Mazání neaktivních účtů a pár dalších změn
Na Konoze se nachází velké množství účtů, které už nikdo nepoužívá a které akorát zabírají možné přezdívky ostatním. Proto jsme se je rozhodli je trochu promáznout.
Probíhat to bude takto:
Pokud jste na Konoze nenapsali žádný komentář ani jiný příspěvěk, pak vám po roce neaktivity bude účet smazán. Neaktivita znamená, že jste se během té doby nepřihlásili. Měsíc před smazáním vám přijde na email upozornění. Pokud jste něco napsali, nic vám nehrozí
Je také možné, že vám email přišel omylem. V tom případě se obraťte na Prasátko.
Další opravená věc (konečně) je, že při změně věcí v profilu se vám již nesmaže podpis .
A poslední vylepšení. Pokud máte mezi oblíbenými hodně fanfiction, můžete si je nechat vypsat samostatně zde: Moje oblíbené FF. Jinak to naleznete v pravém menu pod položkou Moje oblíbené.
Mám takový menší dotaz ohledně tohohle mazání účtů...
Totiž, napadlo mě, že je tu spousta dobrých autorů fanfikce, kteří už se z Konohy před nějakou dobou ztratili. Samozřejmě nevím s jistotou, jestli se někdy přihlašují na svůj účet, ale vzhledem k tomu, že jejich jména nebývají vidět ani v komentářích, mám za to, že asi ne.
Když se sem tihle lidé rok nepřihlásí a tady se jim smaže účet, zmizí taky všechna fanfikce, kterou sem kdy napsali, nepletu se? Tak si říkám, že by byla škoda, kdyby se odsud některé povídky měly nenávratně ztratit. Možná tomu jen špatně rozumím, vyveďte mě z omylu, jestli kecám nesmysly ale jestli ne, tak jen... Bylo by fajn, kdyby to šlo nějak zařídit, aby tu po zmizelých autorech zůstalo aspoň jejich dílo, už kvůli těm z nás, kteří se rádi prohrabují konožským FF archivem.
Tak se chci jen optat, jestli se opravdu začnou některá díla časem ztrácet...?
Edit - což asi platí i pro kreslíře fanartů...
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Kecáš nesmysly. Viz „Pokud jste na Konoze nenapsali žádný komentář ani jiný příspěvěk, pak vám po roce neaktivity bude účet smazán.“
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
No... já to pochopila tak, že člověk může být třeba tři roky aktivní, přidat sem nevímkolik věcí - a pak prostě zmizí, přestane ho to bavit a rok sem nic nepřidá (ani se nepřihlásí na účet), tak mu bude účet smazán, protože ano, už rok je neaktivní.
Ale fajn, teď už to nejspíš chápu správně zatemnění smyslů, checht... díky za vysvětlení a dodatečná omluva za mou zmatenost.
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Ona ví že bude smazán ale jestli tu po těch smazaných učtech zbudou jejich FF.
FF je příspěvek.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
tak to je dobre
by Laky_4ever
Asi je to dobré.. já osobně se přihlašuji jen když chci něco změnit v profilu, nebo na něco zareagovat z pravidla nemusím být třeba 1-3 měsíce vůbec přihlášený.
Toje dobrej nápad
reakce na nesmazání. Co bych si pak počal
diky tomu emailu co mi dosel sem konecne prisel na jmeno uctu
Konečně teda s těma podpisama
proc to davate po roce a ne treba pul roku rok je podle mne moc kdyz se nekdo neprihlasi pul roku tk nwm ale uz se asi jen tak neprihlasi
[hide=Skrytý obsah]Deožákš ttoo períčatť ??? Len 55% ľduí to dážoke.Aj ja som to vdeěl pečríatť.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle, hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.Peroč? Perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte, ale sovle ako cleé.Nueevireťnľé, čo? Ak to dkožeáš períčatť, tak si to daj na porifl.
Já nevim, já byl mimo bezmála dva roky a taky sem se zas přihlásil (ale sám uznávám, že tohle byl dost extrém) Rok je dobrý,m z hlediska údržby mi to nepřipadá jako takový rozdíl (úž půl roku je celkem na nic), a navíc, vždycky se může něco stát, že se nmůže dotyřný/ná klidně i tich pár měsíců přihlásit, a znám i lidi, co by ze smazání účtu žešíleli. Podle mě je nápad vynikající a doba tak akorát.
Jsem fanda LittleKurriboh Yu Gi Oh: The Abridged Series a Team FourStar Dragonball Z: The Abridged Series.
Stahujte anime aniž byste opustili Konohu - http://147.32.8.168/?q=forum/341
Už bylo na čase.
kishimoto tvori jenom mangu nebo i anime
Jestli chceš příspěvky... zkus to aspoň napsat kam to patří. Jinak Kishi je jen za mangou (+ má asi i slovo do anime), nicméně za anime stojí Studio Pierot a režisér Haiato Date, ale vzhledem k tomu, že celý storyline i animace (většinou) závisí na manze, tak bych řekl, že alespoň děj Anime opravdu tvoří Kishimoto + nějací autoři TvTokio zodpovědní za fillery.
Jsem fanda LittleKurriboh Yu Gi Oh: The Abridged Series a Team FourStar Dragonball Z: The Abridged Series.
Stahujte anime aniž byste opustili Konohu - http://147.32.8.168/?q=forum/341
... Tak aych sem nepsal uplné kraviny tak se zeptám : to mazání platí i pro ty co třeba nepíšou komentáře ale jsou online často, nebo pro všechny co nepišou ?
pro ty, co nebyli online víc než rok... pokud se alespoň jednou za rok přihlásíš, nemáš se čeho bát
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Řekla bych, že to platí pro ty, kteří nebyli online delší dobu apod.
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
Tak už mám o důvod víc proč přidávat komentáře
ne, to není důvod přidávat komentáře stačí se jednou za rok přihlásit nebo mít napsaný aspoň jeden (což jsi už splnil )
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Aha už to vidím díky.Moje chyba.
Jupí takže už si můžu upravovat bez přepisování znova
What´s it? It´s a LAUGH!
Ako dlho musia byť neaktívne účty aby došlo k mazaniu, myslím tým že či budú mazané účty aj v súčasnosti?
pokud se na konohu rok nepřihlásíš a nebudeš mít za celou dobu jediný komentář (což už tobě nehrozí, protože máš aspoň tento), tak se účet smaže, jinak ne.
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Good idea!!
Dobrý nápad ... tie staré účty len zaberali miesto
Dobrý nápad..toto promazávání ^*^
Tak já taky raději napíšu abyste mi nesmazali účet
Kiitos paljon, Konoha! ^^ Stránka s oblíbenými FF je fajn, aspoň nemusím hledat ve všech těch "záložkách", co mám...