Vložil cyberHoof, St, 2009-08-12 15:56 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan
Konan
Konan Konan
A nič len Konan
Muhaha Blink je úchyl !
Blink sa dostáva na úroveň POnyinej Dejofílie?
Ehm ok prepína mi
Ale tento chibajz je bohovy
Aj keĎ na tých školských nemá :D:D
EDIT: Hej ty mi kradneš názvy? :D:D:D:D:D:D
caw caw motherfuckers
♎♎ Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Vložil Crimson Blinky ..., St, 2009-08-12 15:58 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 172 | Autor je: Prostý občan
NEKRADNEM.. ja som original
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
Vložil Crimson Blinky ..., St, 2009-08-12 16:16 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 172 | Autor je: Prostý občan
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
páči sa mi to, ale zdá sa mi, akoby tam bolo moc modrej...
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
v pohode chibik len tie farby sa mi moc nepacia
TAk to je něco !! važně machrovske dílo XD (dostalo mě to XD)
Snažím se být v každém komentu upřímná ale .. taky se snažim neurážet !! proto doufám že mi to nikdo nebude mít za zlé !!!!!
Konan
Konan Konan
A nič len Konan
Muhaha Blink je úchyl !
Blink sa dostáva na úroveň POnyinej Dejofílie?
Ehm ok prepína mi
Ale tento chibajz je bohovy
Aj keĎ na tých školských nemá :D:D
EDIT: Hej ty mi kradneš názvy? :D:D:D:D:D:D
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
NEKRADNEM.. ja som original
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
Aha ale prd!
http://pony-untastic.deviantart.com/art/My-little-angel-130358522
Pozri na názov! :D
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
už zas Konan ? to je pekné a ty můj názor vieš tak nwm proč to tu píšem za 10