Mushi-shi/download + dokončení titulků (díl 15+)
Zdravim. Tak jsem se dnes chtěl začít dívat na toto 26-ti dílné anime (info) a našel jsem titulky pouze do dílu 14. Rozhodl jsem se, že je dokončím a každý den/dva přidám jedny.
Download dílů, pro který budou titulky pasovat (jp audio/eng hardsub) ->
Titulky pro díly 1-14 (přeložil Morgar)
Samozřejmě mohou být použity nejen v této verzi. Pak si ovšem musíte dát pozor na 7mi vteřinovou reklamu, která je za openingem. Pokud Vaše stažená verze anime obsahuje tuto reklamu, můžete je bez zásahu použít.
V případě, že máte verzi s vystřiženou reklamou, musíte titulky po openingu zpozdit o 7 vteřin až do konce.
Titulky pro díly 15-26 (ode mne/postupně přidávám)
Platí to samé, jako pro titulky na díly 1-14 (posunutí z důvodu reklamy za openiningem)
Pracuji na nich sám, takže se tam jistě vyskytují chyby, ale snad ne tak rapidní. Za upozornění na ně budu vděčný. Gomen.....
Žádné titulky tu nevidím.
Prosim o reuplad titulek diky
Zkus napsat na FB/Skype/ICQ tomu, kdo to jsem původně nahrával. eChoe to má v profilu vypsaný.
Na internetu jsem jinak našel jenom tohle:
1. odkaz
2. odkaz
U 2 musíš být zaregistrovaný, aby si to viděl, takže nevím, kolik tam toho je.
Diky za rady no na obou je jen 2,3,5 dil
tato stránka by chtěla trošičku aktualizovat
Prvy diel novej serie nadhera. Ta atmosfera a hudba dokazu u mna vyvolat jedinecne pocity. Mushishi je skratka ina liga ked to porovnam s novymi anime, ktore teraz vychadzaju.
Ahoj díky za perfektní překlad k tomuto zajímavému anime. Chtěl jsem poprosit o reup titulků k dílu 18. Případně jestli někdo nemá titulky k 18 dílu? Byla by škoda mít jediný díl bez titulků
Chtěla bych poděkovat za titulky, jsou super:-) a poprosit, jestli někdo nemá titulky k 18. dílu, že by je dal někde k dispozici ke stažení.
Plánuje se překlad i posledních tří dílů?
Ještě jednou díky za titulky:-)
Dobrá práce!
Seriál sice sleduju v angličtině, ale pro ostatní to je dobrá věc.
Je to fakt super anime, škoda že tak málo rozšířené. Parádní atmosféra, takovej zen mysticismus.
Ne že by mi na tom osobně záleželo, ale chystáš se ty titulky dodělat?
Historicky prvé anime, ktoré sa mi viacej páčilo až po druhom pozretí. Naj anime na ukľudnenie, doporučujem pred spaním.
Zdravím,
prosím o re-upload linku k 18. dielu... Ďakujem vopred!... a samozrejme tiež Ďakujem za ďalšie preklady a celkovú snahu a ochotu v tejto veci...
A mimochodom... plánuješ ešte doraziť tie posledné tri časti?
Tá veta s ktorou si potreboval/potrebuješ pomôcť znamená:
Môjmu manželovi nič iné neostáva, len byť dobrým/pekným/príjemným chlapíkom.
[My husband's got nothing going for him other than being a nice guy.]
skvělý anime
diel 18 nejde stiahnut
O . o<-->o . O
moc dik za titulky
Díl 19 dokončen....
Díl 18 přidán.....
Přidán díl 17 a dnes ani nepudu spát, jinak by se mi o tom Uro-san i zdálo
Přidány titulky k dílu 16 + otázka
Jak byste přeložili: My husband's got nothing going for him other than being a nice guy.
Děkuju předem......