Golden week - žádná manga tento týden.
Vložil Kobylka v pyžamu, Čt, 2011-04-28 15:40 | Ninja už: 6473 dní, Příspěvků: 1858
Rok se s rokem sešel a máme tu opět Golden Week (ゴールデンウィーク Gōruden Wīku). Zlatý týden, ve kterém Japonci slaví sled hned několika státních svátků. (Namátkou třeba Zelený den, Den ústavy a Den dětí). Během těchto svátků dávají firmy obvykle svým zaměstnancům volno a, co je pro nás asi podstatnější, po dobu svátků nevychází Weekly Shounen Jump.
Kapitolu 537 tedy očekávejte až příští týden.Kapitola 537 unikla na internet. V Japonských obchodech bude k dostání příští týden, jak jsme informovali podle oficiálních informacích.
Na české verzi se již pracuje.
(Anime episodu 209 můžete očekávat během dneška, ta už vyšla.)
Aby jste nepřišli zkrátka, i letos pro vás máme alespoň něco na zpestření.
Můžete si nyní stáhnout aktuální Naruto Kalendář pro rok 2011. Vše je v krásném, velkém, HQ rozlišení (.jpg v maximálním rozlišení 2994x4276px a 600DPI). Jedná se o 1 plakát + 6 dvouměsíčních stran. Kalendář si můžete prohlédnout v naší galerii (a stáhnout z odkazu níže). ==>
_________________
Naruto kaledář pro rok 2011 (28 MB)=>Stáhnout
(6 hlasů)
Pekny kalendar , arigato za nej
pretoze uz je vonku XD
Manga nevyšla. Kapitola mangy "unikla" na net... V Japoských obchodech kapitola bude k dostání až příští týden...
jj nakonec manga vysla tenhle tejden , uz si ctu naruta ,bleach a one piece novy
Doprčic! a já si fakt myslela, že Golden Week je až přístí týden -.-"
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
tak zvětší části taky je, ale začal už dneska
we all make mistakes, let's move on
nikdo neměl dost
Pěkná náhrada za mangu, a k tomu ještě bude film
Moc děkuju za kalendáář Sice škoda že nebude manga ale co kdo si počká ten se dočká
http://147.32.8.168/files/images/yondaimemustlive.jpg
Je to škoda..ale tak co se dá dělat.. ať si pěkně užívají svátků a arigato za kalendář )
by jste mohli do tech obrazku nekam dolu dat reklamu konoha.cz ) Stejne si myslim, ze lidi si nadavaji na svuj web obrazky od vas tak kdyz uz, at tam mate ten odkaz na vas
Když se podíváš pořádně, je to tam. (teď už i trochu výazněji)
Nazdar 'bylko ,proto že máš s tvorbou obrázků na PC hodně zkušeností ,nevíš náhodou ,kde by to šlo vytisknout v full size ? Pls. poraď.
Jediné ,co já vím ,že když jsem byl v CZ na jakémsi expu co si nepamatuju jaké to bylo a jak se jmenovalo ,tak jsem viděl ,že tam bylo hodně novinek z PC techniky a viděl jsem tam i ňáké ty velkoplošní tiskárny ,které by to snad svedly klidně udělat jako ve velikosti plakátu ,ale problém je v tom ,že to už je dávno a nevím ,jak bych se dneska k takové tiskárně dostal. Pochybuju ,že by ji v internetce ,kde jsem kdysi dávno chodíval na net když jsem ho ještě doma neměl měli ,tak max klasickou do velikosti A4.
Co s tím ???
HELP
Já osobně, pokud bych měla touhu si to vytisknout, myslím, že by stačilo využít služeb nějakého Copy centra, kde tisknou plakáty. Proto tu ke stažení dáváme mnohem větší, tiskařský formát.
Třeba v Praze je copy center spousta. Pokud jde o malonákladovej tisk, stačí zanést na CD co chceš vytisknout a tam ti to vytisknou ve formátu plakátu. Nebo třeba objednat online přes internet by taky neměl být problém.
Ale v tom už ti víc poradí strejda google.
ekne plagaty ) nieco tak by som mal rad na stene.. len skoda ze tento tyzden nebude ziadna manga no nic musime vydrzat..
hezký.... ae nevim jestli bych ho měl na zdi v pokoji
já bych si tam asi stejně pověsil jen jeden z nich.
škoda že si ten kalendář nemám kde vytisknout jako velké plakáty..
ale díky