Fanklub Akatsuki teamu cz
Vložil XDJX, Po, 2010-04-12 15:55 | Ninja už: 5489 dní, Příspěvků: 24
Tento Fanklub je pro ty co si oblíbily cosplayeřkou skupinu Akatsukiteamcz. Videa této skupiny najdete na streamu.cz i na youtube.com
Uctívaná osoba (v 1. pádě):
Akatsukiteamcz
Nindžové v tomto FanClubu:
-Hidan-, -Hinata-, -Itachi san-, -TAYUYA-, .-WhiteWolf-., 111gabika11, 17Sasuke17, 7Itachi7, ado262, Aiko - chan, akatsuki15, Amaimon, amari, Anakamaru Kuroki, Aoi.Neko-čááán, ashinka, Astane, Ayame-heichou, Ayame-neechan, Ayiko Faioru, Bebe, Chiconka, Chilly Nanuk, Chňá, Dark Satsujin, Darthie, DeathNessie, dEBILATOR, Dechi Kazemai, Diamantovy_prach, Dinasty147, Domi1611, Dominika.Hinata, Dragon Princess, Dragonit, enter656, FFkář, Flomms, Foxie, fugasjunior1, Fujii Karen, Gab, Gidmor, Haruko-Satomi, Hatory, Hikari Uchiha, IshimaruKaplan, Itachi sense, Itachi. Uchiha., Itachiho milovaná žena., Izimoto-sama, Johanides, Julí-chan, Juuken198, kamatari-sama, Kanashimi Saga Uchiha, Katochimoto, Kiriya, Kiroshi, Kishu, Kitsume_sama, KoFFi, lacca, ladigo, Lady__Tsunade, Lenalee Yuki, Leo Arkan, Leon. S. Uchiha, liona, Lusy LOVart, Madara-Uchiha, mannafox, Martinecek, Matthew79, Mausi, Mayaka no Akuma, Maydira, Mayu-chan, Mercy, Min, Minato-san, MioDeLio, Mitsuko Uzumaki, Miyu-chan., Mori, Mui Hatake Uchiha, Murasaki-chan, n-chan, Nanami - chan, Naomi no Akasuna, Naomi-chan.., Natsuko-hime, Nikkka, NinjaSempaii, Noemyska, Nyarai, obito dara, pandors, peteAPE, PeTom, Pinku no Neko, popic126, Reina Kana, rejže, Rekshak, Rikuto-kun, Sabaku no Yuri, Sakura Sayuri Midori, saruki, Sasuke-baka, Senju Asano, seOs, Seuke, Sharingannn1, Shelly Stinson Rodriguez Cooper, Shi-sama, Shippuden_Sasuke, Spachmi, sprosťák Hidan, Suiteki, Swiger AAres, Taeminnie♥, temari.chan, Temari321654987, Temmari, tenita, Tickle Tykev, Titi-chan, Toshiki Korabumi, Uchiha Madara 1200, uchiha.yuki, UchihaSeiji, V1K1NG, vojta0070, XDJX, Yajirushi, Yellow flash, Yumi_chan, yuu-wasanabe, Yuuki_Kuran, Zanzei Hyuuga, Zu, _Akasuna no Miya_, ĐeiĐara, 天使Tenshi.
Členství ve fanklubu se ovládá odkazem "Přidat se / Vystoupit" o kousíček níže.
Členství ve fanklubu se ovládá odkazem "Přidat se / Vystoupit" o kousíček níže.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Akatsuki je nejlepší organizace v Narutovi.
Ahooojkyyy Dúfam, že nevadí, že som sa pridal ^_^
* DEIDARA * JE NAJ !!! ^_^
podle mne good
NAGATO !!!!!!!!
Nevadí,že jsem se přidala?
ahojki nevadi ze som sa pridala?
ahoojky všechny zravím (deidara je nej...)
Akatsiki
už jen na streamu
Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.
nevadi ze som sa pridala .. ??
TENITAxxxx**
neva že sem se přidala ale akacuki team cz sou můj cosplay vzor, díky nim zakládám svojí skupinu
Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.
nevadí že jsem se přidala???????????
HappyFeed
Jsou supeer..
src="http://i1178.photobucket.com/albums/x380/xeruru/aoexgif.gif" border="0" alt=" photo aoexgif.gif"/>
nevadí že jsem se přidal??
Akatsuki !!!!!!!!!
uz 100 clenou waw
to je maga super club
AkatsukiteamCZ je nej
Akatsuki x))))) Yes!
http://www.facebook.com/profile.php?id=1423985864&ref=tn_tnmn
Wow! Když jsem tenhle FanClub založila, netušila jsem že bude mít takovou popularitu (Protože když spočítám, co všechno se mi v životě nepovedlo, je to tragický film) :DD
schválně spočítej to
STUDEN VÝPOČETNÍ TECHNOLOGIE
Věřmi... to se nedá XD
Takkkk. xD
Náájs Fanclub tohleto ))))))
Martínecek
Já souhlasím se všemí...jste boží....< 3 < 3 nemáte konkurenci!..x))
Už jste viděli film ''Je to ... Láska'' ??
Čauky. Pokud máte zájem prohlídnout si nějaké fotky s Aiko Yamamoto nebo Kakashi lio ve svých rolích podívejte se zde -> http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=Aiko+Yamamoto#/d2o5b87 Sasuke a Itachi Např.
meče jsem si už sehnal. Poraďte kde mám sehnat ty černé pláště co máte na těch fotkách? Díky za odpovědět
Jinak foto supr! Zřejmě fajn parta.
pěkné fotky
AkatsukiTeamCZ je nejlepsi..=) ste skveliii...=)