Hinata
Vložil Zu, St, 2010-08-04 17:03 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 41
Gomen za ten přelepenej nos,ale jinak to nešlo.Chtěla jsem zkusit nový styl a myslím že se mi to docela povedlo.Hlavně že to připomíná Hinatu
Výsledek
Skóre: 6.3, Hlasů: 4
Bolo tu všetko povedané šrafovanie sa mi neveľmi páči s tým kontrastom súhlasím.
Moc velký oči. I roztomilost ma svý meze...xD
Ale není to zlý...
Mimochodem, Pony, tys mě vážně pobavila. Dlouho jsem se tak nesmála.
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Z dialky to vyzeralo roztomilo
Ale po rozkliknutí to vyzerá dosť krivo
A ten nos ...
Sry ale príde mi to vtipné
No vlastne mi to príde celé totálne odfláknuté
Nepáči sa mi to (/_<)
Za 3 :P
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Mív všechno řekla, já už k tomu asi nic nemám. Možná pro příště zlepšit kvalitu, stačí to jen trochu poupravit v počítači (nebudeme si nic nalhávat, třeba já všechno upravuju v počítači, co se týče jasu a kontrastu) nebo prostě líp vyfotit. Když si dáš ten obrázek někam k oknu, kde na něj svítí světlo, nevidím v kvalitě žádný problém
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Teď když se na to dívám....máš pravdu,holt nejsem malířka a mám se pořád co učit,dík za upozornění na chyby aspoń si na ně budu dávat pozor
sem ráda, že nepatříš k těm, co hned při první kritice k jejich "dokonalému" obrázku začnou kopat kolem sebe, ohánět se svým věkem a pomlouvat kritika to potěší já dík, že sem si to neschytala ^^
novej styl? máš na mysli šrafování? jo to je fajne, ale zblízka to působí éééé..... nechci říct odflákle ale tak nějak... ledabyle... to taky není správný slovo, ale snad mě chápeš, hinatu to celkem připomíná, ale podle předlohy to asi nebylo, že ne ? ale pokud jo... tak je to celkem špatný (samozřejmě pokud není, tak to taky není omluva), protože oči nejsou ani v jedný rovině a navíc jsou ze tříčtvrtečního pohledu (což nos mimochodem taky, ale ten nos je stejně z jinýho úhlu, než oči) takže ten obličej (pro pozorovatele z levé strany) se měl začít svažovat už asi ve výšce úst nahoru (no možná kousek vejš...), vypadá, jako by měla paruku a špatně nasazenou, protože temeno hlavy (a vlastně i zbytek vlasů) jí směřuje doprava a obličej zase doleva dolů... nooo bud bylo hodně předloh a nebo podle žádné... nic jinýho v tom nevidím...
nooo ale ke šrafování.... šrafování je fajne... obdivuju ty, kteří to uměj, protože mě se rozhodně nepošětěstilo.... nooo ale když už máš tak pěkně udělaný ty vlasy a oči, chtělo by to i zbytek obrázku, já vím, světlý plochy, ale to jenom stačí dávat čáry dál od sebe a překřížit je asi jenom do půlky, aby to vypadalo jako plynulý stín (já vím, mě se to kecá, když to ani neumím, ale věř mi, teorii celkem ovládám.... přečetla sem toho dost, jenom to prostě neumím uvést do praxe...)
hmmm doufám, že sem neurazila, žes to dočetla až sem a že to nepovažuješ za rytí do obrázku....