Orouš..:)
Orouš v trochu inom outfite:)
ceruzkový štýl som zatial (na Naruto obrázky) neskúšala...takže ak sa bude páčiť, budem rada a dám ich hádam viac. Ak sa nebude, pokračujem s temperami...aj tak to bol len taký malý pokus. Meno samozrejme doplnené už v pc programe (Picasa)
A aby som nezabudla - ďakujem za všetky predošlé komentáre a hodnotenia, doposiaľ strašne potešil každý jeden koment od vás:))
Výsledek
Skóre: 9.4, Hlasů: 29
Moc krásné, ty stíny jsou wow!
Vidím, že sa ti podaril taký efekt, aký sa stáva aj mne... Proste ako robíš temperami, tak aj ceruzou
(Mne sa to deje opačne. Nech robím čímkoľvek iným než pastelkami, napr. farbami, štýl ostáva rovnaký )
Nuž, vyzerá to dobre. O nič horšie než tempery.
Vidím tam zopár malých chybičiek, no sú len ako chýbajúce čiarky v skvelej úvahe, ktoré nijako nezhoršujú jej kvalitu:
Tá čelenka by mu ledva obišla ruku, nie to ešte hlavu.
Nohavice sú také puf a rovnako zhrubnuté na všetkých miestach, akoby ich mal čímsi vypchaté. Keby tam bolo viac drapérie (riasenia), nevypadalo by to tak.
Taktiež tie odlesky na vlasoch. Vyzerajú ako jedna masa.
A chýba mi tam pozadie
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
Moc povedené. Na tvou temperovou tvorbu to sice nemá, ta je prostě jedinečná, ale i tak. Kreslíš vážně krásně.
Užasné moc se ti povedl ^^
^_^ *.* . >,< T_T -.-
,,I když je život těžký a tvrdý, lidé by si měli vážit toho, že jsou vůbec naživu."
No vidim to tak,že sameček se ti docela povedl.
Juj tak to by se líbilo mé kámošce .
Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)
Oh, ta Manda je opravdu famózní! A nádherné stínování, fakt
Famózní to je! Tobě to kreslení jde fakt vším
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
nádherné O.o
No, páni, povedlo se ti to. Mně se to určitě líbí, i to oblečení, takový volný a Orochimarovi to sluší. I ten had je tam tot8ln2 hustý Super 10*
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage