Vložil Spek, Pá, 2010-01-08 20:27 | Ninja už: 5469 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan
Nó...popavdě..moc povedené, to stínování obličeje, moc pěkné a ten Mangekyou, jak jsi ho zvýraznil, to upoutá pozornost, ale nemůžu si pomoci s tou pusou. Manga postavy většinou mjaí pusu jen jako ,,čárku" a malinko, malinko postínované, kdežto toto je jakoby lidská pusa . Jinak moooc pěkné, dávám 9.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
jo, vlasy jsou divný to vidno, ale k donrýmu hodnocení přispěje i moje závislost na Madarovi (neříkam že bez ní by to bylo horší) já to dávam za 9,5
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
ten se teda poved..opravdu fešnej xD..a ten mangekyou sharingan taky nema chybu...mistama tam taky sou chybky..takze soráč ae za 9
No že totok je dobré
Veľmo dobré
Aj tady prítomná osoba si prosí FA od umelca
Csss
Nekcem byť ignorovaná
Ale si stále lepší
Čo vjac dodať? :D
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Tak to dekuju
http://147.32.8.168/?q=user/13798/fanart
no tak jako diky jo ... ale ulitly mi vlasy a to jako strasne
http://147.32.8.168/?q=user/13798/fanart
Moc pěkné, jen mi přijde, jakoby ten sharingan byl odněkud vystřižnej
Nó...popavdě..moc povedené, to stínování obličeje, moc pěkné a ten Mangekyou, jak jsi ho zvýraznil, to upoutá pozornost, ale nemůžu si pomoci s tou pusou. Manga postavy většinou mjaí pusu jen jako ,,čárku" a malinko, malinko postínované, kdežto toto je jakoby lidská pusa . Jinak moooc pěkné, dávám 9.