Yanai požiarníčkou
fuujha ...takže môj obrázok na svete ...toto som ja ...pôvodne na projekte z chémie o požiaroch ináč, na photoshope len začínam, a toto bol môj prvý pokus s layermi snáď sa páči, viem, že sú tu nedostatky (napr. to svetlo z ohňa ...alebo tote nohy a topánky sa mi tie layeri kryjú a ja som z toho jeleň takže gomenne )
PS: v "ilustrace k FF" je to preto, lebo ja, ako Yanai sa už v nejakých tých poviedkach (a hlavne mojich ) nachádzam tak som vám aspoň chcela ukázať ako približne vyzerám a najbližšie by som chcela uverejniť nejakú tu jednorázovku - Yanai požiarníčkou
Výsledek
Skóre: 3.3, Hlasů: 6
spojitost s Narutem?
je to zaradené v - ilustrace k FF - takže tu ide o obrázok ku FanFiction...objavila som sa už v nejakých tých FF-kách a nie len svojich tak tu potom popridávam aj odkazy k jednotlivím poviedkam(a Yanai je ináč aj ninja aj pirátka aj zbraň aj neviem čo ešte takže bacha na mňa )
PS: len tak mimo vec, prečítala si si podpis k obrázku?
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...
jo přečetla... ale ne celý neboť to se mi fakt nechtělo
no tak preto si nerozumela ...ak rada čítaš tak sa teš na poviedky ...som už v Neko-Hachinich poviedkach aj v mojich a zachvíľu budem aj v poviedke od sue-chan
ĽUDIA, POCHOPTE TO UŽ! SNAŽTE SA AKO CHCETE ALE MŇA NA YAOI ANI YURI NEDOSTANETE A UŽ VONKONCOM NIE ZoSan *BLÉÉÉÉÉÉÉ A MILIÓN X BLÉÉÉ * ...chudáci, šak ich privediete zanedlho na nemocničné lôžko bo dostanú infarkt jak to uvidia...hovorím, chudáčikovia, ich nechajte žiť v pokoji...Sanji dostane depresiu (už dosť že kde ho Kuma poslal) a Zoro sa bude snažiť spáchať harakiri zo svojimi katanami!
Som SaNa fangirl a nikto ma od toho neodradí >.< (taktiež to platí aj o ZoRo, NaruHina, ShikaTema, SaIno, LeeTen a SasuSaku!!! )
fajn, a čo moja mienka o yaoistoch a yuristoch?
Ľudia, kľudnite sa už s tým láskavo...aspoň mi to až tak veľmi nespomínajte ok? ;)
Take the One Piece Character Quiz!
My Category: Deidara-= click to take @ NerdTests.com =-
My Category: Luffy-= click to take @ NerdTests.com =-
What Naruto Guy Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Alebo pre zmenu ^.^
fajn, toto už taká závislačina nie je, ale je to zlaté
toto sú bratia, nie yaoi, takže toto nepovažujte za pár!!!
fajn, ak ešte chcete páry, najlepší z najlepších sa blíži
LUFFY X MÄSO
dúfam, že sa vám obrázky páčia ^.^
- Šehehehehe
-A viete ako sa smeje Kishimoto?
-Kishishishishi (to je vtip, čo neznalec One Piece-u nepochopí )
Anime Fighting Jam WingClick here to play this game
Jeden komentár k tomu videu čo je na youtube: Men walk. Real men run. Badass curly-cook men Skip!
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...