Vložil Abby G, St, 2012-01-18 14:58 | Ninja už: 4854 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan
Niekto si dal očividne záležať na spôsobe uchopenia meča. No a ta tvár.. nie je o čom.. som presvedčená, že takýto ľudia po Zemeguli nekráčajú.. alebo sú ohrozenými druhmi.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
to mu to sekne
Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.
wau, tak to je kus
Niekto si dal očividne záležať na spôsobe uchopenia meča. No a ta tvár.. nie je o čom.. som presvedčená, že takýto ľudia po Zemeguli nekráčajú.. alebo sú ohrozenými druhmi.
ten mec mam prisel me na 1200 ale mam ho
to bych si ho snad raději vyrobila
já chci taky takovýho hezkýho Sasánka, proč já znám samý..ehm táák pěknej, možná si Sasukeho ještě oblíbím
protože oni jsou tak < 3
wow ... úžasnej Sasuke... jako postavu ho moc nemusím, ale tohle je jiná ...dala bych si říct
L forever!
.
Hohoo! Jak Sasukeho nemam rada, tak tenhle je *slint*
Dare to dream.
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Polonahý Sasuke... SLINT... (vtip nejsem to ono 4% a i chlast musím mít 40%)