Vložil Mitsuko san, Út, 2013-01-01 21:18 | Ninja už: 4339 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan
To nemá chybu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Vložil nikola-chan, Po, 2012-12-31 20:11 | Ninja už: 4550 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních
kushina zabila
muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Jsem nevěděla,že Kushina je taková
Sakura a Kushina- nejvíc xD
Jakého Klause? toho našeho na hradě nebo toho tlustého pána z etikety Coca-Cola
To nemá chybu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Kushi největší borka
Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.
Jáj super obrázok už sa to blíži ,takže už je čas povedať Šťastný nový rok 2013 lidi ,nech sa Vám v ňom darí ešte omnoho viac ako v tomto ..
Hlavne, že sme zdravý ..
santu unýst hahahaha:D
Peckovní... Ten Tobi nemá chybu...
tak to je boží moc pěkně povedený
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Sakura xD
Fillery jsou špína, ale ti, co mají fillery na svědomí, jsou horší než špína!
ℱuck ℋaters of Akatsuki!
kushina zabila
muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!
To je bomba!