Karin
Vložil Pu-erh, St, 2012-12-26 22:02 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 180
Po dost dlouhé přestávce jsem se opět vrátila k manze a narutovi obecně a hned jsem dostala chuť si něco vytvořit
Doufám, že Karin v tom každý z vás pozná
Výsledek
Skóre: 8.3, Hlasů: 12
Souhlasím s Kickou. Stínování je skvělé. Opravdu se mi to líbí. Povedlo se ti to. Jen tak dál a ještě krásněji. (10)
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Nepochopím, prečo tu na Konohe obkreslené alebo "odkukané" obrázky vyfarbené pastelkamy, bez ducha, tieňovania, techniky, ničoho majú vyššie hodnotenie ako toto dielo. Tvoje tieňovanie pokožky sa mi neskutočne páči, taktiež aj vlasov, oblečenia, páči sa mi ten semi-real efekt, ktorý si dosiahla. Jediné, čo by som vytkla je trošku trojuholníková tvár . No inak... skvelé. A to keď nekto za kritiku položí fakt, že "nemám rada tú postavu." je naozaj k smiechu. Konečne, po dlhom čase dielo, ktoré si zaslúži desiatku, len tak ďalej.
I often pick the hardest possibility...
That's why when it comes to giving up I choose to not.
Mockrát děkuji !!!
Nie je zač
I often pick the hardest possibility...
That's why when it comes to giving up I choose to not.
já teda nemám Karin ráda, protože je v tom zástupu dívek:„Aaa, Sasukee!!!“ a tady se mi nezdá o moc lepší...no můj názor
PS: Myslím to tak, že vypadá jako v anime (takže pro tebe pochvala)ale pořád v ní vidím jenom tu holku co běhá za Sasukem..
Nebojte se být sami sebou, hlavně nebuďte někým jiným!
Ve všem špatném se vždycky snaž vidět aspoň trochu toho dobrého.
A hlavně buď takový(á) jaký(á) chceš být!
V lásce na věku přece nezáleží (to jest vzkaz pro ty "starouše", kteří si myslí, že s ní/ním nemůžou být kvůli věkovýmu rozdílu a že mu/jí brání v budoucnosti)
Nevybírám co budu kreslit podle charakteru, ale podle vzhled
At mi zavola
Pěkná
Fairy tail končí béhéhé
jo je hezka a taky sexy.