Vložil StephenRed, Pá, 2012-12-14 15:26 | Ninja už: 4648 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky
Jako aby pokaždé vyrostl o hlavu No nevím
"I kdybychom měli více mužů, nic by to nezměnilo. Jeho učitel je legendární Sannin. Klan Uchiha z Listové a sedm Šermířských pánů z Mlžné jsou proti němu hadr."
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Ježiš ten první xDDD Jak mu kouká jenom ta obří hlavička
Patřím k těm holkám (doufám, že jenom holkám), kterým se líbí Kakashi. Jsem s vámi! :33 Ale... Kakashi is MINE!!
Toto je moc xDDD :
http://www.youtube.com/watch?v=FEo2ipzypTQ&feature=share
pěkný ale poslední vypadá jako Ichigo
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Pěkný. Ten poslední je trochu podivnej, ale budiž.
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
Ten první :'D
Fillery jsou špína, ale ti, co mají fillery na svědomí, jsou horší než špína!
ℱuck ℋaters of Akatsuki!
poslední už mi přijde trochu přehnanej
evoluce :DD ok, ale je to pěkný
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Jako aby pokaždé vyrostl o hlavu No nevím
"I kdybychom měli více mužů, nic by to nezměnilo. Jeho učitel je legendární Sannin. Klan Uchiha z Listové a sedm Šermířských pánů z Mlžné jsou proti němu hadr."