*Kiba a Akamaru*
Tohle je můj první pokus o "reálnou" Anime postavu. Není to nejlepší, ale mě se to líbí Akorát mě štve, že tam nejsou moc vidět ty stíny... co už
Prosím o komentáře, ať už kladné (za ty budu jen ráda ) nebo záporné (alespoň budu vědět co mám zlepšovat )
Kresleno s předlohou.
Výsledek
Skóre: 5.8, Hlasů: 10
No tak tento obrázok som obchádzala už niekoľko dní ale už mi nedá k tomu niečo nenapísať (/_<)"
Nebudem ti klamať takže jediná vec ktorá je tam dobrá je ten Akamaru (/_^)
Ten je fakt zlato NAKRESLENÝ ale nič viac...
Proste len nakreslený (/_-)"
Žiadne tieňovanie žiadne spracaovanie holá skyca...
A teď k tej nepríjemnejšej časti menom Kiba...
Tá tvár je divná...
Príliš guľatá a pôsobí ako keby išlo skôr o Choujiho a nie Kibu (/_^)
Taktiež by ma zaujímalo akým spôsobom má tam na boku spravené vlasy (/_O)
Tak nestoja ani mne a to je už čo povedať
Oči sú taktiež o ničom...
Proste sú také...
Jak kreslené malím deckom (/_^)
A to tieňovanie ja radšej komentovať nebudem to sám/a musíš vedieť že je fakt zlé
Celkovo je to nudné, odfláknuté a ešte aj nie moc dobre nakreslené...
Odomňa za 2 (/_^)
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Vím, že mám co zlepšovat a s tim Choujim máš pravdu
A za to stínování nemůžu! To ten blbej scener. Ono tam to stínování je, ale není vidět
A jinak, dík za komentář. Kritika se vždy hodí
Rozmazávání prstem není stínování
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
Já vím, já vím...
Ale ono tam fakticky je!
Jakto že jsem tohle ještě nekomentovala?? To je snad zločin!!
Je to moc pěkné. Ale pár kritických bodov tam tada je ..
Kiba by si měl být víc podobný, když už je to s tou předlohou ...
Rozhodně by sis měla víc užít se stínováním a celkovým vybarvováním, protože tam jsou vidět tahy tužkou.
Jinak se mi to líbí. Za 7/10 .
Je to strašně milené ..
Jsem ráda, že se ti to líbí
Příště to bude lepší teda pokud nějaké bude
No to určo bude ..
tu kibovu hlavu si mohla trochu zužiš a predlžiť bo vytvára to mierny dojem obeznosti
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
Akamaru je skvelý ale kiba má nejakú veľkú hlavu inak je to v pohode a aj tieňovanie je ok dávam 7 :)
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
Dík
Příště to bude lepší Teda pokud nějaké příště bude
verím že bude :)
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
Akamaru se mi docela líbí, ale Kiba si skoro vůbec není podobný. Podle té předlohy by to mělo být kresleno víc shora.
Připadá mi, jako by měl dvě půlky obličeje - pravá (z našeho pohledu ) je OK, levá je moc široká a obecně by měla být užší/menší (oko, vlasy)
Hodně sleduj předlohu, pomáhá to
Jinak, co ti na tom připadá reálné?
Jak to myslíš reálné?
Jinak dík za hodnocení. Vím musím se zlepšit
Jej, ono je to v uvozovkách Tak to sorry Jsem se překoukla
v pohodě