Vložil Naimisha, St, 2010-08-18 17:23 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan
Ano, doufám, že Naruto bude konec s Hinata.I když nemám ho rád, vím, že to bude Hinata dělá radost:)
Pan admin prosím neodstraňujte mé komentáře, já používám Google Translator tak už opravdu vím, že čtení mé připomínky, je legrační. Nejsem terorista a chci světový mír.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Frajer:)
Ty KOKOS!!! Z toho bude viac nez nejake bozkavanie
boobies
You Win xDDD
Jak já tomu blonďatýmu baka závidím...
Ano, doufám, že Naruto bude konec s Hinata.I když nemám ho rád, vím, že to bude Hinata dělá radost:)
Pan admin prosím neodstraňujte mé komentáře, já používám Google Translator tak už opravdu vím, že čtení mé připomínky, je legrační. Nejsem terorista a chci světový mír.
hezký