Návod: Ochranná čelenka V.
:D ahoj našel jsem super způsob na výrobu čelenky je to jednoduchý kupte si nějaký nápoj v plechovce energický nápoj coca cola atd. ale ať je větší jak vaše čelo !! doporučuji big shock !! nějakým ostrým nožíkem odřízněte vrch a dno plechovky vznikne vám taková trubička tu rozříznete uprostřed takže máte takovou placku tu ořezejte na velikost čela podle pravítka aby jste se nepořezaly odřízněte rohy pomocí úhloměru nebo něčeho kulatého a nalepte tavnou pistolí nebo vteřinovim lepidlem tou nepomalovanou stranou nahoru a přilep na šátek nebo kus látky barvi jaké chcete nech uschnout a pak si tam lihovkou nakresli znak jaký chceš
ps: já to nevytvořil takže když se na něco zeptáte musíte počkat než se zeptám vynálezce dík
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Je to dobrý, ale pořád se mi to ohýbalo na druhou stranu, tak jsem to podložila kartonem, to bylo jednoduchý, ale aby se mi ta látky neshrnovala musela jsem to šít doslova 2 hodiny
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
Je to perfektní, ohebný.. jenom bacha na sekundový lepidlo, ať se vám nedostane na ruce jako mě ..
Dont worry, be Duckie!
Takhle jsem ji, hih, vyrobila sestřence ~^.^~ Meow. Dá se to ohýbat a..a..je to dobrý xD /Baka. Teď to pochopěj, jako že ty plechovky jíš./ ^^"
Kyá! A všechny Yuristky se spojí a ovládnou svět! A všem narostou kočičí ouška! Ó bojte se roku 2012, muhahaha! ~^.^~
jde to ohýbat !!! a moc dobře třeba já mám plechovku od coly je to tenký !!!
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
není to ostre stačí to rovně zaříznout nebo zapilovat pilnikem
zaujimavy sposob
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...
a nebo taky stačí si ji někde koupit že?? na internetu je toho hafec
I amar prestar aen. -Svět se změnil
Pro mě vytvořený FC
Já na devu
Jsem hrdou členkou Yaoi, Yuri, Klubu Minata, Klubu AntiSakura a další ...
A taky zbytečně předražený ^^ u mě už straší spousta (a je jich fakt dost xD) štítků se znakama vesnic ^^ chybí mi písečná, což mě štve.... Mám asi třikrát konohu, jednou Akatsuki konohu, Pak sněžnou, akatsuki sněžnou, kamennou, akatsuki kamennou a Nekomata-ví, jestli jsem na nějakou ještě nezapomněla...vyrobil je taťka - placka nějakého lesklého kovu (nevím jakýho, vždycky to zapomenu...) na kterej jsem mu předkreslila ty znaky. Ty do toho pak vyryl a teď už čekají jen na prohnutí(abych je mohla nosit kolem krku, nyaahaa xDDD) a vybarvení ^^ znaky půjdou vybarvit načerno, pak štítky příjdou vyleštit a něčím předělat, aby byly voděodolný... A pak už jen přicvaknout na látku.... hrubej popis vzniku mých čelenek xDDD (zaseknutých a fázi zohýbání...)
LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"FC Mívie + FC Soshiky + FC Ookami-chan + FC Yumíí 567 + FC Darth :3 + moje galerka ^^+ Darth na Devu + Darth na blogu + facebook ^^' Na Měsíc! xD ale taky patřím semhle...
Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
☣ Neberte mi prosím ty kočičky, který používám místo smajlíků!
*originalita předem!*
Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<
Tohle bylo snad to nejtěžší, co jsem kdy kreslila... Fakt silno moc těžký -___-" ale řekla bych, že to stálo za to... Klikněte na to pls, a give me a comment :D
Poslední FA na konoze: /]Paryby útočí! Kisame pro Kisáka
Jen tak mimo - víte Vy co? Se*e mě, když někdo není originální a musí prostě kopírovat... Nic proti, ale Shikayore jsem si vymyslela já, a moje taky zůstane... Darthie je zkomolenina, kterou jsem začla používat a hele! týden od toho, co jsem si změnila nick vidím další Darthie... (narazit na Shitayone... -.-") A co mě dráždí nadvakrát... Hláška s Měsícem je moje, ku*va!! Kopírujte si celebrity, který to potěší, ne mě! Mě to netěší a celebrita fakt nejsem!!
Možná by stačilo jen ohnout okraje,ne?
Ale i tak,bezva návod
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme.
Hele, a nebude to ostré? dá se to i zapilovat?