Vložil Moninik, Pá, 2011-07-01 14:18 | Ninja už: 5406 dní, Příspěvků: 396 | Autor je: Prostý občan
Preco KOnan ukazuju vzdy v tomto obleceni? ved v mange takto nebola.. ci? kazdy druhy obrazok ma tuto handru... inak bombovy obrazok
To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Preco KOnan ukazuju vzdy v tomto obleceni? ved v mange takto nebola.. ci? kazdy druhy obrazok ma tuto handru... inak bombovy obrazok
To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...
to je nádherne hlavne Konan
Dokonalost. *_____________*
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *Prúd krvi z nosu*
"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."
Nádheraa ...
waaaau! krasa!