc,
než jen bezduché uctívání a skákání do náruče této
napodobenině anime postavy.
Členové
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Bubliflus xD = člen
Charlie = člen
MattesSemik = člen
K.Iwi = člen
Karlos-sama = člen
Hinatin démon = člen
Michiko = člen
Deidara Bang = člen
Yuuki--chan = člen
Buggyra = člen
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Sasuke... kdo to je ? co to je ?
jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou,
ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně
zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této
anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu
Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu
pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z
nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií
musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou
vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru...
Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii,
jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv.
anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající
pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku
Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to,
co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování,
snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení,
že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř z
abit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho
hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky
černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit...
víme pouze,že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra,
jeho
snědením a znásilněním
(v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči,
jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit,
že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také
samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího
pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut,
proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy,
Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého
bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu,
založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času
stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k
završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči.
Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko.
Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do
jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel
všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát
větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s
neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka...
Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky
pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků...
Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si
Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově
vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh,
za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a
pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall,
že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy...
Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák,
jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb
známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona...
Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech
má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě
extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"...
Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho...
po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou
radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého
bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější
než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř
nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se
začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi,
kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a
sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch
dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku,
víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti...
nenávist k Sasukemu !!
no takze je to pekne a aj farby su super u mna je to kawaiiiiii
----------10---------------
uzasne uzasne klasny deidara waa
mne sa to paci a to ze je vyfarbene len nieco tma sakramentsky pasuje davam 10 (to nerobim casto xD)
Jelikož já nejsem žádný umělecký kritik, moc se v tom teda ani nevyznám. Ale pro mě je to skvostný . Si pamatuji že na základce jsem měl strašně velký problémy s výtvarkou ježiš trefit tu učitelku Ale jestly jsem byl v Japonsku ?? já tam hraju fotbal v druhý nejvyšší fotbalové soutěži momentálně na odpočinku v ČR ve svém rodném Litvínově 4ever! jestly se mě někdo bude náhodou ptát o fotbale v Japonsku atd.. tak prosím přes soukromou zprávu