They're BAD
-Heh.. Ano, budu se opičit a ještě krást nápady Chi.chi (strašně mě to totiž baví! n_n) Takže to má být Hinata...A to vedle je můj vůbec první pokus o nakreslení Naruta, jaký jsem kdy učinila...
-Je to, očividně, bez předlohy. Kompletně bez předlohy teda ne, koukla jsem se na znak NARUTO, víme...
-Chtěla bych udělat to pozadí, které vlastně není, ale neumím to...
-Nevím, proč najednou kreslím FA... Z hecu?
-Jop, mám ráda pár NaruHina... Když se přestanou chovat, tak jak se chovají... Kdyby byli jak na tom obrázku... *_*
-Jsem si plně vědoma všech anatomických chyb (obzvláště Naruta), tak mi je moc nepředhazujte
-A to WE'R je bez e na konci schválně...
-Nevím, jak dlouho mi to trvalo... +-2 hod?
-Pomůcky: obyč papír A4,tužka,centropenka,pastelky Koh-i-noor, Fixy od centropenu, bílá barva, počítač.
-Snězte mě.
-Za pár měsíců zase nashle! n_n
Výsledek
Skóre: 8.5, Hlasů: 13
MISE CVp:Ja sem se zasmal na tom hinatinom tetovani
dankage Uchiha
Kawaii desu! Vážne moc podarené, drobček
Chi
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
Jak mám na tohle něco napsat?? To je úžasný. < 3 Super. Nemám žádné připomínky. Miluju tenhle styl krelení .. < 3 =DDDDDD
Hááá, zlato... víš, že když chceš mít úžasný komentáře bez e. připomínek, nesmíš jako desátý slovo napsat Chi.chi... to ti úplně zruinuje tvojí pověst!!
Obrázek je strašnej ( ), Hinata má růžový šaty a Naru to cigáro drží jak špeka... (pokud je to směs obsahující tetrahydrocannabinol, tak sorry )
Krást moje nápady není hezké, navíc je realizovat tak, aby tam byla cigareta... (za to by tě měli zavřít :-* )
(PS: když se vydaří Vánoce, ten druhej řádek zespoda nemusí být daleko od pravdy )
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Tak ted si jí zhodila ... no jo ukradla ti napad škoda xDD byl bych zvědavej i na tvé podaní ... jinak k obrazku něco mi tam sedne ale něco i ne ... xDDD a taky mě štve docela to že si jí to fakt čorla xDDD GL do dalšího FA (doufám že už tvého napadu)
Já si zacinam myslet ze ta pravidla vkladani jsem psala uplne zbytecne!!!!!!
Tohle nemelo byt v kategorii Společné, ale v jednotlivých složkách jak je to teď!
Dare to dream.
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Omlouvám se. =_="
--->TOTO<---
Nejnovější FA
DEVIANTART
To je zbytočné vysvetľovať... pokiaľ je to jeden tak im to aj tak opravíme my a pokiaľ je to viac tak to treba každému napísať PM, inak ignorujú...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Náhodou, Naru ti celkom ujde Aj s tou cigaretkou
A Hin vyzerá v tvári tak dobre prefetovane Až jej to sluší, takým smrtkovským spôsobom
Ale celkovo to dotvára takú tú "zlú" atmosféru rebelov
Chyby to má, to hej, ale motív je dokonalý ^^
A je skvelé, ťa tu zase raz vidieť
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.