Vložil Aoi.Neko-čááán, Ne, 2010-05-16 17:25 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan
ramena sou moc velky..ta pusa asi moc nahore...a neuskodilo by kdyby ty oci mel trochu věčí...
nohy malí ..bo hubeny moc...a o rukach ani nemluvim...
tu ruku co je cerna..chapu tak jakoze to je ve stínu..chapu to dobre nn?
snaha byla
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
ramena sou moc velky..ta pusa asi moc nahore...a neuskodilo by kdyby ty oci mel trochu věčí...
nohy malí ..bo hubeny moc...a o rukach ani nemluvim...
tu ruku co je cerna..chapu tak jakoze to je ve stínu..chapu to dobre nn?
snaha byla
Nu tahle doby kresleni jsou fuč! teď je už lepší!!!
Fafo Pfeifer | Vytvořte si svou vlastní vizitku
8. Severočeský sraz> http://147.32.8.168/?q=node/64368
[hide=Tak tady moje AMV] Ichigo vs Grimmjow http://www.youtube.com/watch?v=W2e9oceVHwg
Ichigo vs Karia http://www.youtube.com/watch?v=ZF2ng-skP8w
Zkouknete ohodnoťte dejte koment pls ;-)
Tak sem z Cv (Chomutov) ... Sleduju Naruto Shippuuden,Bleach občas Death Note... Sem blázen
[Icq 289 249 176 Mobil Jen ti co znam osobne
v pohode... len tie ramena su zase divne...
a znova zle zaradene
Moc pěkný
jen škoda, že je tam napsaný "Naruto" a ne "Sakura" xD ale ten jeho výraz je perfekto