Vložil NarutoDaBestSerial, Pá, 2009-10-16 02:23 | Ninja už: 5508 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan
hm... tak dalsi diel bude fakt husty....som zvedavy aky bude silny jiraya v tom jeho senin-mode )
a na zacatku chcel privolat sanina...to jako tsunade a orochimara?? cii?
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
ty dvě zaby je Jirayovo tata a mama??
ččoo?
ak som spravne pochopil ty ich pokladaš a rodičov Jiraiyi?
Nee, on nie je žabiak, to len tak vyzerá vdaka technike...
tady bude Jiraya vs Pein...
Díky žes nám objasnil situaci
hmm opat pecka super
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Lidičky Diky Móóóóóóóóc
Tak to bude hooooooodně hustý
hm... tak dalsi diel bude fakt husty....som zvedavy aky bude silny jiraya v tom jeho senin-mode )
a na zacatku chcel privolat sanina...to jako tsunade a orochimara?? cii?
Ee, chtěl přivolat ty dvě žaby, co má na rameni (nemůžu si vzpomenout jak se jmenují)
jaaaj tak uz chapem a tiez nevim jak sa volaju ale dobre stehienka z nich urcite nebudu .....ale sranda jak jirayov strach ma rychle nohy
To víš jeho úprk od někud (například od někud z lázní) trénuje každej den od té doby co ho Tsunade zmlátila
tak to sa mu nedivim