Vložil Aiko Shinra, Pá, 2012-08-24 23:52 | Ninja už: 4773 dní, Příspěvků: 194 | Autor je: Obsluha v Ichiraku
souhlasím tu se všemi nepřijde mi to ani trochu vtipný a je to vtip 15+ nebo 15- protože jestli sem v 15 stará na to to pochopit tak ty ve 20 to nemůžeš chápat vůbec
Vložil adabo, So, 2012-08-25 08:28 | Ninja už: 5511 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad
Je to vtip 17+, ale najdou se inteligentní lidé i třeba v 15, kteří to pochopí. Pokud jsi se nezasmála nahlas, tak to buď není tvůj typ humoru, nebo jsi to nepochopila.
Vložil adabo, Út, 2012-08-14 12:28 | Ninja už: 5511 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad
Přeložený by to bylo trapný. Je to dolan, ten musí bejt v originálním jazyce, jinak by to už nebylo vtipný.
A jinak vtipný to rozhodně je teďka, a dost, jen se nesmějou ti, co to nechápou.. a podle toho, jaký hodnocení ten obrázek dostal, tak to nechápou všichni 3, co hlasovali lol.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
souhlasím tu se všemi nepřijde mi to ani trochu vtipný a je to vtip 15+ nebo 15- protože jestli sem v 15 stará na to to pochopit tak ty ve 20 to nemůžeš chápat vůbec
Je to vtip 17+, ale najdou se inteligentní lidé i třeba v 15, kteří to pochopí. Pokud jsi se nezasmála nahlas, tak to buď není tvůj typ humoru, nebo jsi to nepochopila.
nechci odo mna aby som to hodnotila....nepaci sa mi a nepripada mi to ani vtipne....kruta pravda
Je ti 15, nemůžeš se divit, že to nechápeš
Jinak ono to nemá bejt pěkný po grafický stránce, má to bejt zjednodušená kresba.
Musím jen souhlasit. Nepřipadá mi to nijak vtipné a o zpracování ani nemluvě.
Trapný... zároveň i hrozně zpracovaný... nerada hodnotim špatně, takže nehodnoceno.
MÉ NOVÉ VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=ma33FvPwqZo
MÁ VIDEA
MOJE VÝKRESY
Vše nemusí být tak, jak věříš, že to je. "To" čemu říkáš realita, může být jen jedna z iluzí.
Jééé to je fkt nejlepší komixs na konoze!!! (promin, ale fkt neni! ). Jako jo zasmála jsem se trošku, ale jsou tu lepší... takže 7*...
Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)
OHhh Maj Gawd Dis iz sooooooooo FUNNY!!!
10.5/10
Hahaha až se za břicho popadám....
alespoň to hodit do malování a přeložit, ne promiň, to by bylo moc práce...
Přeložený by to bylo trapný. Je to dolan, ten musí bejt v originálním jazyce, jinak by to už nebylo vtipný.
A jinak vtipný to rozhodně je teďka, a dost, jen se nesmějou ti, co to nechápou.. a podle toho, jaký hodnocení ten obrázek dostal, tak to nechápou všichni 3, co hlasovali lol.
Není tam nic, co by nešlo chápat, jen je to trapná překreslenina, který mimochodem nesplňuje pravidla FA, zkus hádat čím
Špatný název, ale již upraveno.