manga_preview
Boruto TBV 14

Myslíte že někdo zemře z Týmu 7 ??

Já osobně bych to viděla na to že zemře Sasuke .. když bojoval s Danzouem tak se pěkně oslabil... nevim jak to dopadne nejsem přece věštec ale chtěla bych vidět vaše komentáře na to jestli zemře Naruto ,Sasuke ,Sakura nebo Kakashi-sensei ... ??? Jo a upozorňuji že Sasuke je Ex-z týmu 7...

Tady jsou vyhodnocení toho kdo by umřel:
Sasuke:8
Sakura:1
Naruto:0
Kakashi:1,5 XD
Nikdo:6


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rena Ryuugu
Vložil Rena Ryuugu, So, 2011-08-27 18:01 | Ninja už: 4843 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

Já teda doufám že umře Sasuke. Nenávidím ho, za to že mi zabil mé milované postavy Sad Já fandím jednoznačně Akatsuki Z láskyZ láskyZ lásky

I love Akatsuki Z lásky

Obrázek uživatele UchihaLazy
Vložil UchihaLazy, So, 2011-08-27 17:58 | Ninja už: 4814 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Doufám že Sakura Laughing out loud ....Vůbec jí nemám rád

Obrázek uživatele ado262
Vložil ado262, So, 2011-08-27 17:11 | Ninja už: 5054 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Podla mna to budu autori natahovat tak dlho ze naruto a cely team 7 zomrie na starobu xD

Obrázek uživatele ZmatenyViegl...
Vložil ZmatenyViegl..., So, 2011-08-27 13:39 | Ninja už: 5205 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

A já říkám, že všichni Smiling


Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele BlackXoX
Vložil BlackXoX, So, 2011-08-27 10:54 | Ninja už: 4816 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

No já si myslím že nikdo že to bude tak že se sasukemu vrátí normální paměť a zabije madaru nebo spolu z narutem ho zabijou a budou zas 3 sannove z listove Sasuke,Sakura,Naruto Laughing out loud

Podívejte se na naši novou text hru a zaregistrujte se

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., So, 2011-08-27 16:24 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Proč si proboha nikdo z narutardů neuvědomuje, že Sannin je titul, který těm třem udělil Hanzo Salamander, jelikož mu dokázali vzdorovat? To si vážně myslíte, že si tam přikráčí a řekne: "Tak, jelikož Orouš a ten starej dědek Jii jsou mrtví, tak potřebuji dva týpky s potenciálem... Á, co vy, Naruto, Sasuke?" či co?

A že se Sasukemu vrátí normální paměť? Ten pojem bych se pokusil vygooglit, ale jsem moc líný - Co znamená "normální paměť"? Znám jen krátkodobou a dlouhodobou...

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele dante7
Vložil dante7, So, 2011-08-27 21:14 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

je dobre ze si nas varoval/a na to ze vis ze nic nevis protoze to tak vypada.Ja myslim ze naruto a sasuke by klidne mohli ziskat titul sannin protoze oba dva vzdorovali liddem mnohem silnejsim nez hanzo salamander.Druha vec tezce ho ziska sasuke kdyz je nukenin a zlocinec takze jsem to myslel pouze fyzicke strance)

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Ne, 2011-08-28 16:28 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Hmmm... A ty myslíš, že víš, jo? No, asi jo... Například si myslíš, že víš, že vzdorovali silnějším, než Hanzo Salamander - a to jsi posoudil jak? Bohužel pořád 'jen' myslíš, takže až budeš vědět, že něco víš, dej mi vědět... Eye-wink

Ale jinak je sranda to tu číst. Zvláště, když lidé dávají dohromady jen jakési 'věty' bez té omáčky kolem interpunkce a diakritiky a mnohých dalších věcí a tak jim jeden nerozumí...

Proč vypadám, jako bych nic nevěděl? Pominu-li, že nikdo z lidí nemůže s jistotou říci, že ví a pominu-li, že do toho taháš můj podpis...

A kdo jim ten titul udělí? Žádný oficiální titul "sannin" neexistuje (a přeci tu je), takže se oficiálně bude udělovat docela blbě... Leda by jim ho udělil Kakashi nebo Gai... Nebo Konohamaru, jakožto vnuk třetího...

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele tayger
Vložil tayger, So, 2011-08-27 13:47 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Sakura má do sanina ještě hodně daleko. Dosud nepředvedla přivolávací techiku a kromě hrubé síle a zdravotního umu, ještě nedokázala dosáhnout svého maximálního potenciálu. To sice platí i o Sasukem a Narutovi, ale Sakura je v tomto přeci jen o hodně pozadu.

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, So, 2011-08-27 13:58 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Sasuke a Naruto se sanninům Jirayiovi a Orochimaru nejenom vyrovnali, ale daleko je předčily. Ti dva jsou dál než Sanninové. S tou Sakuro vicíméně souhlasím, ačkoliv technikově a silově je Sakura s Tsunade docela vyrovnaná a na to, že je Tsunade sannin tak toho taky moc neumí. Umí geniálně léčit a to jí fakt neberu, protože je v tom nejlepší na světě a velice ji v tomhle odivuju, ale oproti Jirayiovi a Orochimarovi či jiným daleko lepším ninjům např. z Akatsuki by Tsunade neupřežila s pouhým mlácením.

Obrázek uživatele tayger
Vložil tayger, So, 2011-08-27 14:03 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Ale houby. Sakura není technikami srovnatelnou s Tsunade ani náhodou. Chybí ji spousta věcí, které ještě musí ovládnout, včetně způsobu ovládnutí genjutsu, ke kterému má prý predispozice. Pokud vím, tak Sakura ještě nevymyslela vlastní techniku, všechno přejímá od Tsunade a v tomto za ní velmi zaostává.
Naruto a Sasuke ještě saniny nepřekonali. Už jen proto, že se pořád vyvíjejí a svou sílu čerpají ze speciálních vlastností svých těl. Jiraja neměl v sobě lišku a přesto dokázal aktivně pracovat s vyvolávací technikou či přeměnou svých vlastů ve smrtící zbraň a to nemluvím ještě o dobrém ovládání Dotonu a Katonu. Naruto umí pouze futon a to jen jednu techniku, i když bylo nazančeno, že s Yamatem dokázali udělat ještě jednu.
Sasuke má všecno založeno jen na Sharinganu, je ze všech tří nejdál, přesto se v ledčem Orochimarovi nevyrovnal, tedy dokud jej nepohltil a to opět jen diky svým očím a že byl Orochimaru oslabený.
Stačí si vzpomenout, jak Orochimaru dokázal bojovat s Hokagem, se saniny či přímo s Narutem v liščím modu.
Z toho vyplývá, že prostě ještě saniny nepřekonoli, ale v podstatě je překonali ve věcech, které saninové nikdy neměli.
Jo Naruto překonal Jiraju v senin-modu, to je pravda. Ale na rasenrengan potřebuje klona navíc.

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, So, 2011-08-27 14:48 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To, že Sakura nevymslela techniku s ní neděla slabší ninju jak Tsunade. Tsunade taky nikdy neukázala pořádně genjutsu a co. Silově to je skoro stějně. Už i Sakura dokáže zabít jedním úderem a udělat obří kráter. Stejně jako Sakuru hodnotíš i Sasukeho a Naruta a navíc co ty tu dáváš za příklady, že Orochimaru byl oslabený, nebo že se Orochimaru držel krok s Kyyubim se 4 ocasama je pitomost, protože od té doby uplynula spousta let a Sasuke a Naruto jsou mnohokrát lepší, a je jedno jak k těm technikám přišli. Madara taky krade sharingany a rinnegan a je jeden z nejsilnějších ninjů. Vím, že to není jedno co umí a kolik technik mají, ale prostě se to musí hodnotit tak, že kdyby proti sobě bojovali tak by Jirayia a Orochimaru by zemřeli a je to jedno jak. Jestli Sasuke do sebe zapečetil Orochimaru, tak to furt nic nemění na tom, že ho Sasuke porazil. Naruto a Sasuke jsou silnější jak ti dva a právě proto je překonali, jsou lepší jak oni. Orochimaru měl několik set technik, ale kdyby to bylo podle toho jak ty říkáš, tak je nejsilnější ninja. Ale jsou tam daleko lepší ninjové jak on. Kdyby šel proti sobě Orochimaru s tolika technika proti Peinovi, který používá pouze techniky sfér tak by Pein vyhrál. Množství technik nedělá z člověka silného ninju. To samé s tím, že někdo vymýšlí techniku. Děla to sice z ninjy génia, když něco vymyslí, ale furt neznamené, že je silný v boji a nezemře. Jak říkáš, Tsunade vymyslela techniky, ale k čemu jí to bude když např. bude bojovat proti Peinovi, to ji absolutně nezachrání život, protože Pein je prostě silnější. V bitvě ji to je prostě ničemu, pokud to nejsou techniky ala Fuuton rasen shuriken, ale těch moc není.

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-08-27 14:51 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Naruto vs Orochimaru max. pár měsícu
Sasuke vs Orochimaru max. pár měsíců
oba dva byli skoro nazačátku Shipuudenu takže maximálně rok, tudíž těch pár let si trochu přepískl

souhlas v tom, že nikoho nezajimá, že Naruto má lišku, Sasuke sharingan atd. má ho tak prostě ho má....pokud to myslíš, že by při soubojích Naruto X Jiraya a Sasuke X Orochimaru, Sanninové zemřeli tak to jen spekulace, Jiraya ani Orochimaru neukázali všechno co dovedli, tudíž kdyby již došlo na takovýto souboj, tak by určitě Sanninové nezemřeli...ano pravda Tsunade nesahá Peinovy, Narutovi a určitě už né ani Sasukemu po kotníky, ale narozdíl od nich se dokáže v boji vyléčit, což Pein dokáže jen díky sféře, když je zničená tak je v koncích, ano Naruto se taktéž dokáže lečit Kyuubim, ale to zraňuje zase jej a Sasuke se lečit neumí vůbec, což je zase výhoda Tsunade, takže bych takové závěry nedělal....

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, So, 2011-08-27 15:46 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To je uplně jedno s těma rokama, protože nic na tom nemění, že jsou teď daleko jinde. Tak Sasuke už Orochimara jednou porazil a navíc teď bude Sasuke daleko jinde jak předtím, a Naruto je taky lepší jak Jirayia, protože ma stejný techniky jak on a navíc má Kyuubiho. I sám Fukasaku říkal, že to Naruto dostal dál jak Jirayia. S tím léčením Peina souhlasím, že když je zničená tak se léčit nemůže, ale ono by pro Tsunade by bylo skoro nemožné tu sféru vůbec zničit. Deva by ji v klidu odrazila a jsou tam další Peinové a nevěřím tomu, že zrovna Tsunade by ustála proti 6 najednou, když to ani Jirayia nedokázal. Navíc kdyby stál proti ní místo Peina samotný Nagato tak to už by neměla ani šanci ani minimální a Tsunade se nemůže léčit donekonečna. Pein by taky mohl vytáhnout Tsunade duši a to už by jí léčení bylo k ničemu. A stím, že Naruto se léčí jen díky Kyuubimu a Sasuke vůbec tak tím si chtěl jako dokázát co? Tsunade má sice dobrou obranu, ale ne útoky na to aby ty dva porazila. Když Sasuke bude mít Susanoo tak ani největší síla ho nedokáža prorazit a Naruto v sennin modu je daleko odolnější jak normal a ještě k tomu Kyuubiho mód, jeho síla a rychlost, které by Tsunade sotva stačila.

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-08-27 15:47 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Sasuke porazil spíše polomrtvého, rozpadajícího, krev kašlajícího Orochimara, samozřejmě jinde bude, protože tehdy neměl ani MS, Fukusaku říkal, že je lepší, než Jiraya v Senni módu, protože z Jirayi se vždy stala skoro žába....chápu Tsunade sice, není extrémně silný NINJA, ale tohle říkat nemůžeš, není důkaz, že by ji dokázala zničit, ani důkaz, že by ji zničit nedokázala....s lečením je rozdíl v tom, že kdyby se bojovalo delší dobu tak by je Tsunade díky lečení převýšila a o jejích útocích víme zatím jen extremní sílu, tudíž je to jen tvrzení proti tvrtzení a nemyslím si, že v nejbližšší době nám něco předvede.....Susanoo Susanoo bylo, už ukázáno, že Sasukeho slabina Susana je vítr, a taky bych neřekl, že jeho Susanoo by vydrželo úplně vše a s Narutem je to pravda, přece jen je to nejrychlejší SHINOBI (pravděpodobně)

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, So, 2011-08-27 16:05 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Jj byl sice rozpadající, ale zbavil se ho. Nechápu čemu tady nevěříš. Sasuke má věčný MS a velice dobře znáš jen MS tak dobře víš jaká je to síla. Připadá mi jako kdyby si techniky očí nerespektoval a velice je podceňoval. Fukasaku to myslel i u sennin modu, ale říkal také řekl, že ten kluk bude daleko silnější jak on. A jestli ti nepřipadá, že to už je, tak nevím co víc chceš vidět. Naruta s rinneganem ??? Ale v tvém případě věřím, že ani tehdy by to pro tebe nebyla dostačující ukázka, že Naruto je lepší. To, že by Tsunade prohrála nemůžu stoprocetně tvrdit, ale dívám se už na Naruto dlouho a mám přehled co kdo umí a myslím si, že i ty nepochybuješ, že se taijutsu Tsunade nějak vyrovná se Sasukeho Susanem obecně MS a Narutova sennin modu a kyuubiho modu. Každá technika má slabinu a určitě ho má i Susanoo, ale určitě nebude poražena pomocí taijutsu, to mi přijde k smíchu jestli si tohle myslíš. Zkus se nad tím prosím tě zamyslet.

Obrázek uživatele tayger
Vložil tayger, So, 2011-08-27 16:28 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Jenže my se tu přeci bavíme o tom, zda Naruto a Sasuke překonali Saniny. Ty to vidíš tak, že je překonali v ničivých útocích a v síle. Ale sanín přeci není jen o tom. Sanin je velmi vyspělý ninja, kterého není lehké porazit, pokud sám nejsi saninem nebo Hokagem. Těžko předpovídat, jak by dopadla bitva mezi Orochimaru a Sasukem. Orochimaru si byl vědom spousty schopností Sasukeho a navíc měl jeden podstatný trumf a tím je technika přivolání, která se nyní ukazuje v nových mangách. Orochimaru byl mistr v použití určitého druhu síly tam,kde to bylo potřeba. Nikdy neukázal vše co umí, spíše naopak, nedostal k tomu příležitost a nebo arogantně věřil, že boj s Hokagem vyřeší přivolaní hokagové. No, to už je ale minulost, co všechno uměl a neuměl, to je už dávno jedno.
A Jiraja a Naruto? Jiraja a Nagato. Vzpomínáš? Je to nedávno a opět použil jen zlomek toho co umí. Ještě v původním Narutovi se jej obávali jak Itachi tak i jeho doprovod. Pokusili se jej raději odlákat, než s ním riskovat přímý souboj. To není náhoda. Současný Itachi si poradil bez větších problémů s Nagatem, zatímco Naruto se válel v nesnázích. Nemůžeme tedy tvrdít, že Naruto nebo Sasuke překonali saniny, protože do toho mají ještě daleko. Už jen využití síly, správných technik, atd.
Nezapomeň také, že když bojoval osmyocasí s doprovodem Itachiho(sorry blbá paměť na jména), tak byl málem zabit. To není náhoda. Ty ninjové byli silní, přesto se obávali zápolit s Jirajou a to byli dva. Naruto by se jen s těží s nimi potýkal, no uvidíme, až se potká se Sasukem a budou spolu bojovat.

Netvrdím, že Naruto je slabý, ale prostě na sanina ještě stále nemá. Ale o nic nejde, je ještě prostě moc mladý.

A ještě jeden postřech, sám Kakaschi si byl moc dobře vědom, jak je Orochimaru nebezpečný a určitě by se neodhodlal na něj zaútočit a to je pane Kakaschi, budoucí Kage Listové. Ano, zase se situace změnila, ale i tak by v přímém souboji měl sanin opět navrch.

Obrázek uživatele ado262
Vložil ado262, So, 2011-08-27 17:23 | Ninja už: 5054 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

musis to tak rozpisovat?? ved ti to nikto nebude citat

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, So, 2011-08-27 17:02 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ty v**e to jsou kecy. Nechápu podle čeho to chceš hodnotit. Když někdo někoho překonal, tal to znaméná, že ho porazil. To, že měli víc technik a, které si vynalezli tu vůbec netahej. To z nich akorát děla génie. Když budeš mít několik set technik a prohraješ tak ty to stejně budeš vidět tak, že zůstal pořád nepokořen. Nejvíc co mě, ale štve, že se furt vymlouváš na to, že ještě dost technik neukázali. Ale proboha zamysli se. Myslíš, že když Jirayia bojoval s Peinem a Orochimarem tak se drželi stranou ? Určitě měli víc technik, ale přece nejsou hloupý. Když prohrávalí tak už lepší techniky jak ty co doposud použili něměli, přece by se nedrželi zpátky tak blízko smrti. Určitě měli víc, ale byly si vědomi toho, že když nezabrali ty, které použily tak nebudou používat ty, které jsou mnohem horší. Něměli už žádny silný trumf v rukávu. Kdyby jo tak by ho vytáhli. S tím, že Konoha a Kakashí měli respekt s Orochimaru je poprávu. Já nikdy neřekl, že Orochimaru je slabý, ale v té době tam byl jediný nejvíc nebezpečný protivník. Poté co se objevily Akatsuki, tak Konoha se taky obává před Akatsuki. Sám i Kakashi musel přivolat posily jak na Kakuzu, či Itachiho a Peina, protože sám by je v neporazil. Vlastně z každého z akatsuki měli stejný respekt jak u Orochimara, zda-li ne větší. To co si napsal o Itachim, že lehce porazil Nagata je taky obrovská pitomost. Za prvé: Nagato nemohl chodit a proto nemohl uhnout (jestli nevěříš, tak si pořádně přečtí novou mangu 552) a za druhé: Nagato bojoval proti třema. Kdyby byl jen Nagato vs. Itachi bylo by to o něčem jiném. Já věřím, že by Nagato Itachiho dal. Jaá taky netvrdím, že Sanninové jsou slabý, ale Naruto a Sasuke jsou prostě lepší a to mi nevyvrátíš. Ještě jak si psal, že Naruto je mladý, tak to taky dokazuje, že ho predčil. Protože co teď Naruto dokáže, tak to ve stejném věku Jiaryia nedokázal. Jo a ten doprovod Itachiho je legendární šermíř ze skryté mlžné se jménem Kisame.

Obrázek uživatele tayger
Vložil tayger, So, 2011-08-27 17:07 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Tak třeba u Jiraji a Nagata je to děsný blábol, protože Jiraja nemohl použít své nejlepší techniky. Vždy byly anulovány a když si vzpomeneš na ten souboj, tak se tam hlavně řešilo jak to ten Nagato dělá a né, jak ho Jiraja uzemní svým jutsu.
A není to ani o tom, kam už Sasuke a Naruto došli. Ano, souhlasím, že fuuton rasen shuriken je zřejmě silnější, než co kdy měl Jiraja, ale Jiraja si uměl pomoci, byl to mistr v používání svých technik a analýze soupeře. Proto se jej i Itachi obával a v jistém smyslu i Nagato a sám to i řekl, že kdyby neměl své tajemství, nikdy by Jiraju neporazil. To samé platí i Orochimarovi a Sasukem. I když se to možná zdá střelené, tak původní Saské s MS, by proti němu neměl šanci, pokud by nebyl Orochimaru oslaben. Využil situace v porazil jej. Jenže Orochimaru toho měl spousty v kapse. Nezapomínej, že byl také součástí Akatsuki a oni se jej taktéž hodně obávali. A Orochimaru si na ně hodně věřil. Vždyť vyrazil na Sasorio skoro sám. A přitom byl Orochimaru vůči itachimu téměř bezbraný. Jenže nevýhoda očí se dá obejít, párkrát to bylo i naznačeno. A kdyby Orochimaru získal Sasukeho, tak by představoval reálnou hrozbu pro celý ninja svět.

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, So, 2011-08-27 17:54 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Bullshit. Nechápu, jak tohle můžeš říct. Jirayia mohl používat své nejlepší techniky a určitě předvedl, ale ty prostě nechceš přiznat, že je Pein silnejší. To není Peinova chyba, že Jirayia nevědel o jeho techikách. Prostě prohrál tečka. To už nezměníš. Sice to Pein říkal, ale furt se do toho soubouje nezapojila Deva, nejsilnější z Peinových sfér a navíc kdyby to byl jen samotný Nagato. Ten by střídal ty svoje sféry a Jirayia by to měl daleko horší, protože Peiny se snažil rozdělit. Jirayia sice byl výborný na žabí techniky, ale Naruto má zas navíc Kyuubiho, největší rychlost a největší zásobu chakry. A doufám, že i ty si vědom, že taková síla je lepší jak síla žab. Hmm a zajímavé, že když měl Itachi MS tak Orochimara porazil a sám tvrdil, že je Itachi lepší jak on. A už si konečně uvědom, že Sasuke nemá MS, kterým Itachi Orochimara bezproblémů dal, ale daleko výhodnější a učitě lepší věčný MS. Ještě sice nebyly ukázány jeho schopnosti, ale budou na větší úrovni jak Orochimarovi. Itachi se mohl obávat Jirayia, protože měl k němu respekt a byl jsi vědom jeho síly. Kdyby Orochimaru získal Sasukeho představoval by hrozbu, ale nezískal konec. Dál se Orochimaru nedostal.

Obrázek uživatele tayger
Vložil tayger, So, 2011-08-27 18:15 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Ale vždyť já nepoporím sílu Naruta a Sasukého, jen to, že nejsou jako saninové, nic víc.
A pokud si mám ještě rejpnout, oba dva jsou teprve geninové. Sticking out tongue

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, So, 2011-08-27 19:10 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Proč rejpnout ? Podle hodnosti jsou geninové s tím nemůžu nic jiného než souhlasit, ale podle schnopností jsou daleko, daleko, daleko, daleko víc. A to, že nejsou lepší jak sanninové furt nechápu. To je tak miluješ, že z nich dělaš nejsilnější ninji ? Víš co, dostal jsem nápad. Udělěj příspěvek s otázkou: Myslíte si, že Naruto a Sasuke jsou lepší jak Jirayia a Orochimaru? At je to zajímavé a aby to nebyl rozhovor pouze mezi námi. Smiling

Obrázek uživatele tayger
Vložil tayger, So, 2011-08-27 21:32 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Iniciátor nápadu by jej měl i aplikovat a nebo dohlížet na jeho aplikování. Neházej to na mě. Sticking out tongue

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, Ne, 2011-08-28 00:34 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak já si to nepotřebuji dokázat, protože já si to myslím. To ty bys potřeboval od ostatních přesvědčit. Smiling

Obrázek uživatele tayger
Vložil tayger, Ne, 2011-08-28 00:42 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Myslet si můžeš co chceš, ale skutečnost bývá jiná, než si myslíme. Myšlenka není nic jiného než opis skutečnosti a protože je vystavována reálným podnětům, může být zmanipulovaná a tím pádem i zcestná. Jestliže si to nepotřebuješ od ostatních vysvětlovat, to je tvůje věc, ale ty jsi to navrhl, ale já o to neprojevil zájem.
A že bych potřeboval od ostatních přesvědčit? To je jen tvoje doměnka, tedy myšlenka, která opisuje reálný stav na základě kusých a neúplných informací. Sticking out tongue

Obrázek uživatele sennin naruto
Vložil sennin naruto, Ne, 2011-08-28 01:02 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Myslím si to, protože jsem se nad tím dostatečně zamyslel. Ale ty zjevně ne. A určitě bych nebyl jediný, kdo si tohle myslí.

Obrázek uživatele Kata Nakyama
Vložil Kata Nakyama, Pá, 2011-08-26 22:00 | Ninja už: 5510 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Pěstitel rýže

Sakura podle mě neumře. Maximálně spáchá sebevraždu pokud umře Sasuke nebo Naruto. Ona jako postava je sice důležitá jako členka týmu sedm, ale její smrtí by se nic nevyřešilo. Po chvíli by to možná i vyšumělo...a není zas tak okrajová aby ji Kishi zabil jen tak

Sasuke možná...ale pokud ano, tak jen s Narutem. Buď oba nebo nikdo...

Není důležité vyhrát,ale nasrat toho kdo tě porazil!
-------------------------------------------
homepage: http://blue-lover.blog.cz - zde najdete všechny moje FF, co se nejspíš na konohu nehodí...prý. Hlavně SasuSaku, Naruhina, místy jiné...
anime-page: http://sakurachann.blog.cz
-------------------------------------------
Všechnu mou tvorbu najdete na mojí homepage, jelikož konoha.cz má pravidla jako ve vězení Eye-wink

Obrázek uživatele Rena Ryuugu
Vložil Rena Ryuugu, So, 2011-08-27 18:11 | Ninja už: 4843 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím s tebou. Sakura jen tak neumře. Teda.. přemýšlím, kdo by ji tak mohl zabít...
Jo a líbí se mi ta věta v tvém podpise. Myslím to s těmi 95%. Já rozhodně patřím k těm 5%!!!

I love Akatsuki Z lásky

Obrázek uživatele Loenelie
Vložil Loenelie, So, 2011-08-27 10:41 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Sdílím tvůj názor ohledně Naruta a Sasukeho,Naruto to přece jasně řekl,že když zemřou tak oba Smiling což by bylo dost tragické,takže spíš bych spíš tipovala že oba přežijí Smiling