Vložil Itoe, Ne, 2008-01-06 21:46 | Ninja už: 6269 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan
ale jo..vždyk říkal v anime že zabil už /nevim jestli říkal přesně/ stovky lidí navíc už to že je /byl/ v Akatsuki z něj dělá vrahouna he? a v kombinaci s tim obličejíčkem je to fakt dobrý!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
ale jo..vždyk říkal v anime že zabil už /nevim jestli říkal přesně/ stovky lidí navíc už to že je /byl/ v Akatsuki z něj dělá vrahouna he? a v kombinaci s tim obličejíčkem je to fakt dobrý!
zas takovej vrahoun Sasori není,když mu nakopali p***l Sakura a Chiyo
Víš ale on se nechal,pokud se nemýlím....Jinak je boží,i když na Itachiho nemá!
úúúchvatné.. nejlepší je ten jeho nevinoučkej obličejík a k tomu vrahoun....hmm
Kdyz jde o vrahouny s nevinym oblicejem, vic mi sedi Diva z Blood+. Ale jinak pekny
o tý Divě mi ani nemluv!!!já ji tak nesnáším.
To je muj nejoblibenejsi zaporak
proč??jsou lepší záporáci.
Nevim... ma dobry hudebni doprovod . Proste best zaporak...
to zase jo.jediný co se mi na ní líbí je ten její zpěv.
JJ ten... ja to mam cele jako mp3 v mobilu
Souhlasím,taky ji nemusím