autorke:
vidím, že je to kreslené podľa predlohy, je to rozdiel, to musíš uznať, zdá sa mi to trochu nevyrovnané a aj nedokončené...nechce sa mi to tu rozoberať, najviac mi na tom vadí tá krv, bo nevyzerá proste ako krv = nie len že nemá takú farbu, ale nevidno, že sa tá kvapalina drží na tom povrchu a to záleží práve na tieňovaní a lesku (vážne neviem ako to mám vysvetliť xD)...
a teraz už nejaké plus...mno na to že máš 13 rokov sa to dá len treba viac trénovať...začni radšej s jednoduchšími predlohami, táto je príliš ťažšká a geniálna ...ostatné obrázky, čo si sem pridala sú jednoduchšie a aj krajšie...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
velmi slusne, len znak na celenke je naopak, ale fakt velmi dobre n_n
_____________________________________
ten znak na čelenke je naopak, pretože je to odraz v krvi, viz. original - https://konoha.cz/?q=node/20809
autorke:
vidím, že je to kreslené podľa predlohy, je to rozdiel, to musíš uznať, zdá sa mi to trochu nevyrovnané a aj nedokončené...nechce sa mi to tu rozoberať, najviac mi na tom vadí tá krv, bo nevyzerá proste ako krv = nie len že nemá takú farbu, ale nevidno, že sa tá kvapalina drží na tom povrchu a to záleží práve na tieňovaní a lesku (vážne neviem ako to mám vysvetliť xD)...
a teraz už nejaké plus...mno na to že máš 13 rokov sa to dá len treba viac trénovať...začni radšej s jednoduchšími predlohami, táto je príliš ťažšká a geniálna ...ostatné obrázky, čo si sem pridala sú jednoduchšie a aj krajšie...
jo ahha, tak uz chapem
_____________________________________
rada som poslúžila keby som nevidela original, asi by som tvrdila to isté čo ty