Uchiha Sasuke a Uzumaki Naruto
Vložil Aticus, Čt, 2010-02-04 21:22 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 293
Takže tu je budúcnosť Konohy ako si ju predstavujem ja v mojom FF .
So Sasukem som bojoval najviac aj to tak vyzerá. No už ho nechám takého aký je.
Výsledek
Skóre: 6.7, Hlasů: 17
Tie telá sú perfektné ! (to znelo ako keb som bol nagato XD) Ale na tých hlavách by si mal zapracovať......
"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."
safra..ty xichty se mi nak nezdaj ostatni je suproví ae ten sasukeho oblicej..no ..
je to good, toho Naruta poznám z netu, originál by to mal byť ale Minato, to je jedno, je to dobre spravené, len tie oči keby na nich zapracuješ viac, bolo by to ešte lepšie, zadujú sa mi až moc šikmo, a mohli by byť viac vodorovne, hlavne u Sasukeho...
No ved to bol ten boj . Už som nemal nervi nato. Nie a nie to nakresliť dobre.
Pôvodne som ešte chcel do pozadia nakresliť za Sasukeho Itachiho a za Naruta Jyraiu (ako také postavy ktoré nad nimi bdejú).
ešte stále môžeš
vždy sa to dá dokresliť
ale myslím že ak by si mal čas tak by si to vedel opraviť, len sa netreba do toho hnať, zvlášť ak sa ti nechce, poznám z vlastnej skúsenosti, ak už mám dosť kreslenia, tak si dám pauzu a pokračujem neskôr...
Jé, tak takhle si to představuješ! Tak OK.
Ale ale . Nenechaj sa zmiesť. Tak som si to predstavoval. Ja to nechám na tebe . Ale mno tak nejak .