Vložil Ramen, Čt, 2012-11-22 16:38 | Ninja už: 4411 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan
Je to pěkné, Akorát ta Narutova hlava je trošku podivná
Vlasy jsou splyhlé
Má obří oko ( nevím jestli to máš "vepsáno" ve stylu. To už je každého věc )
Malé pravé ucho
Ruka je taktéž zajímavá
Můj verdikt: 8/10
Vložil SumiyaKirie, Čt, 2012-11-22 15:42 | Ninja už: 4630 dní, Příspěvků: 423 | Autor je: Prostý občan
Líbí se mi ta ruka Akorát ty prsty působí trochu moc baculatě, ale jinak to máš dost povedený Naruto sám o sobě...no, abych řekla svůj názor sama za sebe, mohl by být lepší Ale to už je věc názoru, co se jim líbí a co ne.
Vložil Poštolka, Čt, 2012-11-22 14:15 | Ninja už: 4384 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
Vtipné, hezky zpracované. Doufám, že to od tebe nebude obrázek poslední. Jenom pozadí je poněkud ušmudlané - či to byl záměr?
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Hezké jen ta ruka je takova divná (TEDA ASPON PODLE ME),ale jinak super ja bych se do toho asi nepustila..
Můžeš si věřit čemu chceš,ale moc to s tím sněním nepřeháněj,aby ti pak neopravdové nepřipadalo jako opravdové a opravdové jako neopravdové.
Každý je takový je takový jaký je. -To je má cesta ninji!
Náhodou mi to přijde super. Jak zpracování, tak i nápad
Děkuji
Dobré. Jenom škoda, že to není barevné.
Ok, příště napravím.
Všem děkuji za hodnocení, aspoň vím na čem pracovat
Je to pěkné, Akorát ta Narutova hlava je trošku podivná
Vlasy jsou splyhlé
Má obří oko ( nevím jestli to máš "vepsáno" ve stylu. To už je každého věc )
Malé pravé ucho
Ruka je taktéž zajímavá
Můj verdikt: 8/10
PEWDIEPIE! =33 : http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2012/233/1/c/pewdiepie_by_leonifa-d5bw...
CRY: http://24.media.tumblr.com/22314546ba9e8e7382ab5e01d24adbae/tumblr_mif7j...
Líbí se mi ta ruka Akorát ty prsty působí trochu moc baculatě, ale jinak to máš dost povedený Naruto sám o sobě...no, abych řekla svůj názor sama za sebe, mohl by být lepší Ale to už je věc názoru, co se jim líbí a co ne.
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Ruka se mi dost líbí jen naruto ani ne čistě ta ruka uprostřed výkresu by byla dost dobrá !
OK, příště nakreslím ruku speciálně pro tebe!
Vtipné, hezky zpracované. Doufám, že to od tebe nebude obrázek poslední. Jenom pozadí je poněkud ušmudlané - či to byl záměr?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
To abych měla do příště co vylepšit