Vložil Ropucha, Ne, 2009-08-02 19:40 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Prostý občan
heh no ještě že sem se tam nevlezl
FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE! Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
brutalna momentka....tak to nema chybu len Eros nejako divne zakukuje do boka......
heh no ještě že sem se tam nevlezl
FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE!
Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.
Jooo! Rin je bohyne! xDDD Lol... Nemá niekto fotku.. ehm, trochu z iného uhla? *ona vobec nie je úchyl! xD*
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Erosi, kam to čumíš?
Momentka... xdd
ale fakt kam to pozeras......ja myslel ze ty si na dievky...... ;-D
No tak když "Ero" tak pořádnej
úchýlák tse... ti dám takový "dávej si na ni pozor..."
No tohle foto jsme si mohli odpustit ne ? rin ...
Rin ty šílenče!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ale v tom Wishininým kimonu bylo dobře ;)
Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb
Sasuke je bůh
:D:D:D No ok
Viac než újeb zo seba nedostanem
Rin bezchybné! :D
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)