Uchiha Madara in Edo Tensei
Ahoj... Mám tu další zmích vítvorů!
Ano, jak už jste poznali je to Uchiha Madara a Hashirama Senju
Prosím hlasujte podle sebe, né podle vaších kamarádu.. A napište hlavně svůj komentář co se vám natom líbí a co se vám natom nelíbí (děkuji), i prkotiny!
Děkuji..Všem co se dívají na můj FanArt
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 12
Mých! Výtvor!!! Sakra, vyjmenovaný slova nám nic neříkají? Předpona -vy, vý?? Uf... tohle ponesu těžce...
K obrázku. Je trochu zvláštní, že si pohraješ se stínováním na rukávu, ale všechno ostatní jen vybarvíš, takhle to vypadá, že jen ten rukáv má nějaký tvar a zbytek je jen plocha. Taky se mi moc nelíbí, že jsou vidět ty tahy pastelkama, chtělo by to trochu zjemnit a uhladit (to je však jen můj názor). Navíc i docela pokulhává kvalita, ale to se dá spravit na počítači.
Není to nejlepší, ale rozhodně ne nejhorší
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Mno Promiň mi tedy za špatné i/í , y/ý...
No Díky za komentář, posnažím se to přístě nějak vylepšit
Hele, já bych řekla že u mě není nic, co by se mi na tom mohlo nelíbit. Sama bych takhle Madaru nenakreslila a vůbec dávám 10
WE ARE X!
(Ah, ano, znám i jiné kapely, ale tahle je prostě nejlepší ^^ -Jako pro mě- xD Co se týče Versailles, the GazettE, Dir en Grey, Gackta a dalších, klidně o nich můžeme pokecat... ^^ xD -Ou jes, to zas bude = nikdo nic nenapíše xDD - ) *
Bomba vypda to skvele 10/10 =D
Vadí mi ten sešedlý obličej, kůže a celkově vlastně celý obrázek, který je prostě moc šedivý. Ale to asi měl být záměr, že jsi nepoužil tělovou pastelku a výraznější barvy, viď? Dále se mi zdají ty vlasy vzadu divné, ale to nechci moc rozpitvávat. Když jsem se na obrázek podívala, zdál se mi dost chaotický, ale teď už se mi daří rozeznat jednotlivé detaily. A co musím pochválit je stínování, to se ti opravdu povedlo!
Děkuji za tvůj Komentář.. No pastelku jsem použil, vlastě všude! Jenže když jsem to dal Do PC všechny barvy zbledly, takže to není jak na Papíře tak na PC...
Ale chválím si tvůj komentář.. neboď komentáře nemohou být pořád + ale někdy i - ! DĚKUJI
No páni madara v celé své kráse.Opravdu si ho vychytil moc hezký maluj dál budu dál sledovat (hrozně hezky stínuješ a vybarvuješ fakt)