Kalendář 2013 (info o kapitole 616)
Vážení obyvatelé Konohy,
jak jsme avizovali u kapitoly 615, uniklý výtisk časopisu Weekly Shōnen Jump, ve kterém se nacházela kapitola 615, byl určen pro první lednový týden. Vyšel však jako Double issue, tedy dvojité vydání, což znamená, že jedna kapitola je určena pro dva týdny (první a druhý lednový týden). Kapitola 616 se tedy očekává až okolo třetího týdne v lednu. S velkou pravděpodobností, s ohledem na minulé roky, vyjde kapitola 616 o nějaký ten den dříve než klasicky ve středu. Tento týden ji však spíše neočekávejte. Situaci pro vás bedlivě sledujeme.
Abyste nepřišli zkrátka, máme pro Vás alespoň něco na zpestření.
Můžete si nyní stáhnout aktuální Oficiální Naruto Kalendář pro rok 2013. Vše je v krásném, velkém, HQ rozlišení. Jedná se o 1 plakát + 6 dvouměsíčních stran. Kalendář si můžete prohlédnout v naší galerii nebo stáhnout ve velkém rozlišení =>Naruto kaledář pro rok 2013 HQ
az dalsi tyden je manga ze?....
jinak kalendar ujde
Live and Die.
Jo to se dá pěkny kalendář ale před rokem byl hezčí ale dobrz
Jůůů... Krásný kalendář ^^ Nechápu ty, kterým se to nelíbí.
Moc pěkný kalendář ^^
mě se náhodou ten styl těch rozmáchlých tahů štětcem nehorázně líbí! a ty znaky v tom taky, akorát u některých z těch obrázků mi přijde, že ten rámeček a pozadí s tím moc neladí.
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
arigato moc pěkný kalendář
Arigató A podľa mňa je ten kalendár pekný :3
"Ninjové, kteří porušují pravidla a předpisy jsou nazýváni špína, ale ti, kteří se nestarají o své společníky jsou mnohem horší než špína."-Uchiha Obito
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9itncUs8K1rz9icqo1_500.jpg
Cože až příští týden ty japonci jsou flákači to je děs. Kalendář slabota.
To nechápu však už jsme čekali 14 dní na mangu to si počkáme ještě týden? Na jedno dvojčíslí si dají pauzu na tři týdny to je pracovní morálka toto.
, ale chce to už prostě tu mangu jináč samozrejmne Naruto 4ever !
Ve světě ninjů jsou ti,co porušují pravidla,považováni za odpad.
Ale ti,co opustí své přátele,jsou horší než odpad!
Click Me!
Děkuju za kalendář ale už chci novou mangu:(
fuj ten kalendar je hrozny, tenn kdo to kreslil by se mel ucit od kohokoliv kdo kresli tady na fa... proste hruza, tesil sem se na pekny dilo ale toto bych si nevylepil zadarmo ani na haj*l.
Jedná se o oficiální kalendář. Autorem ilustrací je Tetsuya Nishio, co že je Designér postav a animátor Naruta.
Kalendář je celý ve stylu Tradiční japonské kresby haiga (俳画). Což je jednoduchá kresba štětcem a spojení básně haiku provedenou kaligrafií.
Není moc překvapením, že to západní smýšlení nedokáže moc ocenit.
Nic moc říkám i když já sám nedokážu tohle nakreslit a nikdy bych nedokázal ale vůbec se my to nelíbí
Moje Slova
kalendar dobry no ale manga ma viac zaujima
Ach jo a ja včera od 15:00 - 22:00 som čumel na mangapadna.com kedy tam naskočí nová manga ,keď nebola tu .. No čo už , kalendár mi hneď zlepšil náladu ..
Hlavne, že sme zdravý ..
Čakal som niečo viac. Tento kalendár mi príde dosť suchý. One Piece kalendár 2013 je ďaleko lepší.
I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger
Tak tak, OP kalendář má grády.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
jo! jo! Máš pravdu.
Škoda s tou kapitolou ...
Ale kalendář hned náladu vylepšil
Super! Ty jejich kalendáře jsou skvělý Už jsems i říkala kdy vyjdou na světlo
A ja se tak tešil v Japonsku vědí jak diváka zaujat
Co žeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!????