Vložil Matsumoto, Pá, 2013-01-11 16:15 | Ninja už: 4482 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan
Woow úžasné... Ale Sasuke - Anbu??...
Nebojte se být sami sebou, hlavně nebuďte někým jiným!
Ve všem špatném se vždycky snaž vidět aspoň trochu toho dobrého.
A hlavně buď takový(á) jaký(á) chceš být!
V lásce na věku přece nezáleží (to jest vzkaz pro ty "starouše", kteří si myslí, že s ní/ním nemůžou být kvůli věkovýmu rozdílu a že mu/jí brání v budoucnosti)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Pěkný
Luxusnííí
No to si ze mě snad děláte srandu??? Sakura a ANBU, ale prosím vás, to sna ani nemůžete myslet vážně...
Kiež by sa tento obrázok raz stal skutočnosťou. Ale Sasuke Anbu... Nevadí, je úžasný!
hej bolo by to skvelé a som rada že sa obrázok páči
Team 7 Sakura tam má krásne dlhé vlasy škoda,že ich také dlhé nemá aj teraz a že Sasuke nie je s nimi ((
Kawaii
Woow úžasné... Ale Sasuke - Anbu??...
Nebojte se být sami sebou, hlavně nebuďte někým jiným!
Ve všem špatném se vždycky snaž vidět aspoň trochu toho dobrého.
A hlavně buď takový(á) jaký(á) chceš být!
V lásce na věku přece nezáleží (to jest vzkaz pro ty "starouše", kteří si myslí, že s ní/ním nemůžou být kvůli věkovýmu rozdílu a že mu/jí brání v budoucnosti)
heej je to trochu nemožné ale proste mi to nedalo to sem nedať
paráda
moc pěkné
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě