manga_preview
Boruto TBV 14

Naruto vs. Sasuke


---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Toto vlákno není pouze o síle těchto dvou ninjů, ale obecně o jejich vztahu ve všech aspektech. Je to základní vztah celého Naruta a kolem něj se děj v první řadě točí. Udává směr a tón, proto si vlastní vlákno zaslouží. Snažte se diskusi držet na vysoké úrovni a ukažte, že si významnosti tohoto vztahu jste vědomi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:30 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ach jo, prostuduj si trošku mangu

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:39 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Uchihové byli neprávem omezováni a když se rozhodli, že s tím něco udělají, tak byli vyvražděni. Kde je nějaký důkaz, že to tak nebylo?

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:43 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

uchihové byli právem omezováni a když se rozhodli, že začnou občanskou válku, která by stála života mnoha nevinných civilistů, byli vyvražděni

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:47 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Právem? Vždyť nic neprovedli.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-01-20 23:17 | Ninja už: 5448 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

+1

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:09 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

podle tvé logiky jsem vykácel deštné pralesy, jsem zodpovědný za nynější války, hladomor v zemích třetího světa atd

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:09 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

To není "má logika", v demokracii to tak funguje, dokonce je zákon, že každý plnoletý občan je povinen zachránit cizí život, když tím neriskuje vlastní život. Samozřejmě to není přesné znění, ale když například někomu neposkytneš první pomoc a díváš se na to, jak umírá, tak jsi zodpovědný za jeho smrt.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:10 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je ale úplně něco jinýho

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:14 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Ne, není, z morálního hlediska když můžeme zabránit "špatnosti" a neuděláme to, pak je to jako bychom onu špatnost podpořili.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2013-01-20 23:20 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Ale vtedajší Hokage sa im snažil pomocť! No Uchiha stále v tom pokračoval, čiže defakto pomoc odmietli.
Aj keď opäť mám taký pocit, že za tým stál Danzo...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:15 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ne, neni

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:22 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Podívej se na to jako člověk, vidíš muže, který se chystá někoho zabít. Máš v ruce pušku s uspávací střelou. Přijde ti v pohodě nechat to tak a jen se dívat, jak ten muž někoho zabije nebo ho uspíš a tím zabráníš špatnosti?

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:31 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak to je fakt něco jinýho.
jdeš kolem třech chlápků s pistolema, jak budou střílet na nějakého čtvrtého. nemáš telefon ani žádnou možnost jak zavolat o pomoc. půjdeš za nima, pokusíš se jim to rozmluvit a zabráníš tím špatnosti?
nebo jinej příklad. žila byla jedna velmi početná rodina, která dělala v minulosti neplechu. ta neplecha mohla stát životy skoro všech lidí ve městě (jak taky minimálně jeden člověk z rodiny doufal). taky sé kdysi jeden člen pokusil o atentát na prvního zvoleného starostu. žila si ve své čtvrti, pod dohledem nynějšího starosty města. co s tím uděláš? nic. zní ti ten druhý příklad povědomě?

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:35 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

1. Případ je úplně mimo. Ve tvém podání bych zásahem riskoval vlastní život, ale kdyby se Konožané rozhodli jednat, tak kdo by jim co udělal?
2. 1 člen té rodiny dělal problémy, ne ta rodina. Říkáte mi ať nehážu všechny do jednoho pytle a teď to sami děláte. Navíc uchihové neměli šanci mu zabránit, ale Konožané museli všichni postřehnout, že se po útoku něco změnilo.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2013-01-20 23:51 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

2) 1 člen? Ako to myslíš?
Išli v tom predsa všetci(okrem malých neplnoletých detí samozrejme). Celá bojaschopná komunita...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:57 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Mno on omlouval to, že byli utlačováni tím, že robili bordel, což není pravda, protože plánovaná a nikdy neuskutečněná revoluce byla prvním projevem, předtím nikdy nic neudělali (kromě Madary, což je ten jeden člen) a tohle byl následek utlačování, ne příčina.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:40 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

danzou a mnoho schopných členů jeho rootu by neměli radost.
noa? pozor na tu rodinu si stejně budeš dávat

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:45 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Že by neměli radost je jasné, ale občany Konohy by nemohli nijak ohrozit, vzešlo by z toho pro ně více rizik než výhod.
Ale neprávem.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-01-20 23:50 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

yeah, sure Smiling
nope, naprosto na to měli právo. rayzo ti to vysvětlil už několikrát. a vždy dostatečně. přesto si pořád jedeš svou a na argumenty kašleš. proto na tuhle debatu kašlu, kdybys chtěl pokračovat, tak mi nepiš do zpráv, ale dus to v sobě. děkuji

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2013-01-20 23:28 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

A príde ti to ako ten samý prípad ako to o čom sa tu teraz bavíme.

Hiruzen sa to snažil riešiť, no bez uspechov. Následne Danzou zauradoval a doslova prinútil Itachiho konať...
Nikde tam nevidím, že by Hokage neinicioval opatrenia pre ich záchranu, ale proste už to bolo v takom štádiu, že sa tomu už nedalo zabrániť a Danzou tomu jednoducho už len nasadil pomyselnú korunku.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 23:53 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Třetí hlavně vůbec neměl dovolit jejich utlačování a odstrčení. A chtěl to řešit, to ano, ale už neměl šanci, začal moc pozdě.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2013-01-21 00:06 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Niekto musel za to niesť následky.
Oni mohli byť vôbec radi, že to dopadlo tak ako to skončilo, aj keď samozrejme z ich pohladu im bolo ukryvdené. Jednoducho Uchiha klan sa stál obetou neštastných udalosti a itríg...

No on skôr ako sa zdá, už na ďalšiu iniciativu ani nedostal priestor, kedže Danzou to chcel urýchliť... čo sa mu zjavne ako vieme aj podarilo.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Po, 2013-01-21 00:12 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

I kdyby platilo, že vždy musí někdo nést následky, tak by to nebyla omluva. prostě Uchihům bylo neprávem ukřivděno a oni se chtěli mstít. Právem. A teď se Sasuke chce mstít za všechno, za co se chtěla mstít jeho rodina plus mnoho dalších věcí.

Já jdu spát, takže kdyžtak reaguj do PM, rád si o tom ještě popovídám Eye-wink.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2013-01-21 00:22 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Nie, nevidím dôvod. To čo som chcel napísať som už napísal. To či to príjmeš je už len na tebe. Nakoniec vysvetliľ som to myslím viac ako dostatočné.

A samozrejme, že im bolo neprávnom ukryvdené. To však nič nemení na tom, že sa stali obetou(si domysli)...

Dobrú, ochvíľu pojdem aj ja. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Seky10
Vložil Seky10, Ne, 2013-01-20 10:28 | Ninja už: 4308 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

A proto je jasné, že Sasuke dostane ještě něco přilito do vína, protože do té doby se jen tak nestřetnou. Senju a Uchiha Naruto a Sasuke. Přece by Kishi nenechal tak důležitou bitvu pro děj tak děsně nevyrovnanou. To by vážně neklaplo! Eye-wink Ale i tak mi tu přijde moc proměnných o kterých mužem jen spekulovat jak by mohli vypadat, třeba jako jestli by Naruto mohl použít svou sílu naplno, když jí posledně dokázal S potlačit. Což naopak je dost divný, protože by to Madara udělal hned a bylo by po válce. Genjutsu je tabu. Útoky na dálku nevyrovnaný, na krátkou vzdálenost se hrát moc nebude, když oba vytasí svoje obrany, rychlost bude ta tam, protože se S obalí Susanem plus možné vylepšení Amaterasem, takže dojde na velikost Chakry a již zmíněné útoky na dálku které jsou díky Bijudamě o proti útoku tim šípem ze susana jak nebe a dudy.. Eye-wink Možná to Kishi s Narutem přehnal co do síly a proto se moc neobávám, že bude Sasuke strádat očekávám plnou formu Susana, která je na úrovni Biju atd. Stejně bude konec jejich souboje dost podobný tomu na začátku, kdy oba dojdou na dno svejch sil, ale tentokrát s trochu jinym koncem,,Naruto ho ukecá. Laughing out loud Eye-wink

Obrázek uživatele gandalf0660
Vložil gandalf0660, Ne, 2013-01-20 10:49 | Ninja už: 4479 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Poprípade sa Sasuke sam pridá na Narutovu stranu lebo ja moc veľký priestor na dostatočný power up nevidím. Aj z rinneganom by Narutovi dokázal stačiť len velmi ťažko. Navyše Sasuke dokázal Kuramu potlačiť len preto že bol zavretý a nespolupracoval z Narutom.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2013-01-20 12:25 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Naruto určite nemá navrch nad Sasukem.
Už som ti v minulosti vysvetliľ, v momentálnom stave sú obaja na rovnakej úrovni a platí to až doteraz.
Naopak keby Sasuke získal Rinnegan, tak misky váh by sa opäť naklonili na Sasukeho stranu(viz. Nagato ako spacifikoval Beeho a Naruta).

To, že Naruto spojil konečne sily z Kuuramom mu zároveň vyrovnáva sily so Sasukem. Kedže predtým Naruto nemal dobru obranu proti Genjusu. Iste nejaké základy pochytil od Jirayi, ale až teraz je proti Genjutsu 100% imúnny aj keď chytiť ho na pár sekund stále môže.
Ďalej Naruto nema takú vynikajúcu obranu aku má Sasuke. Avšak ma dosť účinné obranné techniky. Či sa už jedna o Kage bushin, shushin(kuubi mode), alebo rôzne iné základne techniky(Kawarimi no jutsu a podobne). Tieto techniky mu zároveň pomôžu aj pri Amaterasu.
Ale neviem či Naruto nejakým spôsobom prekoná kombinované techniky(Amaterasu - Entonu a Susanna). Aj keď je je tu teoretická šanca, že ho ten tzv. "plášť" ochráni pred Amaterasu.

Každopádne ja stále nechápem, kde berieš tu istotu, že je Naruto teraz oveľa silnejší ako Sasuke. Ja si naopak myslím, že je to medzi nimi stále dosť vyrovnané a prípadny ďalší boost by to len zaklincoval v prospech Sasukeho. Aj keď je pravda, že s technikami Rinneganu ma Naruto už nejakú skúsenosť.
Ale vysporiadať sa s Rinneganom a EMS zároveň by už bolo dosť náročne aj pre Naruta.., aj keď ten to hádam zvládne už len kvôli svojej výdrži a chakre. No aj napriek si myslím, že aj v momentálnom štadiu sa do seba môžu pustiť a Sasuke určite veľa nebude zaostávať za Narutom práve naopak.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele gandalf0660
Vložil gandalf0660, Ne, 2013-01-20 12:40 | Ninja už: 4479 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Takže ako by zvládol kombináciu Entonu a Susanna ? Jednoducho jedna bijju dama a Sasuke by sa vyparil i zo Susannom Eye-wink ( poprípade by to aspoň techniku zlomilo. )
A kde beriem istotu. Naruto je rýchlejší. Už má imunitu proti genjutsu. Aj keby Sasuke získal rinnegan tak Naruto pozná aj slabiny techník rinneganu.
Naruto navyše ovláda aj Sannin mode a okrem bijju dami ma FRS. Naruto má navrch vo všetkých faktoroch boja. Navyše Kurama mu može poskytnúť obrovskú takticku výhodu z jeho skúsenosťami.
Zober si suboje Naruta: Porazil 6 sfér paina, porazil aj 6 sfér Obita. A momentalne bojuje z Jubim ktorého vedia Madara ( ktorému Sasuke nesiaha ani po paty ) a Obitom taktiež lepším Uchihom ako je Sasuke.
Teraz sa pozrime na Sasukeho boje: Porazil Itachiho lebo to tak Itachi chcel. Bee ho skoro zabil a nakoniec ich suboj skončil len preto že to Bee chcel a vyhovovalo mu to. 5 Kagovia ho nezabili len preto že ho zachranil Obito. A Danza porazil len vdaka genjutsu. A Kabuto ? Tu bojoval prakticky len Itachi.
Takže kto je na tom lepšie ?

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-01-20 15:09 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Naruto neporazil 6 sfér Peina, rozhodně ne sám, byla tam celá Konoha, takže to vůbec neberu, porazil tak jednu.
6 sfér Obita, stejný případ, měl za sebou elitu v podobě Kakashiho, Gaie, Beeho a Hachibiho.
O Juubim ani nemluvit, tam má celou armádu a zatím mu ani nic neudělal. Pak Madara se do boje zatím vůbec nezapojil a Obito taky momentálně nic nedělá, takže je to Naruto + x tisíc shinobi vs. Juubi a tím pádem to nemůžeš připsat jen jemu.

Vítězství nad Itachim se nedá počítat, to uznávám, ale i tak se tady předvedl přímo excelentně.
Beeho bych taky nepočítal, uznávám, ale jen proto, že mu pomáhali Hebi. Ale myslím, že i tak by ho porazil, stačilo by amaterasu. A pro "nakoniec ich suboj skončil len preto že to Bee chcel a vyhovovalo mu to" mám jiný název a to: Bee zdrhl, bo by se s amaterasu nedokázal vypořádat.
5 kagů by neporazil ani Naruto a i tady se Sasuke vyznamenal (-hokage, -raikageho ruka). A že porazil Danza jen díky genjutsu? To zaprvé vůbec není pravda a i kdyby, tak co? Je to boj jako každý jiný. A Danzo taky používal genjutsu.
Souboj s Kabutem sloužil k tomu, aby bylo představeno Izanami, což Sasuke udělat nemohl, tak to bylo na Itachim.

Výsledek: Naruto zatím nikoho neporazil, aniž by mu v samotném souboji někdo pomáhal, kdežto Sasuke úplně sám odpravil Hokageho a to ani nebyl při plné síle.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2013-01-20 17:24 | Ninja už: 5351 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" Naruto neporazil 6 sfér Peina, rozhodně ne sám, byla tam celá Konoha, takže to vůbec neberu, porazil tak jednu. "
Síce som tvrdil, že Naruto neporazil Peinov sám, ale mal na ich zničení aj tak najväčší podiel resp. on len dostal pár informácii od Katsuyi + asistencie Pa a MA. Ale celú špinavú prácu urobil aj tak sám.
Všetkých a to do jedného skolil rasenganmi pripadne s FRS.

Takže pokiaľ sa v plnej miere pripisuje vítazstvo Sasukeho nad Danzom, tak si myslím, že Narutov prípad taktiež nieje od toho veľmi ďaleko.
A trochu som nepochopil čo s tým mala spoločné "celá konoha". Do toho sa zaplietla iba Hinata. Inak z ich strany tam nebola žiadna pomoc.

" Souboj s Kabutem sloužil k tomu, aby bylo představeno Izanami, což Sasuke udělat nemohl, tak to bylo na Itachim. "
Tam šlo hlavne o to, že mal Sasuke zakázané od Itachiho Kabuta zabiť, kedže potrebovali zrušiť ET.

A len tak mimochodom čo taký Kiba., toho porazil celkom sám(aj bez Kuubiho asistencie). Eye-wink
Čo sa ale "shippudenu týka, tak vážne si na nijaký fight nespomínam. Možno by sme mohli považovať za menšie vitazstvo v súboji rychlosti, ktorú prekonal Raikageho.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “