Nyuuu <3 Manga 469 parodie - CZ!!!!
Další překládek ode mě < 3 >.<
P.S.: Do pi*e už!!! Nenávidím takový lidi kteří dávají 1 bod aby byli na lepším místě!!!!!!Měla jsem 9.4 a 5 hlasů teď mám 6 hlasů a 8.0 no nezabili by ste je?
Výsledek
Skóre: 8.5, Hlasů: 59
"Naruto, uvědomila jsem si (s podezřele dobrým načasováním), že tě vlastně miluju."
Tohle mě dostalo..
hm...nezabili víš oni jen chcou vyjadrit svuj nazor tak laskave ne ne nenadavej klid
Ale tebe se nikdo na nic neptal..ta otázka byla brána obecně a nechtěla jsem aby na to někdo odpovídal.Ale prostě oni mi dají málo bodů aby byli na lepším místě v Nejlepších Obrázcích...!Škoda že je to anonymní.Vsadím se že ty jsi taky jeden z těch lidí..
jasne....ale oni to nedelaj proto třeba se jim to fakt nelíbí...tk co ja jsem ti dala tolik bodů tak jak se mi to líbílo takže fakt promin ze jsem vyjádrila svuj názorXP
hele ale ona ma trochu pravdu, jen tak dat 0 bodu kvuli zlepseni hodnoceni obrazku je fakt svinarna...kdyby napsaly apson koment, proc se jim to nelibi, takhle je to dost i na nervy toho, co to sem dal (muj nazor a nevivratime mi to....)
Live and Die.
navíc nikdo by neměl brát to hlasování tak vážně
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
přemýšlí kde je jeho Icha Icha
Moje Naruto AMV
---------------------------------------------------
---------------------------------------------------
---------------------------------------------------
_
oh my gad.......... *leží na zemi...moment už vztává.....znova přečte......a držka jí spadne na zem* ...... no vúbec se nesměju !!!.... XD XD XD XD XD XD XD XD
I amar prestar aen. -Svět se změnil
Pro mě vytvořený FC
Já na devu
Jsem hrdou členkou Yaoi, Yuri, Klubu Minata, Klubu AntiSakura a další ...
toé je hustarna
za 10 ten leeho pohled na konci me dostal