Vložil Misao., Po, 2014-03-17 17:58 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže
Jeden z mála, co se vážně vydařil!
~Vše co kvete, jednoho dne uvadne.
~Bojuju jen pro sebe a žiju, abych miloval jen sebe.
~Abychom přežili tak lpíme na tom, co známe a čemu rozumíme a říkáme tomu realita. Ale znalosti a porozumění nejsou vždy jednoznačné. Realita může být jen další iluze.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Jeden z mála, co se vážně vydařil!
~Vše co kvete, jednoho dne uvadne.
~Bojuju jen pro sebe a žiju, abych miloval jen sebe.
~Abychom přežili tak lpíme na tom, co známe a čemu rozumíme a říkáme tomu realita. Ale znalosti a porozumění nejsou vždy jednoznačné. Realita může být jen další iluze.
Kurnik toto je najlepeí cosplay na gaara aky som videla lepší neexistuje
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
ach k***a on fakt existuje !!!
Hej tyjo tak to je pěkný. Taký vlasy bych taky chtěla
Hezky udělané, typicky Gaarovský výraz
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.