Co vás na Naruto baví nebo nebaví ?
Mě se třeba moc líbi vtipné scény,nové techniky nebo různé převraty, ale narozdíl mě tam nebaví různé prodlužování a napínání témat a soubojů a ptám se co vás baví nebo nebaví v Narutovi.
Mě se třeba moc líbi vtipné scény,nové techniky nebo různé převraty, ale narozdíl mě tam nebaví různé prodlužování a napínání témat a soubojů a ptám se co vás baví nebo nebaví v Narutovi.
Nebaví mě nekonečné fillery a flashbacky. A pak také nesmyslné zveličení Narutovy (a Sasukeho síly). To už na tu válku mohl být rovnou sám! A pak samozřejmě to, že některé motivy se tam opakují stále dokola...
Baví mě naopak dějové zvraty, diverzita postav a občas i ty flashbacky, když se z nich dozvídáme něco pro příběh opravdu důležitého. A pak samozřejmě to, jak je celý děj prostoupený vtípky a různými odlehčenými scénami.
A samozřejmě soundtrack - ten je nepřekonatelný!
Ráda si kdykoli s kýmkoli pokecám o čemkoli ohledně Naruta.
Zaporne
tak zaporne sou za mnou
kladne jsou:
mno to je ode mne vse a pardon za hrubky, nedivte se, vcera sem dostal za 5 z diktatu:/ ale co uz
Live and Die.
Fillery.
U Naruta jsou ty fillery tak časté a tak dlouhé, že už jsou nudné a v podstatě o ničem. Kdyby byly jednou za čas a třeba by měli 1-5 dílů tak by to bylo lepší.
To mi vadí asi nejvíc. Vše ostatní nijak zvlášť neřeším.
http://youtu.be/nSvkYCzX9kg
BAVI ma dej mangy sam o sebe, sen a povaha hlavneho hrdinu, dej, ciele vedlajsich postav a ich dôlezitost. Dobre vymysleny rozsah/rozmer schopnosti, sympaticke postavy ktore sa rychlo oblubuju. Prekvapive zapletky a vtipne hlasky.
NEBAVI/A ma neustale flashbacky pocas subojou, natahovanie pri klucovych situaciach. Niektore postavy su vazne otravne (Sakura), v anime ma vazne nebavia fillery (fail-ery) a neustale meniaca sa "kvalita" (alebo ako to nazvat) postav a prostredia v anime.
Mě jediný asi co tak vadí je že Sakura nedělá nic jinačího než jenom léčí (jako nejsem žádná její obdivovatelka) a mohla by se trochu zapojit do boje a "třeba" ukázat nějaký nový jutsu což by vůbec nebylo špatný.. A třeba by to aspoň už všechno nemuselo být tak nějak přeslazený.. A jinak se mi všechno líbí
Shánaró..!
Líbí se mi příběh (když odhlédnu od některých detailů) Občas se zadaří i nějaká hláška. A hlavně... miluju tu hudbu :3 Je prostě dokonalá.
K těm věcem co nesnáším. Fillery sice nemusím, ale taky na ně nekoukám. Věc, co mi v narutovi vadí úplně nejvíc je ten všudepřítomný "RASENGAN!"
Vypadá to, jako kdyby Naruto kromě stínových klonů a této modré koule čítající tuším 18 variant neuměl vůbec žádné techniky
Ale to že Sasuke v poslednom čase furt používa len tie svoje očká ktoré vlastne dostal darom nevadí nikomu.
Ano, i Sasukeho oči jsou v poslední době dost přehnané, ale pokud si dobře vzpomínám, tak naruto rasenganem vyhrává každý souboj už od nějakého 95 dílu. Sasuke a jeho "supersharingan" je v porovnání s tímhle záležitost několika posledních dílů shippudenu.
?
Toto bolo úplne odveci Keby aspoň Akane povedal, že sa mu neľúbi, že Naruto dostal darom Kyuubiho a používa stále jeho silu, nič nepoviem. Potom by tá odpoveď bola obhájiteľná. Ale toto je odveci.
Bože, veď Akane ani nikde nespomenul Sasukeho.
Ty si fakt korunovaný Narutard... Niekto na neho niečo napíše a ty už hneď vyletíš so Sasukem
Daj si facku. Povinne.
~Jalapenos
Uchihasexual:
1. Naruto si to najprv musel od Kurami vybojovať a nasledne dokázať všetkým Bijju že je na ich strane. Sasukemu MS aj EMS zariadilo to že má brata ktorý ho miluje . U ninju skvelá vlastnosť .
2. Už ma začína štvať že všetkým vadí Narutov rasengan pritom niektoré jeho Jutsu ako FRS alebo Bijju dama vôbec nie su rasengan len sa nan trochu podobajú ale princíp ich fungovania, tvorenia aj ich učinky sú odlišné.
Naviac Naruto má teraz niečo čo možne nazvať aj plášť líšky. CO je podla mna tiež velmi zaujímavé jutsu.
Ale hlavne je že ostatný čo za celu mangu použili do kopi len jedno Jutsu nikomu nevadia.
3. Za tretie ty si Sadistka ? Ked povinne nakazuješ ludom facky.
Si si v tom až podozrivo istá
Veď toto sa už diskutovalo v M(ND), toto nemá s Akane nič spoločné.
Ja rada bdsm.
A dal si si ju?
~Jalapenos
+
-
Takže můj pohled na to vše jste si vyslechly, možná si krapet zdřímli a hlavně na mě nevěďte žádné odboje - můj vlastní názor je můj.
Kakashi&Kami
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru
Nebaví mě Sakura a to jak Naruto pořád mele o Sasukem... Je to ohrané, otravné a totální klišé... Taky mě teď štve ta válka, protože se bojím, že Kishi zabije Kakashiho, což mi přijde dost pravděpodobné, protože někdo holt musí zemřít a on je dost na ráně (vzhledem k jeho minulosti s Obitem a Rin).
S tím Kakashim souhlasím, taky si myslím, že to odnese. Ale nevadí mi to, naopak by to bylo výborné ukončení jedné dějové linky.
Válka mě vadí z jiného důvodu a to je její nelogičnost a naprostá zbytečnost.
Ne nebylo!!! Když Kakashi naposledy umřel, dostala jsem tří denní depku a úplně jsem se na Naruta přestala dívat. Trvalo mi asi tři měsíce než jsem zjistila, že zase obživne a když jsem se na ten díl konečně podívala, nemohla jsem samou radostí vůbec usnout, takže pokud znovu umře (tentokrát asi definitivně), nejspíše z toho budu mít trauma... : -(
já jsem naopak rozdýchával to, jak byli všichni padlí, včetně Kakashiho nakonec obživeni. To byla podle mě ta největší chyba celého arcu. Ačkoliv jsem to samozřejmě očekával, tedy alespoň v případě Kakashiho, který už měl přidělenou určitou roli v příběhu, která nemůže skončit jeho "předčasnou smrtí", jen tka mimochodem v souboji se dvěma Peiny.
Nebavi me porad poslouchat ty stejne kecy furt do kola... ochrana pratel, dovedeni sasukeho do vesnice, romboidy a fekalie...
Nelibi se mi nektery fillery, od pohledu sou slabsi ale ne vsechny. V nekterejch fillerech jsou jak good fighty tak good vtipy ale pokud tam neni poradne ani od jednoho tak to je ze slabsiho soudku. Ale koukam se na vsechny porad je to naruto takze i kdyz se mi libi min tak ne ze by se mi nelibily vubec Spis tak porovnavam k normalnim dilum. Ale zase nektere fillery podle me svoji originalitou a vtipem i normalni dily prevysuji i kdyz jich je poskrovnu a prevysuji jen nektere dily.
Pak vsechno ostatni na Narutovy vylozene zeru Sakura me neustale s**e Ale dela to fakt dobre a zajimave
Mi se líbila první část Naruta, byl v tom vtip, smutek, napětí, prostě všechno, ale Shippuuden už není tak fajný, na první části se mi líbilo všechno
Sice vím, že to k tomu patří, ale mě jednoznačně nebaví, jak kolem dokola všichni ječí název tý techniky, než jí udělaj.
Baví mě všechno kromě Fileru některýchale jinak je to skvělé anime...miluju to! ;*
mě nebaví některé fillery, třeba tyhle poslední, ale ty co navazují na děj, jako třeba ten s yuukimarem a guren mám docela ráda( aspoň neznám děj předem z mangy)
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Netrpělivě čekám na zobrazení Kuramy! doufám že už to v anime brzo bude...
Rozhodl jsem to trochu více propracovat a vysvětlit, než předchozí příspěvek v tomto vlákně.
Vlastně se už asi dívám na Naruta pouze kvůli oblíbeným postavám.
nabavia ma len filery a príliš dlhé a nudné rozhovory v anime
inak je všetko OK
Ja napíšem len to, čo ma nebaví, lebo okrem tohoto ma baví na Naruto Shippuden všetko.
Dosť často som sa v Naruto stretla s postavami, ktoré boli nudné a dosť také "narýchlo", čiže odfláknuté a tiež niektoré diely podľa mňa len zbytočne ťahali dej.
V Naruto Shippuden ma jednoznačne nebavia tie "spomínačky" tj. tie diely, kde si postavy spomínajú, ako je aj teraz 257 a ani 258 nebude výnimkou. To sú diely, ktoré pozriem len zbežne a absolútne...un..by som ich radšej vymazala. Mňa nezaujíma to, čo bolo, ale čo bude. Áno, obsahuje to i "kľúč" k ďalším dielom niekedy, ale zaobišla by som sa aj bez neho.
Ja by som si osobne odpikala aj tie dlhšie pauzy medzi novými dielmy:D
Veď máme mangu:)
Takže aspoň takto zhurta.
já sem na tom stejně jako ty
Co stojí za to - vtipné scénky, napětí, propracovanost příběhu a jeho legendy, rozmanité charaktery, stylová jutsu, hudba - jak podkres tak většina openingů
Co opravdu nestojí za nic - nekonečné opakování údajnědramatických scén, nudné flashbacky, místy příšerná animace, sklony omílat dokolečka dokola to stejné, odsunutí zajímavých postav na druhou kolej, většina endingů (i když momentálně je to právě naopak xD)
This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8
Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA
Jalapenos FanClub
Dětská ohnivá vůle, neustálý nikdy se nevzdání, až moc kladné postavy, Sakura.
každý hovorí že nemá rád fillery lenže uvedomte si že bez afillerov by naruto skončil docela rýchlo nemyslíte?