Série
Konoha vzhůru nohama
Délka: 16 dílů - dokončeno
Typ: Drama, Dobrodružství, Tajemné, trochu Romantické, Tragédie (pokud se vám nezdá dost tragické co se stalo s Konohou, počkejte si na konec)
Hlavní postavy: Kiba je hlavní hrdina - dál vystupují: Hinata, Sasuke, Sakura, Shino, Ino, Akamaru, Neji, Jirayja, Gaara, Temari, Gai, Kakashi, Chouji, Tenten, Lee, Shikamaru a Naruto
Děj: V době, kdy byli naši hrdinové ještě malými dětmi se něco stalo jinak než mělo, někdo tehdy na Listovou zaútočil a pokusil se ji získat pro sebe. Příběh se odehrává o mnoho let později s jedním "drobným" rozdílem. Listová má nového vládce, ninjové už nejsou svobodní, stratili své domovy, o Narutovi už několik měsíců nikdo neslyšel a pokus o osvobození ze strany Písečné selhal. Kdesi ve středu tmavých, špinavých uliček se však našel jiný mladý hrdina, který chce s přáteli vzít osud vesnice do vlastních rukou. Podaří se jim zvítězit a znovu získat svobodu?
Konoha vzhůru nohama I.
Konoha vzhůru nohama II.
Konoha vzhůru nohama III.
Konoha vzhůru nohama IV.
Konoha vzhůru nohama V.
Konoha vzhůru nohama VI.
Konoha vzhůru nohama VII.
Konoha vzhůru nohama VIII.
Konoha vzhůru nohama IX.
Konoha vzhůru nohama X.
Konoha vzhůru nohama XI.
Konoha vzhůru nohama XII.
Konoha vzhůru nohama XIII.
Konoha vzhůru nohama XIV.
Konoha vzhůru nohama XV.
Konoha vzhůru nohama XVI.
Klec - DOČASNĚ pozastaveno (kvůli ilustracím)
Typ: Dobrodružství, Drama, Tajemné, Psycho, Romantické
Hlavní postavy: asi polovina postav je vymyšlená, ale najdete tam mezi hlavními Hinatu, Sakuru...
Děj: Klec je můj nový fantasmagorický výlev. Vzhledem k povaze hlavního hrdiny a jeho okolí je to trochu psycho. Příběh vypráví o chlapci, který strávil čtrnáct let svého života zavřený v pokoji za vysokými zdmi jednoho sídla v Konoze. Klan Erzaka ze kterého pochází je velmi mocný, ale také skrývá záhadná tajemství. Hlavního hrdinu proto čeká nelehký úkol, nejen odhalit plno záhad jeho rodiny, ale také najít někde uprostřed Konohy záhadnou dívku, která mu posala dopisy.
Klec I.
Akatsuki se nevzdávají
Délka: otevřená série
Typ:Humor, Parodie.
Hlavní postavy: Pein, Konan, Hidan, Sasori, Deidara, Tobi, Sasuke, Kakuzu, Kisami, Itachi a Zetsu (ve vedlejší roli Samehada)
Děj:Přes všechny neúspěchy se Akatsuki stále snaží vyzrát na život. Musí překonat Hidanovu víru, Sasoriho fotofilství, Itachiho "nenápadné návraty" domů, Kakuzovu lakotu a další patálie, takže není divu, že je z toho Pein na prášky.
01 Akatsuki mají návštěvu
02 Peinova kouzelná lampa
03 Vykopejte Zetsua
04 Blázinec pouze pro blázny
05 Koukejte se jít léčit
06 Nastydlý Hidan
07 Já, pytle a Uchihové
08 Želva vs. Ptakopysk
09 Honem pryč s Deidarou
10 Akatsuki slaví Halloween (speciál)
11 Onoho osudného dne
12 Kisameho Vánoce (speciál)
13 Sasoriho televizní odpoledne
Dva večery a dvanáct let pro Hokageho
Délka: právě vychází
Typ: Drama, Romantické, Tajenmé a trocha Humoru
Hlavní postavy: Sakura, Naoki(dítě), Naruto a Sasuke, dál – Shikamaru, Hinata, Kakashi, Temari a Kazumi(dítě)
Děj: Po té, co Naruto a Sasuke společně porazili Madaru se Naruto stává Hokagem a Sasuke odchází se slibem, že až si srovná všechno v hlavě jednou se vrátí domů, v Konoze se zdržel jen jediný večer, za dva měsíce se Naruto stává Hokagem a toho večera požádá Sakuru o ruku. Uplynulo dvanáct let a všechno je úplně jinak, Sasuke se nevrátil, Naruto a Sakura mají nesmírně talentovaného syna Naokiho, což je to jediné, co je ještě spojuje, na kterého navíc jeho otec nemá čas, protože dělá práci která ho k smrti nudí a nikdy není hotová. Naoki je naprosto jiný než ostatní děti a nemá kamarády, kromě Shikamarovi dcery Kazumi. Vlastně nikdo z nich není šťastný a právě v tu chvíli přichází nečekaný zvrat, který má všechno ještě o hodně zhoršit.
01 - Píšu a píšu a píšu
02 - Naruto vzpamatuj se!
03 - Nebyl si v noci doma?
04 - Jako bysme si zvolili špatně
05 - Proč jsem se stal Hokagem
06 - Pozdě na omluvy
07 - Naruto dnes nepřijde
08 - Protože tě šíleně miluju
09 - A co chceš dělat teď?
Tým 11
Délka: právě vychází
Typ:Dobrodružství, Tajemné, Humor, Romantika, Obecné, Drama (vážně se to liší díl od dílu)
Hlavní postavy: Sora, Hanako a Yasuo - vystupuje tam hromada postav z Naruta, hlavně týmy Listové
Děj: Do Konohy přicházejí tři děti ve věku od jedenácti do třinácti let, hledají Hatake Kakashiho, přišli sem splnit tajnou misi,která se má stát pro jejich tým poslední. Dokud se tak ale nestane rozhodne Tsunade,že zůstanou v Konoze a udělá z nich běžný tým. Všichni tři se musí seznámit se zdejšími ninji a naoplátku, že mohou zůstat začít pracovat pro Konohu, jejich život však rozhodně nebude jednoduchý.
Tým 11 - Ta která neprohrává
Tým 11 - Tým jedenáct hlásí příchod
Tým 11 - Různé stránky osobnosti
Tým 11 - Spěcháme
Tým 11 - Vědomí, že už to začalo
Ahoj, Sho! ichi ti jde oficiálně stalkovat fanfikce.
Konečně můžu zase psát! Včera jsem začala psát pokračování sériovek (jedno už vyšlo)a přes noc nějak taky napsala novou jednorázovku, takže jsem tu v plné síle a máte se zas na co těšit! *nezkonale šťastná že má zase čas psát*
- povídky, fanart, cosplay
Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________
píšeš super FF.. ty tvoje série čtu skoro všechny.. a... nepletou se ti občas jednotlivý FF dohromady..? já bych nemohl psát třeba 4 najednou.. bych pak nevěděl v čem je kdo a v čem ne..
Tak to já s tím nemám problém, jen nemám náladu na každou vždycky, tak pokaždé píšu někde něco podle nápadů
- povídky, fanart, cosplay
Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________
Tak teď jsem doplnila seznam a přichází mi na mysl jedna věc, vlastně jsem už delší dobu přemýšlela kam to napsat, aby ta litánie nebyla pod každou FF, kde už je toho myslím leckdy takhle dost, když se to týká všech seriových FanFikcí a tak mě napadlo, že sem.
Kdo je čtete, asi jste si všimli, že celé prázdniny jsem vydávala vlastně až do půlky srpna minimálně Konohu vzhůru nohama obvykle pravidelně v úterý a Akatsuki v poslední době koncem týdne(obvykle so/ne), nebo jsem se o to alespoň snažila. Vím, že mimo mojí čerstvě vycházející FF (které jsem se už ani ustálený den najit nesnažila) minulý týden nevyšlo vlastně nic a to co vyšlo ten předchozí a vyjde zítra, je podstatně kratší než bývalo a vychází úplně jiné dny.
Proto píšu tohle jako omluvu a vysvětlení, není to tím, že bych přestávala psát nebo tak, jde o to zkloubit to se školou, nápadů mám dost, mám rozpracovanou i další FF, ale nechci to vydávat všechno naráz. Bohužel, Konoha i když bude napsaná, tak v pondělí už nejspíš vycházet nebude, jelikož vstávám do školy ve čtyři ráno a vracím se v půl osmé,takže pořádně ani nemám kdy to sem dát, vlastně teď vůbecc nebudu dodržovat nějakou pravidelnost, takže prostě když bude napsáno vydám to hned jak se k tomu ostanu a když ne, budu vás muset napínat o něco déle, bohužel ale nereda bych, aby to kvůli spěchu strácelo na kvalitě. Od teď bude délka FF zase jako obvykle, kdy budou vycházet vám, ale pro zatím nepovím. Takže prosím buďte trpěliví.
- povídky, fanart, cosplay
Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________
,,Kde stávalo přátelství,, ma naozaj dostalo Takyto styl milujem Rozhodne pis dalej, mas talent, tak ti drzim palce
Moje FF
Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku
To jsem ráda. Ta je moje favoritní FF, teď jsem psala pokračování sériovek, ale během nadcházejících dní se chystám vydat něco tohoto "stylu".
- povídky, fanart, cosplay
Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________
Zajímavé povídky fakt
nej webky
1.Naruto
2.Sasuke
3.Pein
4.Sasori
5.Itachi
6.Minato
7.Kakashi
8.Gaara
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Girl Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Díky. Já vím, že mám někdy asi dost bujnou fantazii.
- povídky, fanart, cosplay
Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________
to jo ale fakt moc pěkný máš povídky.A teď i přehledný