manga_preview
Boruto TBV 17

Najslabší element v Narutovi

Tak, chcel by som vedieť ako je to tu na Konohe. Najčastejšie sa stretávam s názormi, že najslabším elementom je DOTON (Zem).

Mám na mysli najslabší element z tých základných, teda Katon, Fuuton, Raiton, Doton a Suiton.
Tým najslabším elementom si predstavte element, ktorý je najmenej využiteľný alebo je použiteľný stále len na jeden princíp a podobne.

Môj názor je, že najslabší element je katon.
Tento element je najmenej rozmanitý, pretože vždy len páli, kým napríklad Fuuton dokáže ako sekať či napríklad odrážať vetrom fyzické útoky, taktiež dokáže vylepšovať zbrane.
Doton zasa dokáže vytvárať pomerne účinnú obranu, vylepšovať telo alebo meniť váhu predmetov či bytostí a podobne.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Po, 2011-12-19 22:41 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

pochopil sem to moc dobre, ale sem linej psat proto obrazek ... ze kteryho je jasny vsechno ...

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2011-12-15 14:59 | Ninja už: 4987 dní, Příspěvků: 2386 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Tak já si zatím taky myslela, že nejslabší je doton, ale když tak čtu vaše argumenty, možná změním názor. Já nevím, například neznáme moc vodních technik, ale mě přijde nejslabší přece jen asi ten doton, jeho útočné využití je podle mě značně nízké!

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2011-12-15 20:44 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nikdy jsem doton nepovažoval na nejslabší a potom, co jsem viděl Tsuchikageho techniku už si to snad nemyslí nikdo.

Podle mě by se spíš mělo hodnotit, jak je element slabý v útoku a nebo v obraně. Pokud jde o obranu, tak bude asi nejslabší katon, i když se možná dá říct, že útok katonem slouží i k obraně....
Pokud jde o útok, tak bude asi nejslabší suiton, protože jsme snad ještě neviděli nikoho, kdo by se po zásahu suitonem nezvedl. Možná výjimka je Druhý hokage, který suiton používal jako vodní skalpel.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Čt, 2011-12-15 21:08 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/015/15
v boji Kakashi vs Zabuza, sa po tomto útoku Zabuza nebol schopný postaviť...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2011-12-17 18:57 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

to bylo jen účelové. Prostě bylo žádoucí, aby Kakashi porazil Zabuzu díky sharinganu atd...
Mě osobně se to nelíbilo a taky si nemyslím, že Zabuzu porazil jen ten vodní útok, ale spíš zmatenost ze schopností sharinganu.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Ne, 2011-12-18 19:53 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Keby že sa takto berie každý súboj, "je nutné aby ten porazil toho a ten zas tam toho"... Tak by žiadne jutsu nemalo efekt... Výsledkom tej vodnej techniky čo použil Kakashi je že Zabuzu porazil...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2011-12-18 20:12 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

To je sice pravda, ale každý souboj má předurčený výsledek a tomu odpovídají i jutsu, která jsou používaná.

Zabuza prohrál, to je jasný, ale vážně si myslíš, že by ninju, který je specialistou na vodní útoky, porazil soupeřův vodní útok, který navíc on sám moc dobře znal?

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Ne, 2011-12-18 20:23 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Netvrdím že na tom sharingan zásluhu nemá... Ja som len chcel povedať že suiton je dosť silný na útok, Zabuza sa po ňom predsa nebol schopný postaviť...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2011-12-18 20:36 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

To je fakt, ale já si stejně myslím, že kdyby nebyl tak rozhozený a do jisté míry ovládaný sharinganem, tak by se takhle přímo nikdy nenechal zasáhnout. Tzn. že suiton prostě není pro přímý útok moc dobrý. Neříkám, jako doplněk, příprava na použití raitonu, dotonu nebo fuutonu je to dobrý element, ale pro přímý útok je podle mě nejslabší ze všech elementů.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Ne, 2011-12-18 20:49 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

No jo, sharingan mu ten zásah suitonom umožnil... Ale aj tak si myslím že je ten suiton dosť dobrý element na útok... Napríklad keď Kisame bojoval proti Gaiovi, mal Kisame len 30% chakry a používal len suiton techniky, donútil Gaia použiť niekoľko brán... Naopak katon sa mi zdá byť o ničom, raiton a fuuton sú tiež velmi dobré...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2011-12-18 22:34 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím, že katon je skoro na nic, ale to je prostě přímo útočný element, snad ani neznáme žádnou obranu z katonu.

Kisame je v používání suitonu výborný, to je pravda. Ale on je výjimka, nikdo jiný by si nemohl dovolit vytvořit tolik vody a potom ještě bojovat.
Navíc to je přesně to, o čem mluvím. Suiton je výborný na obranu, vždyť přece, když Kisame dostal Gaie pod vodu, tak ho dostal do svého prostředí, které mu poskytovalo absolutní ochranu, to že mohl na Gaie dál útočit, to byl bonus. Nemohl by útočit (nebo alespoň ne tak efektivně), kdyby nejdřív Gaie nedostal pod vodu. To je to samé s vodním vězením. Je to úžasná technika, ale lze ji použít jen za určitých podmínek.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-12-19 16:39 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

To že ho Kisame dostal pod vodu, sa dá považovať aj ako útok, a obrana je len plus... Nemohol dýchať+tie žraloky (aj keď nestihli ukázať čo vedeli)...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2011-12-19 17:07 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nemyslím si, zvlášť proto ne, že ta voda tam byla nejdřív. potom spolu Kisame a Gai normálně bojovali a teprve potom se Gai dostal pod vodu. To znamená, že se pod vodu nedostal kvůli vodnímu útoku.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-12-19 17:29 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

No a? To je predsa jedno že sa nedostal pod vodu kvôli vodným útokom, tú vodu si tam Kisame predtým vytvoril pomocou VODNÉHO JUTSU-Suiton: Bakusui Shouha... Voda je univerzálny živel, dá sa s ňou dobre brániť to áno, ale zároveň aj útočiť... Tým že nepriateľa dostaneš pod vodu a nemôže dýchať, sa považuje za útok pretože mu to ubližuje (napríklad Suiton: Dai Bakusui Shōha)...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2011-12-19 18:22 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

tady se neshodneme, protože to já prostě za útok nepovažuju. Neříkám, že voda je špatná, jen prostě nevidím žádný vodní útok dostatečně silný na to, aby mohl přímo porazit soupeře. To, co předvedl Kisame by se mu bez jeho taijutsu a Samehady nikdy nepodařilo.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-12-19 18:57 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Útok nemusí výlučne znamenať "preraziť nepriateľa skrz", ale fajn ak to tak berieš, tvoja vec... "To, co předvedl Kisame by se mu bez jeho taijutsu a Samehady nikdy nepodařilo." A ty si snáď myslíš že by Sasuke dokázal niekoho dostať s chidori/chidori senbon/chidori eisou/chidori nagashi bez rýchlosti? Takmer žiadne jutsu nieje také, že bum bác a nepriateľa s ním dostaneš... Vždy treba na to aj ostatné faktory...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2011-12-19 19:48 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

a co třeba rasengan nebo když bereš jen elementální útoky, tak raseshuriken.

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Po, 2011-12-19 20:13 | Ninja už: 4931 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

dáme si třeba příklad....Naruto vs Pein Final Battle- 2 klony udělají rasengan, hodí naruta, naruto lééééééétí a bum s rasenganem. - to přeci není 1 technika a konec. - Naruto by bez Kage bushinu nedal ani ten jeden malej rasengan, natož rasen-shuriken.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-12-19 20:06 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Ani tam nieje 100% istota že tým niekoho trafíš, dobre už dosť ak chceš o tomto ešte ďalej diskutovať tak PM...

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2011-12-15 20:47 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

No, ale pozor... útok nemusí nutne znamenať len vodná vlna a jej menšie či väčšie verzie.
Myslím, že za útok sa dá považovať aj vodné väzenie, ktoré predviedol ako Zabuza tak aj Kisame a v oboch prípadoch malo veľký efekt.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2011-12-17 19:01 | Ninja už: 4830 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlasím, že vodní vězení je působivé a skoro jediné použitelné ze suitonu přímo na útok. Ale nemyslím si, že je nějak zvlášť dobré pro skutečný útok. Protože jestli se už uživatel dokáže dostat tak blízko soupeři, že použije vodní vězení, tak je skoro jednodušší rovnou použít třeba kunai. Nicméně uznávám, že to má něco do sebe. Přesto si myslím, že k útoku se suiton moc nehodí.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Čt, 2011-12-15 18:01 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že poznáme pomerne dosť vodných techník...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2011-12-15 14:16 | Ninja už: 4990 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jednoznačně Suiton.

Podle cyklu slabostí a síly, vodu(Suiton) předčí země(Doton), ale v anime bylo při souboji Týmu Taka vs Killer Bee ukázáno, že Suigetsu(Suiton ninja) je slabý oproti Raitonu, který na něj použil Bee.

To znamená, že Suiton je slabší, než Doton a Raiton, to jsou hned dva elementy naráz. Ostatní elementy jsou slabší jen vůči jednomu elementu.

Závěr, nejslabší je Suiton.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2011-12-15 15:18 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Nedá sa povedať, že Raiton by bol silnejší než Suiton. Voda je vodivá čo sa pri styku s elektrinou týka, lenže to sa dá využiť aj ako plus, nie len ako mínus.

Ale ak by sme to brali z toho pohľadu, aký tu prezentuješ, potom by bol aj Katon slabší voči dvom elementom, a to suitonu a dotonu. Pretože, aký má oheň účinok na zem? Zato zem sa dá dobre využiť na uhasenie ohňa, ak niekto nemá poblíž vodu alebo sa mu na konci táboráku nechce "cikať"

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2011-12-15 15:28 | Ninja už: 4990 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Já své tvrzení zakládám na anime a manze, ale pouze na své vlastní myšlence, budiž...

Doton útoky jsou často z bahna, které se při kontaktu s ohněm vysuší a ostatní útoky můžeš pomocí Katonu roztavit v Youton.
Ale beru, Katon a Suiton jsou na tom velice podobně.

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Pá, 2011-11-25 08:38 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Děláte si srandu? Myslel jsem, že existuje jakýsi cyklus elementů, tedy že každý má své nevýhody i výhody... Nebo se snad pletu?

Takže jak můžete říct, že nějaký element je nejslabší?

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Pá, 2011-11-25 09:16 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Ono sa to nemyslí že najslabší element ako element proti elementu.... Ale element ktorý je (podľa tvojho názoru) najmenej využiteľnejší.

Áno je síce pravda že existujú cyklusy medzi elementami, a všetky majú svoje výhody a nevýhody. Lenže tie cyklusy platia len čo sa týka elementu proti elementu.

Ale v bežnom boji sa niekomu môže zdať, že je niektorí z elementov menej využiteľnejší ako druhý. A ja súhlasím že katon je ten čo je z nich ten "najslabší".

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Čt, 2011-11-24 21:25 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

Katon

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Po, 2011-09-19 16:22 | Ninja už: 5114 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

Suiton-je sice silný(jak na obranu tak na útok)ale nenachadza sa všade čo je dosť velká nevihoda[česť vynimkam(2. hokage a pod.)]
Ps:Katon je podla mňa dosť silný.Sice v anime sa moc nepredviedol(Asuma vs Hidan) ale ak by mal realne účinky tak z Azumy by bol popol.(a to by bolo zrejme nuda)

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, Po, 2011-09-19 15:34 | Ninja už: 5070 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

Nechápu co mají lidi proti dotonu, perfektní na obranu a na útok také není marný, navíc půdu máte téměř všude. Katon - je pravda že moc lidí nezranil, takže ho beru jako slabší, hůře tvárný element. Naopak voda je velmi dobře tvárná, stejně jako vítr se dá skvěle využít na obranu i útok. Raiton - těžko se s ním brání, ale velkou výhodou je jeho rychlost. Takže pokud si mám nějaký živel opravdu nevybrat... pravděpodobně katon i když vypadá cool Sticking out tongue



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub