Vložil Poštolka, Út, 2012-12-25 22:30 | Ninja už: 4380 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
Tos dělala celé sama, nebo jsi jenom vyřezala ten znak? Každopádně je to originální.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
xDD Hele Hit, ten pomeranč za tím = neni to náhodou ten ze "Sexy ananas no jutsu!"? :DDD No sámo se ti to moc povedlo ^^ Jsi šikula
Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..
... Možná. Jinak děkuju.
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
Moc hezké.
moc se ti to povedlo je to opravdu dokonalé
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Tos dělala celé sama, nebo jsi jenom vyřezala ten znak? Každopádně je to originální.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ano celé jsem to vyrobila já, člověk by neřekl jak lehce to jde. A děkuju.
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..