Vložil Matsumoto, Po, 2012-10-15 19:54 | Ninja už: 4491 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan
mmm... má hezký břicho a jinak celý ten obrázek je prostě nádherný
Nebojte se být sami sebou, hlavně nebuďte někým jiným!
Ve všem špatném se vždycky snaž vidět aspoň trochu toho dobrého.
A hlavně buď takový(á) jaký(á) chceš být!
V lásce na věku přece nezáleží (to jest vzkaz pro ty "starouše", kteří si myslí, že s ní/ním nemůžou být kvůli věkovýmu rozdílu a že mu/jí brání v budoucnosti)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
to bílí tam dole to je ještě pořád šlehačka?
Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.
Té růžové skvrničky ho mileráda zbavím...jazykem muhaha
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
roztomilí
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Taky se mi to tělo zdá krapet dlouhé, ale jinak... je sexy.
Má trošku žirafí tělo - příliš dlouhé. A nemůžu si pomoct, jako Kakashi mi to moc nepřipadá
Chci být ten dort
Pečena v troubě při 180 stupňích, rozkrájena, snědena a natrávena?
Hmmm hned bych to papala s ním
mmm... má hezký břicho a jinak celý ten obrázek je prostě nádherný
Nebojte se být sami sebou, hlavně nebuďte někým jiným!
Ve všem špatném se vždycky snaž vidět aspoň trochu toho dobrého.
A hlavně buď takový(á) jaký(á) chceš být!
V lásce na věku přece nezáleží (to jest vzkaz pro ty "starouše", kteří si myslí, že s ní/ním nemůžou být kvůli věkovýmu rozdílu a že mu/jí brání v budoucnosti)
Heej kvaki ty mi bereš moje perverzní komenty!!! No jinak super
Miluji, tedy jsem. Samota není.
vrrrrr sexy
Ty HAMOUNE! Jak mu to teče po tom břiše
fakt sexi
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Jé.
Velmi sexi !